søndag 19. september 2010

Vil du vere med å feire?

Eg har lyst å feire bloggen min idag! ;)
For nokre dager sidan laga eg mitt innlegg nr 200, sidan eg starta å blogge i februar i år.
Sidan den gong har eg (i skrivande stund) 183 fantastiske følgera og 
snart 30 000 besøk. 

Dette synast eg er så moro
Eg hadde egentleg ikkje tenkt å begynne å blogge, 
men etter å ha lest andre sine interiørblogger i eit års tid... 
så hadde eg plutseleg laga meg ei side eg og. 
Og eg angrer ikkje ;) 

Det som gjer det så moro er dokke som faktisk gidd å besøke Huset ved Fjorden. 
De som gjer meg respons på det eg driv med enten muntleg,
 eller som kommentar på bloggen. 
Det er vel egentleg dokke eg vil feire :)
Tusen takk

Tradisjonen tro her i Bloggland feirer eg med ein Give Away ;)

1. premie


Gåvekort på kr 500,- sponsa av


www.frk-doris.no




2.premie


Valgfri vare på lager i Fjordbua (min vesle bloggbutikk)


www.fjordbua.blogspot.com


3.& 4. premie 


Trøstepremie ;)



Reglane er enkle ;)

Denne gongen får du 1 lodd.
Om du har lyst å linke (bruk bildet over) hadde det vore kjempestas, men er valgfritt :)
Om du vil følge meg blir eg kjempeglad, men det er noko du må ønske sjølv!

Anonyme kan delta ved å legge igjen kommentar. 
Men husk å ta med epostadr di slik at eg kan finne deg igjen!

Då ønsker eg alle lukke til
Håper du vil delta ;)

Klem frå Bjørg :-)

173 kommentarer:

irene sa...

Hej

Grattis till 30 000 besökende!! Det er ikke dårligt, men så har du en fin blogg også!
Vill gärna vara med i utlottningen!

Irene

Monica sa...

Hei :) Jeg vil gjerne være med på feiring! :)
Har forresten feiring på bloggen min også - og du er hjertelig velkommen :)
Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)
Klem fra Monica

the Folding chair sa...

Hei!!!
Gratulerer med 30.000 besøkende! Enig med deg at det er artig å få respons på det en skriver, veldig koselig, og gir en lyst til å blogge videre. Jeg liker forresten bloggen din veldig godt, om jeg ikke har sagt det før :)

Skal linke inne hos meg. Ønsker deg en flott ny uke!

Hannes favoritter sa...

Gratulerer!!! Klart jeg vil være med å feire! Du har en utrolig inspirerende blogg som jeg titter innom daglig!!!!

♥Klem fra Hanne

Kathrine sa...

Jøss så artig - jeg fant akkurat ut hvor jeg ser antall besøkende og ble overaska bare over det - men følgere, de er de tikke mange av :) hehe! Gratla til deg :)

Hulda sa...

Da har du fått enda en følger, Bjørg. :) Vel fortjent! Du har en blogg jeg virkelig setter pris på. :) Blir spennende å se hvem som stikker av med premien. :)

Gammel stil sa...

:) For et koselig innlegg:)

Jannes lille sted sa...

Hei, og gratulerer så masse!
Bloggen din er aldeles nydelig, så du fortjener all den ros du kan få.
Jeg vil selvfølgelig være med å feire!

Ha ein flott kveld
Klem Janne Merethe

Jeanette sa...

Klart jeg vil være med å feire!
Gratulerer med så mange innlegg og lesere;)) Som du vet er jeg veeeeldig glad i bloggen din;) Den gule lampen og rammene var knalltøff!! Har nesten litt lyst ti og gjøre det samme;)) thihi. Du er tøff!
Klem J.

Tovepia sa...

Gratulerer! Skjønner godt du har besøkende, for jeg koser meg her inne;)

Ha ei flott uke, men nyt kvelden først;) Klem fra meg;)

Smått og Stort sa...

Jeg vil også være med å feire det store antallet besøk på bloggen din! Har nok vært med og løftet statistikken din jeg og :)) Er ofte innom deg- men sikkert ikke alltid like flink å legge igjen en hilsen. Tusen takk for hilsen i bloggen min om lysposene og kortene forresten! Alltid kjekt med en hilsen fra deg♥
klem fra Sissel

ENGEL sa...

HIPP HURRA!Jeg er med!

Christine sa...

Gratulera kjempe masse!
Bloggen din e berre sooo utrulig fin, so du fortjene all den ros du får :) Og eg e gjerne med på å feira :)

Klem

Bekka sa...

Gratulerer så mye med alle innleggene, alle besøkene og alle følgerne - tre veldig gode grunner til å feire :)
Hilsen fra Bekka

Hvite tulipaner sa...

Gratulerer med 30000 besøkende og 200 innlegg! Jeg vil gjerne være med og feire:)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

InstatreffNorge sa...

