fredag 25. mai 2012

Herlege dager!

Eg merker at det er stille på Blogger for tida. 
Dei fleste er vel ute og nyter fineveret, slik som eg også gjer :) I dag når eg hadde levert Ariel i barnehagen tok eg meg ein impuls-tur til nærmaste tettstad. Der gjekk turen
 blant anna innom Nille. Og ja: eg lot meg friste ;) 
(og nei; eg er ikkje sponsa)

 Dei hadde fått inn alldeles nydelege og sommarlege varer. 
Eg kjøpte fat og kopper til 4 personer, skål, telysholderar, voksduk og glas. 
Eg synast mønsteret på kopper, fat og skål var veldig likt eine serien til Green Gate. 
Og til ein tredjedel av den prisen, var eg veldig fornøgd med kjøpet ;)

Når eg kom heim dekte eg bordet på verandaen med dei nye sakene. 
Og kosa meg med strikketøy, bok og jordbær

 Om du ikkje har lest Shopoholiker bøkene av Sophie Kinsella,
 så anbefaler eg dei varmt!! :) Dei er 
perfekt sommerlektyre!

 Denne verandaen er ganske ny. 
Vi måtte rive den som var over inngangspartiet vårt pga vannskader. 
Dette er altså den nye versjonen :) Det er denne som blir mest brukt fram til 
den store terassen ned mot fjorden er ferdig :)

 Eg håper alle har fine dager, 
og at veret er strålande hos deg også!

Dette er mitt bidrag til Lidyll si "Vis meg ditt sommerbord"-utfordring. 
Delta sjølv og/eller sjå dei fine bidraga her!

Eg ønske deg ei fin-fin pinse!

Klem frå Bjørg :-)

16 kommentarer:

Interiorfantasier sa...

Ja, er det ikke deilig og sitte ute i finværet, med jordbær og en bok du ler, fra første til siste side av, har lest hele serien:)

Underberget sa...

Så fine bilder du viser, dette seriset er skikkelig søtt og sommerlig:-) Har du lest "Nå spøker du?" av Sophie K? Den er skikkelig morsom og jeg likte den bedre enn shopohiliker bøkene. Ønsker deg en riktig fin helg i sommerværet!

Hulda sa...

Ja, merker godt at det er stille på bloggene, spesielt hos dere som har godværet. Da blir det jo litt kjedelig for oss som ikke har godt vær. ;) Men, har lagt ut noe nytt i dag jeg også. Herlige bilder hos deg, Bjørg. Falt helt for disse koppene og fatene fra Nille. Tror sannelig jeg må innom der. :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg må inn og ta pauser innimellom, det blir varmt i sola! :D

Så fine ting fra Nille, du har helt rett, de var veldig like GG.

Kos dere masse i helga!

Lindas Lille Leilighet sa...

Herlig sommerlig! De har så masse fint på Nille! Tør nesten ikke gå inn der lengre:P
Kos deg i sommerværet, det gjør jeg:D

Randi sa...

Så flott du har det på verandaen din! Vi er i bygge-verandamodus sjølve, så kjenner eg kriblar både i armar og bein etter å bli ferdig! Nyt sola, ifølge yr blir ho ei heile stund framover no :-D

Eldbjørg - Livet i Brattebakken sa...

Fine bilder og god stemning :)
Må sjekke ut Sophie Kinsella, noe enkelt og greit passer fint til sommeren :)

Ha en fin pinsehelg :)
Klem fra Eldbjørg

Caroline sa...

Herlige sommerbilder!!!
Ja,de har virkelig mye fint på NiLLE for tiden,flotte farger og mønstre,sånt liker vi:)
Kose dere i pinsen:)
Klem Caroline

Kristine sa...

Herleg sommar veranda du har! Så fine kopper og kar! Dei har i grunn masse fint på Nille for tida! Har faktisk blitt litt overraska over kor mykje fint dei har!
Eg trur eg har lese meg gjennom det meste sophie kinsella har gitt ut (på norsk) Har du lese "en shopoholiker med baby"? Den e morsom. Eg las den når eg gjekk med Nr 1.
Ynskjer deg ei strålande pinsehelg! Håpar det fine været held fram!

Anonym sa...

Wow for et vakkert sted, og for en vakker blogg. Denne bloggen må jeg jo bare følge fremover. Blir jo bare sååå godt humør av de flotte bildene, de nydelige fargene og sammensetningene. Denne stilen er jeg totalt forelsket i :) :) :)

esprisdulinge sa...

Bonjour,
Voilà un très joli blog que je découvre, ces photos sont magnifiques,
Merci et à bientôt.
Bon dimanche.
Viviane

Fru Ruud sa...

Kikka på samme serviset forrige gang jeg var på nille. Lurte på å kjøpe, men vurderte det til å sitte på vent. Ønsker meg...
Super koslige veranda bilder, deilig sol og sommer stemning!
Nyt resten av fri helga!
Klem Annette

Siri sa...

Rett og slett NYDELIGE bilder du viser her, Bjørg!! Skikkelig sommerstemning.. Du er flink du.. Ha en fin dag! Klem Siri

Angela sa...

Love the sweet light blue color. You do all decorations so well. Very pretty.

nille sa...

Så utrolig hyggelig at du liker vårt sommerservise - og for noen vakre bilder du tar av tingene våre :) Det er ingen tvil om at dette passet perfekt hos deg!

Og til alle dere som har sagt så fine ord i kommentarfeltet her; dette er UTROLIG stas for oss! Våre innkjøpere jobber knallhardt med å hele tiden finne gode, nye produkter som vi kan selge til gode priser - og det er klart at tilbakemeldinger som dette må sendes rett tilbake til vårt innkjøpsteam! TAKK!

Tror jammen vi må dele dette blogginnlegget på facebooksiden vår - for SÅ vakre var bildene dine!

Ønsker deg og alle dine følgere en strålende uke!

elviras drops sa...

Heisann!
Eg fall også veldig for det serviset frå Nille. Måtte berre ha det sjølv om skapa er fulle.
Eg har også laga eit innlegg med den seria viss du har lyst til å kike:-)
Så fin blogg du har, masse inspirasjon og fine bilder. Legg meg som følgar eg.
Ønsker deg ein fin sommar:-)

Related Posts with Thumbnails