mandag 7. mai 2012

Vil du vinne Gåvekort? :)

Eg har blitt kontakta av ein representant frå www.whiteaway.no
der eg er blitt spurt om eg vil lodde ut eit gåvekort på kr.500,- på eit 
valgfritt produkt blant deira kvitevarer på nett. Og det vil eg sjølvsagt ;) 
Det er jo kjempestas at ein av de som er innom
her kan få sjansen til dette :)

Whiteaway tilbyr billege kvitevarer frå kjente merker som for eks AEG, Bosch,
 Siemens, Philips og Electrolux. Dei har også gratis frakt på gateplan
 og ubegrensa returrett.



Ta ein titt på nettbutikken her om du vil. 
Eg trur ingen får problem med å finne noko å bruke kr 500,- på ;)

Vil du ha eit lodd kan du kommentere under dette innlegget. 
De som ikkje har blogg kan kommentere som anonym, men husk å legge igjen epost-adresse slik at eg får tak i deg om du skulle vere den heldige ;) Om du har lyst å linke
 er det supert, men det er ingen krav! I tilfelle kan 
du bruke det øverste bildet :)

Trekning søndag 13.mai. (avsluttet)

Lykke til!

Klem frå Bjørg :-)

118 kommentarer:

Jijji sa...

Ja, takk! Et gavekort kommer godt med når nytt kjøkken står på planen. Krysser fingrene....

Klem fra Jijji

Christine sa...

Superkjekt med gavekort da! Jeg har handlet hos white away tidligere, og det gikk veldig raskt og greit, så jeg blir gjerne med i trekningen!

Ønsker deg en koselig uke=)
Klem fra Christine

Med kjæleik til livet sa...

å ja det vil eg ;)

for vår kaffitrakter har gått rett i gulvet ;(

monikasmil

24 sa...

Eg treng sårt ein ny støvsuger, så det hadde eg kjøpt om vinnerlykken slo til :) Ha ein fin dag!
Klem Helene

Toril sa...

Jaaa, jeg vil gjerne vinne gavekort!!
Ønsker deg en flott uke :) Toril

irene sa...

Å ja!!
Jeg vill väre med!
Önsker meg en kaffemaskin..!
Klem Irene

Anonym sa...

Kjempefin blogg du har! Vil gjerne vere med i trekninga eg og :-)

Anonym sa...

Hei ;)
Nå fikk jeg en skikkelig kose stund, får jeg oppdaget bloggen din, kjempe kreativ er du og bruker gamle ting, det liker jeg godt :) skal følge deg videre , klem fra Bella

Anonym sa...

Eg vil gjerne være med:)
Ønske deg ein fin mandag;)

i mitt lille rekkehus sa...

Klart eg vil være m på giwe away! Kjemøe gøy:-)

Mona Christin sa...

Jeg er med.

Du kan også delta i min om den samme premien i slutten av mai.

Klem Mona C

Laila sa...

Veldig kjekt med gavekort :-) Jeg kunne trenge en ny støvsuger. Jeg krysser fingre og tær og håper på vinnerlykke :-)
Laila
lai-ola@online.no

Renate sa...

Heisann :)
Så klart eg vil vær med :)
1 lodd på meg og :)
Herlig blogg du har :)

Ha ei flotte uga!

Klem fra Renate :)

renatelangaker@gmail.com

Ann-Iren Remen sa...

Heisann. Jeg er lett med i trekningen av gavekort hos whiteaway :)

Hilsen Ann-Iren Remen
anniren20@gmail.com

hobbyvimsa sa...

Gøy jeg er med:)

Nyt ny uke:)

Klem linda:)

Emilie Wilhelmsen sa...

Hei :) Jeg vil veldig gjerne vinne. Kjæresten min har akkuratt flyttet til ny leilighet. Ingen av oss har penger for tiden så hadde hvert kjempe bra å vinne et gavekort:)

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Jaaa, det vil jeg være med på. Skal flytte ut hjemmefra etterhvert så det å kunne få et gavekort til noe husholdning ting hadde vært supert ;)

lenapenas-verden sa...

Blir gjerne med i trekningen. Masse vi må skaffe til nyhuset vårt : )

finfin mandag til deg!

June sa...

