søndag 13. mai 2012

Vart det DEG?


Det vart totalt 118 stk som tok lodd i Give Awayen
 eg har holdt i samarbeid med www.whiteaway.no. Tusen takk til alle som deltok. 
Og ein stor takk til Whiteaway som har sponsa den flotte premien :)
 Vinnaren vart trekt ved bruk av random.org.

Og den heldige som vinn gåvekortet på kr 500,- til bruk hos Whiteaway.no er den som skreiv kommentar nr 115.
Gratulerer til Anonym med epost -adresse ireneab(ætt)online.no
Du får snart ein epost frå meg :)

Eg nærmer meg 200 000 besøk og snart 700 følgerar. 
Noko som er heilt fantastisk og veldig utruleg for vesle meg! :))
Så ein ny Give Away er på veg. 
Følg med, følg med ;)

Ha ein flott søndag!

Klem frå Bjørg :-)

6 kommentarer:

Hulda sa...

Så skjønn vase med søte hvitveis. :) Gratulerer med mange fine følgere! Jeg er ikke følger av blogger, jeg legger de heller til i bloggrollen, har bedre oversikt da, syns jeg. Din blogg er en av mine favoritter. Alltid mye kreativt og fint hos deg.

Yvonne sa...

oi heldig vinner=) kjekt med mange følgere da=) Ha en super dag!

hobbyvimsa sa...

Gratulere til den heldige:)

Nyt ny uke;)

Klem
Linda

Cathrine Aksnes sa...

heldig vinner :) ha en flott uke

Jatte sa...

Gratulerer så mye til heldig vinner!

Ønsker deg en fin ny uke, Bjørg!
Klem Jatte :)

Maja sa...

Gratulerer til den heldige vinneren.!

Related Posts with Thumbnails