onsdag 30. mai 2012

Give Away :) AVSLUTTA

Konkurransen er avsluttet..

Då er det klart for feiring av Huset ved Fjorden. 
Og det som gjer denne bloggen så morosam å drive med, det er jo alle de som kjem innom
 på besøk! :) Aller mest varmer det at så mange har lyst å legge igjen nokre ord når de er her! Så det er med andre ord de som les bloggen som skal feirast ;) I februar var det
2 år sidan eg starta å blogge. Noko eg alldeles ikkje angrer på. Det har gitt meg så 
mykje inspirasjon, glede og fine bekjentskap
Eg har nettopp runda 200 000 unike besøk og godt over 700 har 
valgt å følge meg. Eg kan ikkje seie anna enn at dette er stor stas! :) 
Tradisjonen tru vil eg feire med ein Give AwayDer 3 heldige
vinnerar stikk av med flotte premier sponsa

Om eg skulle peike ut den butikken eg saknar mest frå då eg budde i meir urbane strøk. Så er det uten tvil Kremmerhuset! Eg var stadig vekk innom, og kom sjeldan tomhendt ut igjen. Derfor er eg veldig glad for at Kremmerhuset no har opna nettbutikk. Slik at også vi som bur i meir grisegrendte strøk har mulighet til å handle dei fin- fine 
varene deira ;) Sjå berre her kor fantastisk mykje fint
 dei har i sortimentet;




Her finn du Kremmerhuset- bloggen!
Her kan du like Kremmerhuset på Facebook!
Her anbefaler eg deg å gå inn i nettbutikken og la deg friste! ;)


Eg er veldig takknemleg for at jentene bak nettbutikken til Kremmerhuset
 hadde lyst å vere med å sponse ein Give Away hos meg. Og heldige 
er de som tar lodd, for dette er rett og slett
 supre premier!! :)



 Var det noko som frista? ;)
For å vere med i trekninga legg du ganske enkelt igjen ein kommentar under dette innlegget. Om du ikkje har blogg kan du kommentere som anonym, men husk å legge
 igjen epost- adressa di slik at eg får tak i deg om du skulle vere den heldige. 
Om du har lyst å linke eller dele Give Awayen blir eg kjempeglad
då kan du bruke det øverste bildet. 
Men altså;

Kommentar under her = du er med i trekninga

Trekninga blir søndag 10.juni.
(med forbehold om at eg ikkje befinner
 meg på føden ;)

Klikk på logoen over og ta deg ein rundtur i nettbutikken til kremmerhuset. 
Handle frå Kremmerhuset frå sofaen og få varene rett i posten. 
Enkelt og greit ;)


Ha ein flott onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

190 kommentarer:

Audhild sa...

HIPP HIPP HURRA for Huset ved Fjorden!!!
DU er en stor inspirasjonskilde, og jeg rett og slett digger bloggen din!
Blir glad hver gang du har oppdatert, og sparer din blogg til slutt som "gobiten" :)
Stå på videre Bjørg, keep up the good work!

Blir selvfølgelig med å prøver lykken! Kunne tenkt meg alle premiene jeg. Kremmerhuset er supert!

KLEM Audhild

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

åh detta vil jeg være med på. elsker kremmerhuset, nesten hele mitt rom er kun ting derfra, får aldri nok :)
Ja hipp hurra for bloggen din. Kjempe stas. Håper en av premiene bli mine, hihi.
klem fra Ida Madelen!

Hulda sa...

Er gjerne med på give away fra den flotte butikken. :) Du har jo også en av mine favorittblogger. :)

madebyjulia sa...

Wow, for en flott give away:):)
Minsten i huset ønsker seg veldig bakesettet, har vært en favorit helt siden hun så det første gang:)

Toril sa...

Helt enig, Kremmerhuset er fantastisk. Min favoritt også!!
Jeg er så heldig at jeg nettopp har fått jobb der..!! Weee!
Vinner mer enn gjerne her hos deg :)

Håper formen din er bra!
Klem fra Toril :)

Anonym sa...

Kremmerhuset har så masse fint:)
Eg blir med:)
Fine dag til deg!

Precious Home sa...

Jeg blir gjerne med!
Kjempefine premier!

Ha en fin dag!

Skjerstad sa...

Jeg vil veldig gjerne være med å feire deg :)
Gratulerer !
Så mange flotte premier !
Jeg falt pladask for Evighetskalenderen ;)

Klem fra Janne

ralfefarfars paradis sa...

Så flott gi-vekk, må si at det var tredjepremien som fristet mest;) Jeg skal linke fra bloggen min;)

Anonym sa...

Jeg er med!

Irena
irenaruskinja@gmail.com

Marthe sa...

Hei:)
For noken fine premia! 2.plassen frista nok mest for meg:) Lure på kor lenge eg har gått å sett på dissa koppane, so kanskje eg har flaks?
Er ny lesar på bloggen, og gledar meg til å følje deg framover.
Ha en fin dag vidare:)

Mine diller♥ sa...

