tirsdag 29. mai 2012

Eg er her endå..

..eg er ikkje på føden. Sjølv om det faktisk er berre 2 veker igjen ;) 
Det har vore stille frå meg dei siste dagane pga det herlege fine sommerveret vi har hatt! Når det er slikt ver kan ein ikkje gjere anna enn å vere ute og nyte
For på denne kanten av Norge kan ein aldri vite om det blir 
meir sommer (for å vere veldig pessimistisk ;)



Energien min er veldig lav for tida. 
Og alle prosjekta som, fingrane mine klør etter å kome igong med, er noko utsatt.
 Ein kan vel kanskje ikkje rekne med noko anna heller så
nært termindatoTenk det kjem snart ein
 baby i heimen. Så rart og kosleg
 å tenke på! :)

Men ei feiring har eg alltids energi til!! :)
I morgon kjem det nemleg ein Give Away hos meg. Bloggen min fyllte 2 år i år, eg har runda 200 000 unike besøk og over 700 har valgt å følge meg. STAS! 
Eg (og dokke) er så heldig at nettbutikken til Kremmerhuset vil
 sponse premiane denne gongen. Så her blir de
godbiter å kjempe om! Som sagt; 
meir om det imorgon! ;)

Ha ein strålande tysdag!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ikke så rart om energien ikke er helt på topp nå nei. Med den varmen en har hatt er det ikke lett for oss andre heller, og du som er høygravid kan nok ikke regne med det helt store energinivået. Ønsker deg lykke til med de siste dagene og med fødselen :)

Skjerstad sa...

Så koselig at du snart skal bli mamma igjen :) Ikke rart at energien din ikke er helt på topp.

Ønsker deg en fin dag :)
Klem fra Janne

Bjørkli Søndre sa...

Gratulerer med 2 års jubileum! Ikke rart du har så mange som vil følge deg. En fantastisk blogg som viser ditt flotte hjem og herlige stil!

Ønsker deg en strålende dag!

Tove `blogg verden sa...

Nei du kan vel ikke kaste bort finværsdagene på føden ;) Vet til det dårlige været kommer :D Kjempespennende ♥ lykke til
klem Tove

24 sa...

nydlige bilder du viser, og lykke til med det spennende du har i vente :)

HENRIETTE

Underberget sa...

Kjempefine bilder! Godt å slappe av i det fine været selv om varmen sikkert er en prøvelse for en høygravid dame.. Gratulerer med 2 år som blogger, spennende med give-away! Ha en fortsatt fin kveld.

Unni sa...

Gratulere med 2 år som blogger:)
Gleder meg til giweaway:)

Tenk at det er så kort tid igjen til termin.
Ikke rart at energien ikke er på topp da.

Ha en fin kveld.
Lykke til med siste innspurt i svangerskapet.

Related Posts with Thumbnails