Gratulerer med mange besøk og 184 følgere :D
Jeg elsker give away og blir gjerne med:)

Kose deg med søndagskveld:)

Klem Lise

Mona Christin sa...

Hei.

Grattis med 30 000 besøk. Kjempebra jobba.

Klart jeg vil være med å feire din blogg. Du er en av favorittene mine.

Gleder meg til å se premien.

Klem Mona C

Fra huset i svingen sa...

Jeg er alltid med vettu Bjørg :-D
Slenger ut en link nå med en gang jeg!

Klem Karianne

Anonym sa...

og anonym i forrige innlegg har mailadr: cilleeliin@hotmail.com :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

GRATULERE☺
Klart eg er med, har jo gode erfaringa med dine give aways☺☺

Klem M♥

Det lille huset med druehagen sa...

Gratulerer med så mange treff. Du har jo en skikkelig koselig blogg så det er ikke overraskende at du har så mange følgere!! Blir gjerne med på feiring.
Klem Gro-Beate

Marianne sa...

Gratulerer med så mange besøkende og følgere. Gøy og spennende med konkuranse, jeg vil gjerne være med:)
Ha en fin kveld og nyt uken som kommer.

Lappeline ♥ sa...

Gratulerer til deg.
Jeg ønsker gjerne å være med
Ha en fin ukestart
Klem til deg

Anonym sa...

Hei. Vil gjerne være med å feire. :) Er daglig innom bloggen din å kikker.. Har ikkje blogg sjølv, men syns det er veldig spennende å lese andre sine.. ;) Får maange gode ideer og tips som kjem godt med no når vi skal til å bygge hus!!

sisselstraume@hotmail.com

Lille Frøken Jensen sa...

Gratulerer så masse med det ene og det andre! Det er alltid gøy å lese hos deg! Jeg vil jo gjerne være med å feire med deg, jeg har ikke vinnerlykke, men jeg prøver likevel *smil*.
Ønsker deg en fin søndagskveld og en god uke.
Klem fra Jorunn

Shy sa...

Gratulerer! Eg er sjølvsagt med på feiringa. Skal linke også!

Wenches lille blogg sa...

Gratulerer med så mange besøkende, Jorid! Velfortjent :-) Jeg vil gjerne være med å feire deg!
Ønsker deg en flott uke :)

månestråle sa...

Gratulerer tel ei kjempeflink jente som dæ!
Du har jo en hæli blogg som æ bare må innom - Æ trur du tør dobbelt så mye som oss andre innimellom :):)
Glæde mæ tel å følge dæ videre :)

Klem Anita

Fru Andersen sa...

Vil selvfølgelig være med å feire deg og bloggen din! Du er en av mine favoritter;-)

Ha en fin kveld videre og en god ny uke!

Ps: ja det blir nok en Skeidar-tur til på meg!

Beate i Husets Hjerte sa...

Gratulerer så gøy!! Du ligger en måned foran meg i blogging så vi har fulgt hverandre ganske fra starten. Alltid koselig å komme inn til deg. Jeg er med giveaway jeg!! Klem

ELLEMELL sa...

Så utrolig kjekt med høye besøkstall og mange følgere! ikke minst med 200 innlegg:) GRatulerer så mye!

Jeg vil gjerne være med i din giveaway, og slenger på litt ros- dette er en av de beste bloggene jeg leser:)

ha en fin kveld!
klem ellemell ( og lykke til til meg:)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Gratulerer med flotte besøkstall! Det er vel fortjent, for du har en nydelig blogg, jeg koser meg her på besøk hos deg!

Ønsker deg en fin uke!

Jennys fire vegger sa...

Jeg vil være med å feire! :o) Gratulerer med 200 innlegg, mange følgere og gode besøkstall! Og for en fantastisk blogg vi skal feire!! :o)

Jeg tar gjerne et lodd, og jeg linker også.

Ønsker deg en flott, ny uke!
Klem Jenny

Christine; -små gleder sa...

Hei! :)
Eg vil sjølvsagt være med å feire bloggen din.
Har nettopp oppdaga den; å no er eg innom dagleg.
Eg bur på den plassen eg truuur du har handla GG-koppane dine.. Eg trur nemlig eg veit kor du bur sidan eg kjende igjen utsikta! Då er det no ekstra kjekt å følge med syns eg ;)

Kjempefine blogg du har. Eg linkar sjølvsagt til give-awayen og er følgar frå før! :)

Ha ein fine søndag og ei go` veke!
Klem frå Christine

Unknown sa...

Blir helt klart med på feiringen:)
Klem Line

Anonym sa...

Hei :-)

Gratulere så mykje med innlegg nr 200 :-) Er ikkje rart du har mengen som følger med på bloggen din :-)
Den er utrulig flott og inspirerende.
Klart eg er med på give-awayen din!!!
Vi må møtes snart att og feire på skikkelig:-))))

Stor klem fra
Kari Sissel :-)

Bettum Villa sa...

