mandag 21. mai 2012

Fin ny veke til deg!

Endeleg er våren her! Veret var varmt og herleg idag.
Så vi endra alle planer, og reiste ut på fjorden i Pappa sin "nye" båt istaden.
Derfor har eg heller ikkje fått tatt bilder av loppefunna mine frå helga. Men dei kjem. Ikkje dei store kuppa, men litt "småsnacks" vart det ;)

Her ser du derimot min nye 
mummi- kopp og ny-favoritt-blomsteren rosa Gerbera.

 Det nyaste nummeret av Jeanne D'arc Living var eg så heldig å vinne
 hos Den grønne Baljen. Slik inspirasjon 
får ein aldri nok av! :)

Tusen takk for alle gratulasjoner angåande 2.plassen hos NIB
 og alle andre fine kommentarer! :) 
You make my day! ;)

Ha ein super mandag vidare!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Audhild sa...

Gratulerer så mye med en god 2. plass!
Du får gå for 1.plass neste gang :)

God ny uke til deg og, endelig SOOOL og finvær!!!
♥ Gerbera her og ;)

Shy sa...

Gratulerer med 2 . Plassen!
I dag har det jo vore sommar her :-)

Unknown sa...

Gratulerer ås mye med 2.plassen:)

Kan du sende meg adressen din, så jeg får sendt deg premien du har vunnet?

monicamarstein(at)gmail.com

Fin mandag!
KLEM

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

ÅJA! Idag er det herleg ute du!☺☺☺☺
Og jammen ser det ut som det skal vare☺☺☺☺☺

Gerbera er ein veldig fin blomst☺

Nyt været☺

Klem M♥

Hulda sa...

Fargesterke og flotte bilder du har tatt! Likte så godt den grønne krakken, alt harmonerte dessuten veldig godt. :)

Home Bohemia sa...

En sådan fin blog du har. Kikar in här för första gången:) Kram Maria

Lene i Annekset sa...

Nydelige bilder du har tatt! Liker også den krakken veldig godt og putene. Herlig sommervær i Halden i dag, 24 grader og sol sol sol, måtte det vare! :)

ralfefarfars paradis sa...

Så fine bilder- nydelig grønnfarge på den krakken..og jeg går ofte forbi et hus der en sånn flaske står ute til spott og spe...får nesten lyst til å ta den...det stikker i alle fall litt i hjertet hver gang jeg ser den stå der med sølevann i;)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

ELSKER fargen på krakken!! Min favoritt!!
Og nyydelige bilder :)

KLEMMER

Lindas Lille Leilighet sa...

Fargene i huset ditt gjør meg GLAD:D

Kaffeslabberas sa...

Herlig farge på krakken din!
Gratulerer med fin omtale og 2. plassen! :))

Kaffeslabberas sa...

Herlig farge på krakken din!
Gratulerer med fin omtale og 2. plassen! :))

Mette sa...

Gratulerer med 2.plassen!:)Hærlige farger hos deg,jeg blir glad av bildene dine:)

Angela sa...

Love gerbera daisy! Such pretty pink. Great photos!

Related Posts with Thumbnails