onsdag 16. mai 2012

"Hjemme hos" Kulør.no

Mandag var ein skikkeleg glad-interiør-dag for meg :) 
Ikkje nok med at eg kom til finalen i mai- utfordringa hos NIB, men det vart også publisert ein "hjemme hos Bjørg" reportasje hos Kulør.noFør påske fekk eg ein 
kosleg e-post av Ingvild Hemma. Ho hadde lyst å ha med Fjordhuset i ein av
 "Hjemme hos" artiklane ho lagar for nettsida til Kulør.
Og det takka eg spent ja til. Eg må innrømme
 at eg fekk prestasjonsangst når eg
 såg kva slags andre flotte 
heimar ho har hatt
 med før! 


Du kan lese artikkelen her! 
Fortell meg gjerne kva du synast om den :)
Tusen takk til Ingvild og Kulør som ville ha meg med. Veldig stas!

Ha ein flott onsdag, og god 17.mai imorgon!

Klem frå Bjørg :-)
PS; eg blir veldig glad for di stemme i finalen hos NIB som du finne her!

15 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Så moro med en så fin interiørdag! :)

Det var veldig fine bilder, du har et koselig hjem :)

Underberget sa...

Dette var stas! Gratulerer så mye med artikkel og finaleplass:-)
Ønsker deg en fortsatt fn dag og god 17.mai feiring i morgen!

bevaremegvel sa...

For et koselig hjem du har, helt nydelig!
Og gratulerer med finaleplass!

Ha en fin 17.mai.

Klem Therese.

Hulda sa...

Artig med slike dager! Gratulerer med begge deler! Var innom og så reportasjen, skikkelig bra!

Unni sa...

Skikkelig bra reportasje... :-D gratulere med finaleplassen også. Heier på deg! Ønsker deg og dine en fin 17. mai.

Unni sa...

Skikkelig bra reportasje... :-D gratulere med finaleplassen også. Heier på deg! Ønsker deg og dine en fin 17. mai.

Unni sa...

Skikkelig bra reportasje... :-D gratulere med finaleplassen også. Heier på deg! Ønsker deg og dine en fin 17. mai.

Unni sa...

Skikkelig bra reportasje... :-D gratulere med finaleplassen også. Heier på deg! Ønsker deg og dine en fin 17. mai.

Lindas Lille Leilighet sa...

Fikk Du prestasjonsangst! Du som har det så fint:D nestemann får det vel også, når hun ser du er med;) Kjempefin reportasje, og så gøy på være med på noe sånnt da:)

Ha en strålende (solfull) 17 mai feiring:) Klem

Lene i Annekset sa...

Så moro for deg! Kjempefin reportasje fra et fantastisk koselig hjem! Har vært inne og stemt på deg, lykke til, det bildet ditt er sååå fint! God 17 mai! :)

Interiorfantasier sa...

Så koselig det er hos dere, inspirasjon på høyt nivå! Fortsett med dette:)

Anonym sa...

Heisann:)

Jeg lurte på kom det var mulig å få fargekoden som du har brukt på det turkise skapet? Nydelig farge som jeg vil ha på skapet mitt også:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei til anonym:)
Eg håper du får med deg svaret her. Fargekoden er:S0530-B50G
Kjempeflott farge! Lykke til med målinga:)
Mvh, Bjørg:-)

Anonym sa...

Tusen hjertlig takk for svaret:) No kan jeg ikke vente til eksamen er overstått så jeg kan ta fatt på male arbeidet:) Ha en fin søndag videre:)

Nina Kristin Espeland sa...

Delar du og fargekoda til kjøkkenveggen?? :)) Eg like den veldig godt! :)

Related Posts with Thumbnails