Jeg blir jo selvfølgelig med å feierer deg og bloggen!! Hurra for Bjørg.
Må si de besøkstallene har skutt i været i det siste.. husker det ikke var mange mnd. siden at jeg lå "rett" bak deg ;P. hehe.

Ønsker deg og dine alt godt!
Klem Madelén

Elisabeth sa...

Hei hei!

Det er klart jeg vil ære med å feire! Synes bloggen din er knallfin og er ofte innom!
Lykke til med de neste 200 innleggene!

Klem fra Elisabeth.

Siv sa...

Blir med på feiringen så klart :)

Du har en herlig blogg, så du gjorde et riktig valg der !

Klem ♥

Anonym sa...

Du e så flink Bjørg!:-) Må liksom innom kvar dag å sjå ka du har funne på no. Var på loppis forrige helg og kjøpte meg ett par lysestaker i messing. Tenkte å spraye dei sånn som du gjer:-)
Klem fra Silje-Beate

Ps: la ikkje igjen mail adressa mi då du veit kor du finne meg:-)

Barbros lille verden sa...

hurra!!!
gratulerer så masse :)
måtte bare legge igjen en kommentar her da, selv om jeg egentlig har pause enda. satser på at den snart er over!!
ha en strålende ny uke :)
klem fra Barbro

Ninas Interiør sa...

Gratulerer med 30 000 besøkende!!
Vil selfølgelig gjerne være med!

Ha en fin uke! Klem Nina

Fossestua sa...

Gratulere med jubileumet!
Koselig med giveaway, og selvsagt vil jeg også prøve lykken :)
Klem fra Lise

mimmi-leone sa...

Gratulerer så mye, klart jeg har lysrt til å være med!

Ønsker deg en flott uke!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Anonym sa...

Hei! Gratulerer med høyt og rundt tall på innlegg! Jeg har ikke noen blogg selv, men må inn på din hver dag. Er så spennende å se hva du har funnet på:-)) Jeg kikker rundt på blogger, men syns din er best:-) Du er så kreativ og lager så mye flott. Blir inspirert! Hvis jeg kan være med, så er det flott, men har ikke min egen blogg, da. Klem fra Solveig
e-post: solsvingen@hotmail.com

Anonym sa...

Rettelse: solsvingen@hotmail.no

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jeg vil være med å feire, selvfølgelig :) Artig- Gratulerer med høye tall!!
Linker for deg også jeg vettu ;)
Ha en finfin dag :) Klem Anette ♥

Laila sa...

Heisann, gratulerer med høye tall =) Blir gjerne med på Give Awayen jeg =)
Klem fra Laila :)))

Eirin sa...

Gratulerer! Jeg blir gjerne med:)

Elin sa...

Gratulerer med alle dine besøkende:)

Jeg blir med å feirer...hurra:)

Klem Ea

Hege sa...

Gratulerer så mye med 30 000 besøkende!
- og jeg vil selvsagt være med å feire:-)
Ha en fin dag,
klem Hege.

Hilde sa...

Ja, jeg blir med å feirer! Hurra for deg! :-) Linker deg også jeg! Klem!

Lev Livet Lett Lokki sa...

Gratulerer vidunerlige du!! Det er klart jeg vil være med!!
Linker opp og håper hopetall blir med for å feire deg :))
Ønsker deg nydelige høstdager!
Klem Lokki

Randi sa...

Klart eg vil vera med å feira!
Gratulerer med masse følgjarar og besøkande.
Glad du bestemte deg for å byrje å blogge eg... :-)
Vart flott med dei gule innslaga hjå deg forresten!
Er litt glad i friske fargar eg...
Ha ei fin fin haustveke vidare.
Klems

Himmelberget sa...

Gratulera med 30.000 besøk !

Fru Ruud sa...

Oi oi, glemte visst å melde meg på når jeg var innom i går...
GRATTIS med super-besøk på bloggen og fantastisk mange gode innlegg (jeg runder snart 100, så ligger litt etter...haha...)
Har likt bloggen din godt fra starten av, og gleder meg til de neste 200 innleggene!!!! Tusen takk for super inspirasjon!!!!
Klem Annette

Jijji sa...

Jeg vil være med og feire deg!
Jeg har helt sikkert sagt det før, men det skader jo ikke å si det flere ganger; du har en utrolig herlig blogg. Alltid like spennende å se dine prosjekter og vakre bilder;)
Gleder meg til å følge deg videre.

Klem fra Jijji

Martilie sa...

Gratulerer, Bjørg! Fantastisk.. :)
Nydelig blogg hvor jeg både koser meg og henter mengder av inspirasjon!

Jeg har linket og deltar gjerne på feiringen din :)

Klem fra Tove

Kristin sa...

Blogging er MORO det! Jeg visste ikke hva jeg bega med ut på da jeg begynte,, Angrer ikke,.. Godt du også trives med det..