Heja! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen!:)
Utrolig fint det ble med sommerfuglene i forrige innlegg forresten!! Kjempelurt!:)
Klem June

Anonym sa...

Heisann :) Vil gjerne vinne, skal ha nytt kjøkken iløpet av året, så det kommer godt med :)

Mvh Line Sveen
sveen.line(at)gmail.com

Anonym sa...

Hei, jeg vil gjerne være emd i trekningen :) Har ingen blogg, så her er mailadressen min: thoresen[ætt]gmail.com

Hilsen Adine!

Anonym sa...

Jaa... jeg vil være med i trekningen. Kanskje jeg endelig får en stavmikser i hus?

Mvh. Silje S (sandv_@hotmail.com)

Anonym sa...

Vil gjerne prøve lykken :)

Mvh frk.johnsen@gmail.com

Line S. sa...

Hei
Jeg vil gjerne være med :-)
line.strandli@gmail.com

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

så morro! eg er med:)

Signe Helene sa...

Ingen problem å finne noe fint og nyttig hos whiteaway så jeg blir gjerne med! :)

Ønsker deg en fin uke!

(signe@epost.no)

Breivik Samfunnshus sa...

Ingen sak å finne noe en ønsker seg der inne nei, så jeg blir gjerne med på giveawayen din !!!

Ha ei fin uke !!

Hilsen Maren i nord !!

Merete N sa...

Hei, jeg vil gjerne være med på dette. Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

aMaLiDa sa...

Jeg vil gjerne være med:)

Randi

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med:)

snefrid1@msn.com

Anonym sa...

gave-kort er alltid flott;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Sonja frå Sunnfjord sa...

Eg vil gjerne vere med:)

Anonym sa...

Hei,eg vil gjerne vere med.

ingvild.johansen@enivest.net

Lise Katrine sa...

Eg og vil gjerne vere med i trekninga :)
Ha ein fin dag Bjørg!

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg vil gjerne være med i kampen om å vinne gavekort :)

Anonym sa...

Hei.
Klart jeg vil være med.
Ett lodd på meg.
Ha en fin dag.

Taubanevegen sa...

Kjempefin premie, jeg vil gjerne være med på trekningen! :)

Aia

Anonym sa...

Jeg blir med :)

i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Jag är med :)
Skulle behöva en ny hårtork.
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Maja sa...

Eit gavekort.. Jøsses!! Eg vil gjerne ha eit gavekort<3 Gleder meg til du trekker ut vinneren tanta;-) eg vinner alldri på noko så eit gavekort vil eg gjerne ha! Håper og krysser fingra:-)

Pia sa...

Dette blir jeg gjerne med på:)

Charlotte sa...

Jeg vil gjerne prøve lykken..trenger sårt litt nytt kjøkkenutstyr;)

Klem charlotte

Anonym sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med. :)
Vårlig hilsen fra Cathrine BJ
E-post: cebe-78@hotmail.com

Anonym sa...

Ja, dette kunne eg lett brukt pengar på! :P
Trekker et lodd og håper på lykken!:)
Ha en finfin dag videre!:)

-Vibeke, froken_p@live.no

Anonym sa...

Det skal nok ikke bli vanskelig å finne noe på Whiteaway sine sider :)
mvh Beate
lillemeg26@hotmail.com

Anonym sa...

Heisann!

Så kjekt! Jeg er med!!

Ha en fin uke! :)

benlang@hotmail.no

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg skulle gjerne ha hatt en ny kaffetrakter jeg:D Håper på vinnerloddet;)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne prøve vinnerlykken hos deg og trenger sårt en ny støvsuger som kan dra ut i krigen mot hybelkaninene :-) anikris3@online.no

Anonym sa...

Tar gjerne ett lodd, jeg.
Mvh Samot, tomabjer@online.no

Anonym sa...

Vannkoker ville vært kjærkomment her!

Håper å få være med i trekningen!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Jatte sa...

SELVFØLGELIG vil jeg være med!!
Hihi..

Håper du får en super uke,
Klem Jatte:)

Henriette sa...

Juhu :)
ette_93@hotmail.com

Hegeslilleboble sa...

Så kjekt! Jeg er med:)

Anonym sa...

ønsker å være med

uglylizz78@gmail.com

Anonym sa...

Hei:-) veldig fin blogg du har. Får masse inspirasjon til ting jeg vil gjøre i huset.

