onsdag 23. mai 2012

Bildevegg med fugler

Ein liten bildevegg er komen på stoveveggen vår. 
Eg googla på nettet etter fuglebilder i vintagestil ,og skreiv ut nokre som eg likte.
Deretter dukka eg ned i rammesamlinga mi frå loppis/Brukten 
og måla 2 kvite, ei svart og ei grøn.

 Eg har tatt vekk glaset i rammene og berre festa alt til veggen med min nye ven Tack It. Eller det vil seie mannens nye bestevenn Tack It. Han har nemleg litt angst for 
meg og hol i veggen. For han veit at eg ombestemmer meg fort, og plutseleg 
skal bildene ned igjen. Men på denne måten slepp 
vi spikerhol, og eg kan utfolde meg
 uten engstelege blikk ;)

 Veret er heilt fantastisk for tida! 
I dag har vi berre kosa oss med besøk, is, middag på kafe og vassing i fjæra. 
Heilt perfekt! Måtte fineveret berre vare og vare. 
Det synast eg vi fortjener alle mann! :)

Eg får stadig vekk spørsmål om fargekoden på den turkise skjenken. 
Her er den igjen: S0530-B50G

Nyt solskinnsdagane!

Klem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Så nydelige Bilder!!
Elsker stilen din...
Ha en strålende kveld!
Klem fra Julie

Hulda sa...

Rammer og bilder matchet så godt til den grønne skjenken din, og den gule stolen. Ordentlig stilig hos deg! Flott med disse fuglebildene, har selv et innlegg ute nå med bilder av fugler på veggen. :)

Audhild sa...

Kjempefint & praktisk!!!
Det kan vi godt like!

Men du, har du fargekode på Hammershoi fargen også? :)

Anonym sa...

Koselig krok med sjenk og bilder :)

Ha en fin dag!

Bettum Villa sa...

Så flott bildevegg. Selv tenkte jeg ikke så langt og slo inn spikre til rammene samtidig som jeg brukte tack it på bildene..... ?! Kunne jo bare brukt tack it på alt sammen (når det er snakk om så lette ting). Jaja, neste gang skal jeg tenke litt før jeg drar frem hammer og spiker.
Klem Madelén

Interiorfantasier sa...

Så fine rammene ble, og med fuglemotiv, kjempefint! Gøy og forvandle loppefunn til akkurat sånn man vil ha det. Kos deg i finværet:)

Angela sa...

Beautiful decorations! Love the bird prints. Wonder where you got such a beautiful map. I really like your choices in colors.

Lene i Annekset sa...

Syns den fugleveggen din ble likeså fin som min, hihi! Jeg bare elsker fugler, dine var jo bare såå skjønne! :) Den sjenken din er bare såå fin, elsk! Nydelig vær i sør også, rene syden det her! Kos deg! :)

Skjerstad sa...

Så fint det er hjemme hos dere :)
Vi har en del til felles ser jeg ;)
Vi har også maken katt som dere, bor nede ved sjøen, kjøkkeninnredningen vår har samme farge som deres skjenk !
Her må jeg følge med ;)

Klem fra Janne

Signe Helene sa...

Nydelige fuglebilder! :)

Signe Helene sa...

Nydelige fuglebilder! :)

Related Posts with Thumbnails