Ja takk jeg er gjerne med!

Klemmer

Ninas Interiør sa...

Gratulerer med sååå mange besøkende! Du har en superfin blogg, og jeg vil selfølgelig gjerne være med på din giveaway!

Jeg linker deg til siden min, jeg, og lykke til!

Ps! Har en giveaway, jeg og, så hvis du har lyst kan du slenge deg på!:)

Ha en fin uke! Klem Nina

Audhild sa...

Gratulerer med så populær blogg :) Ikke rart når den er så koselig, inpirerende og fiiin!
Du viser oss så fine bilder, gir oss gode tips og koselige kommentarer!
Jeg gleder meg til å lese hver gang du har nytt innlegg!
Blir gjerne med på trekning, kanskje vinnerlykken min virker enda:) KLEM

lisje astrid's husblogg sa...

GRATULERER♥

Klart eg vil vere med:)
STAS!

Linkar så klart:)

Klem frå Astrid♥

Hege sa...

Gratulerer med de 30000!Selvfølgelig vil jeg gjerne være med!!! jeg "oppdaget" bloggen din først i sommer, og blir så glad hver gang jeg ser du har oppdatert. Huset deres er blitt så nydelig, og stilen din er blitt så lik den jeg håper å oppnå selv med tid og stunder...
Gleeder meg til trekning :)

Unknown sa...

Gratulerer masse med de 30000 besøkende!! Du har en fantastisk flott blogg vet du ;)
Jeg er selvfølgelig med jeg!;)
Linker også ;)
Kos deg!!;))
Klem Anki

June sa...

Grattis! Alltid gøy med feiring og jeg vil gjerne være med! Du har en sperkoselig blogg som jeg alltid må innom! :)

Klem June!

SNILLPIKE♥ sa...

Heisan

Jeg vil gjerne være med, har fulgt deg en stund, og alltid like koselig og inspirerende å kikke innom deg.

Ønsker deg en flott uke, klem.

yesheimen sa...

Bloggen din er kjempefin, grattis med så mange besøkende. Jeg vil gjerne være med på giveaeayen din. Linker selvsagt.

Tvi-tvi, håper jeg vinner!

Klemmer fra Ann<3

Villevinkel sa...

Gratulerer så masse !!! Bloggen din er virkelig en fryd å lese, så forstår godt at du har mange besøkende.

Et lodd til meg også :-) Linker meree enn gjerne :-)

Stor klem

Blåveispiken sa...

Hei du! Gratulerer så mye! Jeg skjønner veldig godt at så mange besøker deg, for dette var virkelig en flott blogg! Så fint hus du har!!! Jeg la meg til som følger med en gang, og gleder meg til å følge deg videre ;o) Ha en fin uke! Klemmer, Marianne

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg vil også gjerne være med! :D

swimzy sa...

Hei på deg:)
Og gratulerer med så masse besøkende:) Du har en kjempeflott blogg :)

Vil gjerne være med på give away jeg:)
klem fra siv anita
siv_anita_pet@yahoo.no

Anonym sa...

Kjære Bjørg!
Gratulerer med så mange flotte innlegg og følgere!:)
Jeg begynte å lese bloggen din i starten av sommeren. Du er ei positiv å flott dame som er kjempe kreativ og skriver flotte innlegg som gir meg mye inspirasjon og glede i en ellers tung hverdag. Holder selv på med oppussing av en liten tomannsbolig som viser seg å være mye tyngre og mer tidkrevende enn vi kansje først hadde trodd. Ønsker mer en gjærne å være med på give away'en din. Håper jeg vinner, samtidig som jeg håper premien er noe helt fantastisk fra Fjordbua!<3

Håper du får en fortsatt fin fin dag!

Klemmer fra Vero.

Min mail adr er: eidet9@hotmail.com

Stria til Camilla sa...

Gratulerer!!
Jeg vil også være med på trekkningen.

cami-to@online.no

Nina sa...

Flott blogg, og flott premie, så jeg vil gjerne være med ;)
Mvh Nina
ninasjoevold@yahoo.no

Anonym sa...

Grattis med jubileum
Flott blogg du har, så klart jeg vil være med på giveaway hos deg
FLott premie, hadde vært moro å vinne her..

Klem Marianne

Anonym sa...

Gratulerer. En så flott blogg fortjener så mange lesere:)

Jeg vil veldig gjerne være med!

Havets Datter sa...

Klart jeg er med :))

Mira sa...

Gratulerer så mye!
Så trivelig og fin blogg du har!

Ønsker deg ein fin høst!

Klem fra Mira.

Tove sa...

Hei hei
Denne hadde jeg ikke fått med meg.
Vil gjerne være med å feire en koselig blogg. Linker og jeg.
Ha en fin dag
Klem Tove

Fru Luna sa...

