fredag 4. mai 2012

Personleg?

Bloggen min Huset ved Fjorden er min fristad i kvardagen. 
Den er meint for å glede og inspirere andre som også er glade i interiør. Og eg håper eg lykkast pittelitt med det. Bloggens innhald er derfor om berre ein liten del av livet mitt. Denne veka har vore trist, og difor har eg blogga lite. Det er mykje som skjer i livet som blir for personleg å ta med, derfor dropper eg det og konsentrerer meg om glad- innlegg
 om interiør og kreative påfunn. Sjølv om tankane mine ofte er andre stader også. 
Dette er eit valg eg har tatt som er riktig for meg, eg respekterer og liker 
godt bloggerar som velger å vere meir på det personlege plan. 
Her hos meg er det likevel små utvalde glimt frå kvardagen, 
så eg håper de føler at de "kjenner" 
meg litt likevel ;)

Det er mange som kommenterer at eg alltid har det så ryddig heime hos oss. 
Men dette kan eg avkrefte med det same ;) Eg tar aldri bilder av rotet vårt, difor ser det ryddig ut ;) Meininga er jo å inspirere innen interiør, og det synast eg rot sjeldan lykkast med. Du skal kanskje berre 10 cm utanfor rekkevidda til kameralinsa før det blir 
veldig avslørande ;) Eg trivst absolutt best med å ha det ryddig, 
og prøver på det. Men med eit stort hus med 
2 etasjer er dette krevande :)

Kor personleg meiner du at ein interiørblogg skal vere?

Tusen takk for fine tilbakemeldingar på bidraget mitt til NIB 
si utfordring denne månaden.
 Det varmer :)

Eg ønsker deg ei strålande helg!

Klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Heisann Bjørg:)

Slik er det med meg også.For meg er bloggen ei fristad med,der det ikkje er rom for anna enn positivitet,inspirasjon og glede:)Eg er veldig lite personleg i innlegga mine.Føler at det er best slik:)Fyrst og fremst handlar den om interiør♥

NYDELEGE bilder du viser!!!!

Ønsker deg og dine ei GOD HELG!!!!

Klem frå Mette.

Bente sa...

Nydelige bilder, Bjørg.
For noen kan det hjelpe å skrive om det som ikke er så greit, for andre er det ikke det. Vanskelig, det der, men synes det får være opp til hver enkelt.

God klem fra meg.

Toril sa...

Jeg har valgt det samme som deg :)
For meg blir enkelte ting er for personlig for bloggen...
Det er så fint når blogging kan bli et overskuddsprosjekt, og en positiv oase midt i alt som skjer i livet :)
Takk for at du inspirerer oss lesere igjennom bloggen din.

Måtte helga di bli GOD!
Klemmer din vei :)

Bettum Villa sa...

Hei Bjørg. Kjedelig å høre at det er triste tider hos deg, men håper det ordner seg for dere.
Jeg vil si meg veldig enig med det du skriver om at bloggen skal være et inspirerende fristed. Og rot har vi vel alle..eller? Er jo ikke no vits i å dokumentere det så mye. ;P
Prøver også å ha en blogg som holder en positiv tone sånn gjevnt over og hvis man skal ta opp noe negativt så er det som regel bare trivielle ting.. bagateller. Men ekte tunge/personlige ting har jeg ingen ønske om å fortelle gud og hvermansen. Mange kan kanskje si at man da bygger opp en form for fasade, men da minner jeg folk på at jeg driver med interiørblogging og ikke hverdags dagbok. Det er jo tross alt en stor forskjell på det!
Ønsker deg en knall helg.
Klem Madelén

Lindas Lille Leilighet sa...

Helt enig med deg:) DU har valgt hvordan du vil at din blogg skal være, og da har du sen sånn:) alle andre må jo få lov til å gjøre det på sin måte:) Og jeg håper jo at alle skjønner at bloggere er som vanlige mennesker, som har vanlig rot som alle andre. Ihvertfall siden dette har vært tatt opp så mye både på blogger og i media:P

Håper den nye uka blir en gladere uke:) Ønsker deg og dine alt godt:)

Klem

Junk De Lux sa...

Hmmm..dette er vanskelig og enig med deg, inngen fasit. Det må være opp til hver enkelt.
Jeg prøver å holde hverdagen til mann og barn veldig overfladisk og ellers er det min interiørhverdag som dokumenteres.
Snakker aldri om jobben f.eks.

Unntaket for min del var da pappa døde for halvannet år siden..han var veldig opptatt av bloggen og det føltes naturlig å ta det med, men nå har min mamma fått dødelig kreft og det har jeg ikke behov for å skrive om.
Det løser seg liksom selv.

Det viktigste er vel at jeg ikke skriver eller viser bilder av mennesker som ikke vil:)

En stor god klem til deg, det virker som du trenger en!

KLEM!!!!!!
Litt pussig

Jijji sa...

Jeg synes det må være opp til hver enkelt hvor personlig man vil være på bloggen. Men vi driver jo tross alt med interiørblogging, og da må det jo være det som står i fokus. Jeg synes det er herlig å kunne gå inn i Blogglandia som et fristed hvor man kan glemme bekymringer og bli inspirert. Bekymringer har vi da nok av ellers...
Min blogg er bare en bitteliten del av meg og min hverdag. Jeg liker bloggen din som den er; herlig inspirerende. Tusen takk for alle koselige stunder du gir meg!

En stor klem fra Jijji

Íris sa...

Jeg liker bloggen din rett som det er :) Bloggen er din og den skal være rett som du vil ha de, ikke sandt. Du blogger for deg men ikke for andre :) Jeg kikker ofte her innom og liker hvad jeg ser og leser, tusen takk for fint blogg og nydelige bilder.

Mette sa...

Flotte blomster med nydelig bakgrunn:)Bloggen din er sukkertøy for øyet!:)

Related Posts with Thumbnails