Er gjerne med i konkurransen!

sisselvf@hotmail.com

Anonym sa...

Flottt blogg og vil selvfølgelig være med på konkurransen :)

Hilsen
Stine R
tyvenlia@live.no

Anonym sa...

Jeg er med :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Anonym sa...

Ikke noe problem å bruke et slikt gavekort - 1 lodd

marlbak@online.no

Geroannie sa...

Jeg vil være med i trekningen :)
sorgenfri2#hotmail.com

Camilla sa...

Det er mange fine ting å bruke gavekort på der. :-) Har allerede handlet kjøleskap hos WhiteAway og var kjempefornøyd med det. :-)

Unknown sa...

Å så spennende1 Ja det vil jeg gjerne være med på, trenger sårt det til nytt kjøkken vettu :)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! 1 lodd :D Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Lene i Annekset sa...

Så kjekt, vil gjerne være med på trekningen om gavekortet! :)

Sissel sa...

Ja, vil gjerne vere med!
sisselstraume@hotmail.com

Unknown sa...

Jeg er med...:)

Anonym sa...

Flott giveaway! Nei det er som du sier, det skal ikke være noen problem med å finne noe å bruke det til! :D
Ha en flott kveld!
-Helene-
riola@live.no

Randi sa...

Ja takk, et gavekort er alltid kjekt å ha:) Krysser fingrene!
Klem

marian sa...

Detta vil eg vera med på! Er ofte innom bloggen din uten å leggja igjen spor, så egentleg er det litt urettferdig at eg er på plass med ein gong det blir lokka med noko, sant?

Gler meg alltid over innlegga dine!

Marian

Anonym sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med.
Ha en fin kveld!

papyk_26@yahoo.com

bevaremegvel sa...

Jeg takker gjerne ja til å være med på trekning av gavekortet. Ikke noe problem å finne noe å bruke det på :)

Jeg legger meg samtidig til som følger, fin blogg du har :)

Klem Therese.

Anonym sa...

Jeg blir veldig gjerne med i konkurransen! :-)

Mvh.
Daniel D.
eskhyo krøllalfa gmail.com

Anonym sa...

Heisann, eg vil gjerne være med! :) Ha ein fin kveld! Henriette_setenes@hotmail.com

Anonym sa...

Jepp, vil gjerne vere med på dette.......
Mvh
Jorunn:-)

Unknown sa...


(⁀`⁀) ☆ Jeg vil veldig gjerne være
.`⋎´☆¸”*°•.☆ med i trekningen.
☆¸.*°•.☆ ☆ Krysser fingrene og
•°*°•.☆ ønsker deg en videre fin uke. Stor varm hilsen fra
Monica Karin - canim_monica@hotmail.com
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Unknown sa...

Blir gjerne med på denne:)

Gina sa...

Her var det mye fint, hadde ikke vært det minste problem å kvitte seg med ett gavekirt nei:-)

Gina sa...

Her var det mye fint, hadde ikke vært det minste problem å kvitte seg med ett gavekirt nei:-)

Anonym sa...

Jeg er med :)

Stine Bratvold
stini95@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg vil gjerne bli med!
Irena
irenaruskinja@gmail.com

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Unni sa...

Åhh..

Her hadde jeg nok funnet mye fint..

Slenger meg med i konkurransen:)

BMB sa...

Jeg vil gjerne delta, kunne virkelig trengt et nytt dampstrykjern!! :-)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Santa. sa...

Jeg er med! :) Ett lodd.

fracmatic(at)gmail.com

Randi sa...

Eg vil gjerne vere med! :-)

familien Hetle Fjellvang sa...

Slettens ikkje dumt påfunn av whiteaway.no! Klart eg er med! Ha ein god dag, :-) frå Lise

Anonym sa...

Super premie, jeg tar gjerne et lodd!

helle.marie@gmail.com

Hilde Maria kristoffersen sa...

Jeg vil gjerne være med! De har så mye bra!

Hvis jeg er den heldige kan jeg kontaktes på
hildemariakristoffersen@hotmail.com

Birgit sa...

Jeg blir gjerne med. Hadde vært gøy å vinne!

Men vil samtidig si at jeg koser meg utrolig på bloggen din. Masse fine bilder og god inspirasjon!
Tusen takk! =)

Ida Lind sa...