Jeg vil også veldig gjerne feire deg og den fine bloggen din :) Og takk for tipset om lysthus på Kremmerhuset. Må ta meg turen innom butikken snarest ;)

Klem

I`Døsset sa...

Gratulerer så mye, flott blogg du har. Blir gjerne med i trekningen din. Linker å. Ønsker deg en flott dag i fjordhuset.

Henriette sa...

Klart eg vil vere med å feire bloggen din, Bjørg :) Utrulig morsomt å sjå kor stor den er blitt, du e flink :)

Idas-lilleverden sa...

Gratulerer så mye med 30 000 besøkende :)

jeg vil selvfølgelig være med å feire:) :)

klem Ida

Anonym sa...

Hei kjære Bjørg!
Gratulerer med så mange besøkende! Forstår godt at så mange titter innom deg! Du har en nydelig blog!
Din blog var faktisk min inngangsport til Bloglandia. Det finnes utrolig mange flotte blogger der ute men din er min absolutte favoritt! Jeg er mye oppe om natten med sykt barn og da ligger jeg med babyen på magen og din blogg på iphonen! Mitt lille fristed!
Har desverre ingen egen Blog! Men vil veldig gjerne være med å ta lodd!

Keep up the good work!
Ha en fortsatt fin dag!

Vennlig hilsen Benedicte.

benedictel_81@hotmail.com

Mari sa...

Hei! Jeg dumpa innom bloggen din for første gang nå. Ble sittende å lese innlegg etter innlegg, den var veldig inspirerende! Gratulerer med så høye tall!
Hilsen Mari:)

Lykkeliten sa...

Selvfølgelig vil jeg være med å feire Bloggen, og den koselige damen bak den! Du er alltid så positiv, kreativ og i sprudlende humør:)

Skal legge ut link etterpå, må løpe på jobbintervju nå;-D

Klem♥

Monica sa...

jeg vil selvfølgelig være med på feiringen. liker utrolig godt både deg og din blogg og du har et så vakkert hjem som jeg kjenenr jeg blir inspirert av. klem Monica

meaningmoon sa...

Hei!

Blir veldig gjerne med ♥
Flotte gaver, jeg linker selfølgelig hos meg:))

Klem!

Frøken Björk sa...

Så utrolig flotte ting da, og en skikkelig koselig blogg!
Jeg vil gjerne være med på trekningen :-)

Eva sa...

Eit lodd i yndlingsbloggen min!!! Du skriv fantastisk bra og verka utruleg sympatisk! Nesten som eg føle eg kjenner deg! Som utflytta førdianar rører deg meg sjølvsagt ekstra å lese om ei frå fylket :) Håpar du fortsett med dine interessante og morsomme innlegg i lang tid framover :D

Heddas gode grunner sa...

Jeg slenger meg med på feiringen! Du har en fin blogg, som er verdt å besøke. Takk gode tips og inspirasjon :)

Anonym sa...

Gratulerer med mange besøk! :) Koselig blogg du har! :)
Marit

marithaaverstad@hotmail.com

Anonym sa...

Utrolig koseleg blogg, og eit nydelig hus du har! Blir riktig så inspirert! Helsing Hanne
hanneck@hotmail.com

Randi sa...

Hurra for deg og den koselige bloggen din!!! Jeg koser meg veldig her inne hos deg, her er det gode idèer, tips og inspirasjon i maaaaassevis!! Og så er det jo så gøy å ha "tatt opp tråden" så mange år etter at vi gikk i samme klasse:) Tar gjerne 1 lodd jeg da:)
Klem, Randi:)

Linda Camilla sa...

Gratulerer så mye!
Du har nok vært litt flinkere med å jobbe enn meg, siden du har kommet så langt i bloggindia! Startet opp bloggen min i mai, men jeg sliter fortsatt med besøk og kommentarer. Må nok jobbe litt hardere! :)
Jeg må selvfølgelig slenge meg på give awayen din jeg også! =)
Såå spennende, og så flotte premier!
Har selvfølgelig linket til bloggen min:)

klemmer fra lillemy

Lynetmor sa...

Hei, så spennende :-) Blir gjerne med :-)

Marit ♥♥♥ sa...

Jeg er gjerne med!! Krysser fingrer og tær ;)

Flott blogg - inspirerende!

-Aina- sa...

Gratulere med mange innlegg og lesere:)
Er ofte innom her, og har så klart linket til candyen din på min blogg.

Ønsker deg en fin kveld

Elisa sa...

Heisann!:)
Gratulerer så mye me så mange besøkende og følgere! Du har virkelig vokst hurtig hvis du startet i februar! Selv er jeg en helt fersk blogger,så kanskje jeg skal ha samme mål? ;)
Hiver meg på med 1 lodd, så skal jeg følge med bloggen din videre, å vente i spenning:)

-klem fra elisa-

Anonym sa...

Hei
Er ofte innom bloggen din..Veit ikkje heilt korleis eg ein dag plutseleg var her:-) Du lagar utruleg mykje fint, ikkje rart at du har mange besøkande:-)

Helsing Jorunn i Innvik:-)

Sandra sa...

Hei
Jeg vil gjerne delta i trekningen:) Har linket til deg i et tideligere innlegg. Henter masse inspirasjon fra bloggen din. Kjekt å lese. Du er flink:)

Lykkehjemmet sa...

Jeg hiver meg på. Det var mange om beinet ja!! Moro:)
Linker deg selvsagt!! Så utrolig flotte premier da!!
Klmmer din vei.
Mona

Pittelitn♥ sa...

For en trivelig blogg du har, tenk at jeg ikke har vært innom her før!
Tar gjerne ett lodd :)

Millemilla sa...

Kjempefin blogg du har, og flotte premier. jeg er med!!

Jane Anita sa...

Gratulerer med så mange besøkende !
Jeg vil gjerne være med å feire!!!
Mvh Jane Anita.

jamads@hotmail.com

mittliv75 sa...

Hei:o)

Blir mer enn gjerne med på feiringen din, gratulerer med så mange lesere og følgere.
Du har en flott og inspirerende blogg:o)
Klem

Ane sa...

Vil gjerne være med å feire deg! Er 18 år gammel jente som kom på din blogg via NIB, masse inspirasjon å hente ifra her! Stå på, elsker det du gjør!

Fru S - Fortsettelse følger... sa...

Hei,

Har fulgt med på bloggen din en stund nå, og har endelig fått rotet med til å lage min egen.

Jeg tar veldig gjerne lodd!

:-D

Jeanette =) sa...

Eg også ve gjerne være med i trekningen din =O) Har ikkje blogg sjøl men vurderer sterkt å begynne med det eg også =)Flott blogg du har forresten =)) -får mye inspirasjon av å lese disse flotte bloggene,kan sitte i timesvis og lese...Går litt ut over andre ting som sku vært gjort, men men *flirer*

Jeanette

s9_25@hotmail.com

Lever Landlig sa...

Hei hei.
Blir gjerne med å prøver lykken eg :)
Liker veldig godt bloggen din og er innom så ofte så mulig. Du deler så mykje av deg sjølv at eg føler eg kjenner deg litt, så då må eg jo vera med å feire deg òg!!!

Har linka bildet ditt til min blogg.
Kikker nok innom igjen når du legg ut ein ny artikkel :)
Klem

Herman Grans ♥ sa...

Gratulerer! Kjempemange besøk og følgere! Eg er helt imponert :)
Tar veldig gjerne 1 lodd hos deg :)
Hilsen Grete

tante fiolett sa...

Hei:)
Så floo blogg du har!! Jeg blir gjerne med på give away, supre premier:)
Linker selvfølgelig og legger meg til som følger jeg,
kanskje du vil følge meg..;)

Ha en super kveld, klem Jeanette

livet på kvasseberget sa...

gratulerer så mye!! kjempe gøy.
du har en kjempe flott blogg så la meg til som følger:) er ofte innom å titter litt og blir alltid like innspirert og glad:)
jeg blir gjerne med på give awayen:)
klem kine:)

Nina Iren sa...

gratulerer så mye med en flott blogg.
Jeg vil gjerne bli med på din give away. Ha en fin helg!!

Fossestua sa...

Hei :)
Kom tilfeldigvis over deg inne hos Nina Iren. Her har jeg aldri vært inne før. For en koselig blogg du har, og nå har du nettopp fått deg en til følger :)
Selvfølgelig vil jeg også prøve lykken i giveawayen din....så flotte premier!
Tvi tvi til meg, hihi :)
KLEM FRA LISE

Trollmora sa...

Gratulerer så mye med fantastiske besøkstall!
Jeg blir gjerne med på trekningen altså og linker selvfølgelig :)

RoseSommer sa...

Hei, jeg vil gjerne være med! Linker også, for "linke-bildet" var så lekkert!

Grønnsakshagen sa...

Gratulerer med så mange besøkende!:-)
Jeg vil gjerne være med! Skal prøve å linke bildet, har ikke gjort det før så vet ikke om jeg skjønner hvordan det fungerer. Legger meg til som følger også. Klem fra Saga

André sa...

gratulerer

jeg er jo gjerne med

Katharina sa...

Så klart jeg er med....har fulgt deg en stund og synes du har en flott blogg:)
Har forresten bryllupsdag den dagen du trekker så tvi, tvi:)

Klemmer fra Katharina

Thelma Louise sa...

gratulerer så mye :-) jeg har aldri besøkt deg tidligere.:-) men hyggelig var det her.:-)

Hos Jorunn sa...