Jeg blir gjerne med :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Ole-Martin sa...

Jeg vil gjerne delta!

Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Silje sa...

Fin premie :-)

Anonym sa...

Jeg trenger en ny blender så å vinne et gavekort herfra ville være helt perfekt:)

Håper du får en kjempe fin helg.

Inger (ingerzoektkamer [at] hotmail dot com

Anonym sa...

Heisann!
Tar gjerne 1 lodd og krysser fingrene!
Mvh Karina (kahane43@hotmail.com]

Anonym sa...

Er med :)

Karoline-buddy@hotmail.com

Merete K. sa...

Hei ;-)

☼♥ Koselig blogg og flott gave du gir bort. Blir gjerne med i trekningen.
Ha en riktig fin helg! ☼♥

Beste hilsen fra
Merete
m-korsg@online.no

Hos Jorunn sa...

Hei Bjørg:) Jeg blir gjerne med his deg, trenger veldig et nytt strykejern om jeg skulle være så heldig. Ha en fin helg, klem fra Jorunn

Anonym sa...

Jeg er med!
Hadde vært fint med en blender til sommeren.
stonehanser@hotmail.com

Anonym sa...

viss eg vinner ville eg brukt gavekortet på et nytt strykejern siden d eg har er ødelagt.
Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

storesky@hotmail.com sa...

Der var det mye fint! Blir gjerne med i trekningen. Ha en fin helg :)

Anonym sa...

Hei! Hei!

Jeg kunne tenke meg en hånd-støvsuger da jeg har katt, og det er mye enklere å komme inn i krokene med en slik enn en stor og tung greie.
Kjøpte en ny støvsuger til 3000 kr. for et par år siden, men den er ikke noe god i det hele tatt.
Håper jeg vinner!!!!
Det gjør jo alle!!

Marius sa...

blir gjerne med på trekning om dette:)

Anonym sa...

Fin blogg du har, liker bildene dine, de inspirerer :9
Vil gjerne ha et lykkelodd!

kajsaskavhaug@hotmail.com

Merete N sa...

Hei, vil gjerne være med på dette.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Jacta est alia sa...

Hei Så gøy! jeg er veldig gjerne med og håper jeg er blant de heldige!

Anonym sa...

Jeg har lyst til å vinne gavekort! :)

Ha en fiiin lørdag!

Hjemme hos meg sa...

Blir gjerne med :)

Klem Anette

SNILLPIKE♥ sa...

Eg vil gjerne vere med.

toves sammensurium sa...

slenger meg med helt på tampen,tror ikke jeg vant de 44 mill i v75 i dag så da får jeg håpe på bedre hell hos deg:))
Det er ihvertfall mye man kan bruke et slikt gavekort på,så jeg vinner gjerne:))
Toveklem:)

Kjersti1982 sa...

Jeg blir gjerne med :)
kjerstiogkim@hotmail.com

Hilde sa...

Ett lodd på meg, takk! :-)

Var så heldig at jeg vant en lignende konkurranse med lik premie tidligere i uken. Ble litt skuffet da jeg ikke fant kaffemaskinen som er på bildet over her, men er masse annet fint å bruke gavekortet på der inne. Satser derfor på dobbellykke denne gangen!

hilde.gunderstuen@hotmail.com

Mi sa...

Jag er gjerne med.

Anne-Petra sa...

Ja, jeg vil gjerne være med i konkurransen. Krysser fingrene og håper det er min tur til å vinne i dag!

Hilsen anne-petra@hotmail.com

-Aina- sa...

Oii for en premie da♥
Jeg tar gjærne et lodd i siste liten her:)
God søndag videre

Anette sa...

Hiver meg med i siste liten :-)
Ha en fin søndag.

Anonym sa...

Fin blogg til inspirasjon!!
Vinner gjerne jeg ;)
ireneab@online.no

Duse Pasteller sa...

Tenk at jeg har gått glipp av dett!! Er jeg for sein?
Håper ikke det;)
Bli gjerne med på eva solo-giveaway hos meg:)
klemklem

Hannemor sa...

Håper jeg rakk det jeg også :)

Anonym sa...

Prøver gjerne lukka med eit lodd.

Klem fra Kringlepipen

Related Posts with Thumbnails