Jeg vil, jeg vil! Hallo Bjørg, jeg skjønner ikke at jeg ikke har fått meg med din Give Away før nå..så klart jeg vil være med å feire bloggen din. Imponerende mange innlegg, ikke rart den fine bloggen din får mange besøkende og følgere. Følger har jeg vært lenge, jeg linker selfølgelig også. Ha en fin uke, klem fra Jorunn

Love Peace Pionies sa...

tar gjerne et lodd.
supre gaver! og super blogg!
gratulerer med mange besøk og følgere!

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Heisann!
Jeg er følger av bloggen din, en hyggelig blogg:) Moro at du har så mange følgere, og mange besøkende:) Så da blir et lodd på meg, og så håper jeg på vinnerlykke:) Fine gaver!
Hilsen Ellen!

Unknown sa...

Gratulere med så mange besøkende!
Tar gjerne et lodd jeg.

Silje

Sara sa...

Jeg vil gjerne bli med på din give away. Lykke til videre!
Mvh Sara (sara_sofie50@hotmail.com)

sissel sa...

Gratulerer med så mange besøkende, og jeg skjønner det for det var en koselig blogg du hadde.
Blir gjerne med på give Away jeg også (selv om jeg aldri bruker å vinne)

Huset På Figgen sa...

Hei!

Har vært innom deg tidligere også og synes du har en kjempefin blogg! Vil veldig gjærne være med i kampen om de flotte premiene.

Stor klem fra
Renate

Lene sa...

Jeg trekker ett lodd og venter i spenning :)
Flotte premier du hadde!
Lene

Anonym sa...

Gratulerer med vellykket blogging :D

ha en fin dag
/myr

Siren sa...

Hei! Første gang jeg er på besøk hos deg, og så har du giveaway! Den deltar jeg gjerne på! Så flott blogg du har, ønsker deg ei god helg! Hilsen meg, Siren :)

Anonym sa...

Gratulerer, jeg prøver lykken :-)) mvh julie.waaler98@gmail.com

Anonym sa...

Så nydelig blogg!! Ett lodd til meg. thora.walle@gmail.com

Maria ( Idekroken ) sa...

Jeg blir også gjerne med. Klart det ;)
Bloggen din er nydelig. Klart du har mange besøk :) Gratulerer til deg.

Klem fra meg

rule sa...

Gratulerer med masse besøk på den flotte bloggen din!!! Blir gjerne en følger av deg...og trekker et håpefullt lodd i treknngen din!! Ha en flott søndag:-) Klem

Solstrålå sa...

hei på deg!Kjempe flott med så mange besøk og følgere.Trekker et lodd og legger meg til som følger.
Besøk meg gjerne på den nye bloggen,Blomster i livets hage.
Store klem fra Solveig

Unknown sa...

Imponerande besøks og følgartal etter så kort tid i bloggeverden...Det er tydeleg at du "treff" mange:o) Har nett oppdaga bloggen din og lagt den til på blogglista mi.
Gratulerer og med dine 200 innlegg og lykke til med dei neste 200 som forhåpentlegvis kjem i rask rekkefølge!!
Då er mitt lodd tatt, og kryssar fingrane for vinnarlukke, klem

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer sååå mye med så mange besøk og så gøy med så mange følgere : )
Jeg vil veldig gjerne være med på Giwe away hos deg : ))
Klem Tove

Fru Jensen sa...

Hei

Dette var en koselig blogg, jeg kommer til å fortsette å titte innom her :)

Lykkeliten sa...

Oppdaget bloggen din via link til denne give away.
Alltid hyggelig å oppdage nye koselige blogger, så jeg hiver meg på og legger meg til som følger.

Stikk gjerne innom hos meg også ;-)

Klem Lykkeliten

Anonym sa...

Hei. Gratulerer!!Jeg er gjerne med og feirer.
Hilsen fra Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Lise Katrine sa...

Hei Bjørg :)
No har eg vert innom bloggen din jevneleg (dvs; kvar gong det er nytt innlegg ) alltid like kjekt og inspirerande å lese :)
Har ikkje tatt lodd i din give away, har ikkje vinnarlukke ;) Men, den som intet våger, intet vinner, so eg slenge meg med ;)

Takk for all inspirasjon!!
Ha ei fin veke i det nydelege haustveiret!

Klem, Lise

Bondekona sa...

Gratulerer!
Jeg tar gjerne et lodd!
Og skal prøve å linke deg.
:)
Henriette.

Elisabeth sa...

Hei, gratulerer ! Kom over din side via en annen blogg. Er selv forholdsvis ny blogger. Du har en flott side og jeg vil helt sikkert komme innom senere også. Jeg er med å feirer, og du er nå koblet på min side :) Hyggelig om du kommer innom,, Elisabeth

Anns draum sa...

Gratulere så masse Bjørg;)) Du har ein kjempeflott blogg med masse insoirasjon!! Ei sann glede å besøke deg;)) Eg e gjerne med på giveaway;)

Klem frå Ann

Randis side sa...

:) Selvfølgelig vil jeg være med på denne give away´en :) Fin side, har lagt deg til i blogglista mi :)

Størstepia sa...

Jeg vil gjerne være med å feire deg:-)
Grattis med mange innlegg og følgere - å blogge er kjempegøy!:-)

Klem fra størstepia

Stine sa...

Fikk et lite tips om konkuranse her hos deg... og det ble jeg glad for, for da fant jeg jo bloggen din! Ble følger uten å lese mer enn at dere har pusset opp et funkis hus... hihi, vi skal bygge funkis nå snart nemlig.. så kanskje det kan være litt inspirasjon å hente her hos deg! Linker fra meg til deg også jeg!

Anonym sa...

Hei ! Veldig hyggelig å lese bloggen din. 1 lodd til meg.
Hilsen Gunvor

g-senn@online.no

Pia sa...

Heisan! Via Størstepia kom jeg inn hit, og blir mer enn gjerne med på din giveaway!
Lykke til med videre blogging!

Janet sa...

Gratulerer! Så stas. Jeg vil gjerne prøve lykken på de flotte premiene :)

Ingvild B sa...

Gratulerer så mye!
Jeg blir selvfølgelig med på feiringen - og krysser fingrene :)

Mamma sa...

Gratulerer! ingenting er som å blogge når det er så kjekt! :D
Vil veldig gjerne være med på feiringen. :)

Fruens sa...

Hei
Så flotte premier.
Å grattis med jubileum..artig
Er alerede følger men blir gjerne med på trekkningen..å har du lyst så velkommen til min give away også klemmer fra Fruen

små gleder sa...

Gratulerer! :) Jeg blir gjerne med på giveawayen. ^_^

n i n a s hjem sa...

SUPERSPENNENDE!!!

Dette vil jeg mer enn gjerne være med på :)

Linker på siden min og jeg!

KLEM

FrøkenLinn sa...

Hei å grattis med mange innlegg og følgere =) Jeg er en av dine nye følgere, liker bloggen din kjempe godt, var også innom bloggbutikken din nå for første gang å så mye nydelig, du er kjempeflink. Hilsen FrøkenLinn

Vingesus og Julebrus sa...

Jeg er med!! Litt i seineste laget, men det er mye som går meg hus forbi for tiden!!

Klem!!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Blir gjerne med å feirer deg og bloggen din, Bjørg :)
Hipp hurra!! :)

Godklem :)

Anne Lise sa...

Jeg vil kjempe gjerne være med i trekningen!!

Nita sa...

Klart jeg vil være med å feire bloggen din!! Gratulerer med 200 innlegg og masse masse følgere!!

Ha en super fin helg!!!

Frøken Björk sa...

For en flott blogg, og noen nydelige premier!
Jeg tar et lodd og håper på vinnerlykke :-)

fryd&forandring sa...

Jammen holdt jeg ikke på å gå glipp av denne! Er litt fraværende i ammetåkeheimen for tiden, så er ting som går meg hus forbi.. Ønsker meg noe fra fjordbua di jeg, krysser fingre og tær for at jeg har et av vinnerloddene!!

JanAma sa...

Hei
Kom over den flotte bloggen din ved en tilfeldighet, og måtte følge den :)

Så leste jeg om den fine giveaway'en din også, og tenkte hvorfor ikke :D

Ha en super helg!

gult hus i svingen sa...

vil selvfølgelig delta i blogglotteriet ditt med alle de flotte premiene, Håper å vinne premie fra Fjordbua:-)
Liker bloggen din:-)

Klem fra Trine:-)

Stine-Iren sa...

Eg vil selvfølgeleg feire bloggen din Bjørg:)kosar meg skikkeleg med den:)
KLEM

Ruths datter sa...

Oj sann. Var helt sikker på at jeg var med,men nå blir jeg med. Jeg er følger og krysser mine fungre.
Klem

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkande!:)Blir gjerne med på give away!:)
maren_sumstad@hotmail.com

Mitt liv på Storhaug sa...

Her måtte eg berre legge meg til som følger. Krysser fingrene for den flotte gevinsten du gir ut=) Ha ei fantastisk helg!=)

Unknown sa...

Hei og gratulerer. Er ny i denne bloggverden og har ingen blogg selv, men er blitt veldig inspirert av dere som er så flinke. Er gjerne med i trekningen :)

Myntebo sa...

Gratulerer! Jeg vil gjerne være med i trekningen av de flotte premiene!

Linda S sa...

Koselig blogg du har og ein fin konkurransen. Eg har skreve om den i bloggen min her http://lindas-sted.blogspot.com/2010/10/blogcandies.html

Ina Emilie sa...

Gratulerer så utrolig mye :)
Jeg vil gjerne være med på denne :) mailadressen min er: inaemilie_1984@hotmail.com og her finner du link til mitt innlegg om candyen og bloggen din :)
http://inaemiliesverden.blogspot.com/2010/10/huset-ved-fjorden-feirer.html
Ligger også som følger ;)

Related Posts with Thumbnails