Gratulerer med alle dine besøk!
Eg blir gjerne med å feirer :)
Masse lykke til med den forestående fødselen♥

Smiil og klemmer herifrå :)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med:)

snefrid1@msn.com

Janne sa...

Kjempeflotte premier:D jeg er gjerne meg, lagt meg til som følger også:)
Klem Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

Magdalena sa...

Kremmerhuset is amazing! Thank you for the chance, that I can have something from this shop. Kisses!

Anonym sa...

Halló!

Kommer her hver dag sa fint blog :)

Jeg vil gjerne være med :)

Hilsen fra Island
Sigga.
os@visir.is

Wonderland4Three.blogg.no sa...

Utrolig fine premier :)
Blir gjerne med her :)
Jeg delte på FB <3

krysser både fingrer og tær =}

charlotte_kolnes@hotmail.com

Interiorfantasier sa...

Gratulerer med 2års jubileum, du har en fantastisk blogg. Jeg trekker gjerne et lodd, for det var veldig fine premier. Har forresten en liten Give Away selv, om noen har lyst til og være med!

Anonym sa...

Jeg oppdaget akkurat bloggen din, så fin!
Blir gjerne med på konkurransen:)

ida_jc@hotmail.com

Anette sa...

Kremmerhuset♥
Blir gjerne med :))

Anonym sa...

Eg e me, kjempeflotte premiar :-)

Camilla

c_snoerteland@hotmail.com

Karianne sa...

Åh, så fantastisk fine ting :D Gøy!

.House of BO. sa...

Så flott Bjørg!
Gratulerer! =)

Eg vil sjølvsagt prøve lykka!

Òg heilt einige med det om nettbutikk. Kjekt at ein kan få tilgang på slikt!

:D

Klem frå Bente! =)

små øyeblikk med cams sa...

Så flotte premier!!
Jeg vil veldig gjerne være med :)
Gratulerer med så fine tall :)
Klem Camilla

Julianne sa...

Åh, så spennende! Jeg som har fulgt deg nesten helt siden oppstart vi jo såklart være med :) Ha en fin dag!

Klem fra Julianne

Roser og Patina sa...

Jeg vil gjerne være med :) Fine premier! Nyter bloggen din, den er bare nydelig:) Klem fra Ellen.

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Mvh. Rikke Emilie Wiseth
rikkewiseth@hotmail.com

Maja sa...

Ååå, alle tinga frista meg!! Kremmerhuset er ein super butikk som har allt til rom og hus..
Eg gleder med til trekninga :-)
I love Kremmerhuset<3 Håper eg vinner tanta!!
Viss eg ikkje vinner 1-2 premie så hadde eg også likt 3.premien veldig godt!
''Eg er tross allt ei jente som aldri vinner noko"
Tiihiih--)

Anonym sa...

Gratulerer med jubileum! :-) Førstepremien fristar nok mest for min del!

Anonym sa...

Heisann.
Jeg er kjempe glad i Kremmerhuset, og laura ashley er eg også veldig glad i. De har så mye fint og romantisk der ! Eg hadde vært utrolig glad og heldig om eg hadde funnet noe av det som er der. Kjempe fin blogg, har blogg selv men finner aldri noe nyttig å skrive om! Hehe. Kos fra Kristin, kristinsjaastad@hotmail.com

Anonym sa...

Eg e me . andrine@jkn.no

Bente sa...

Hurra!! Flott blogg:) og lykke til med babyen. Jeg har termin selv 3.juli, så det er moro å følge med på deg som har rett før:) ja jeg er med på giborten din:)

Klem fra Bente

Anonym sa...

Herlig, herlig give away!

Spirulin@hotmail.no

Tom Kenneth Green sa...

Jeg er gjerne med :D
SUPER premie :)


tomkgreen@hotmail.com

Victoria sa...

Gratulerer med så mange besøk og følgere! Jeg vil være med i trekninga, digger Kremmerhuset. :)

lazahhh@gmail.com

Shy sa...

Gratulerer med to år! Det har dabba litt av her hos meg med blogging no, går mest i Instagram :-)
Fine premiar!

Kristina, nord i bygdo sa...

Gratulerer med flotte tal, det er vel fortjent. Blir selfølgeleg med på denne supre give-awayen. Flotte premiar! Likte spesielt godt 2.premien. Lykke til med det foreståande. Noko stort ligg i vente :)

Lina sa...

Ohh, perfekt! ;) eeeelskar Kremmerhuset. Og bloggen din og! ♥ grattis med flotte tal!

klem Lina

aMaLiDa sa...

Gratulerer med 2 år!! Flotte premier fra Kremmerhuset. Slenger meg med på Give Away :)

Randi

Maaike sa...

Ha Bjorg! Congratulations with the two years and so many inspiring posts and many visitors! I really like your blog!
I want to join the give-away, but I'm not sure it's possible, because I live in the Netherlands..

Klem, Maaike (www.frisserommel.blogspot.com)

Unni sa...

Hurra for bloggen din:)

Gratulere med 2 år som blogger.
Håper det blir mange flere, for du er en stor inspirasjon:)

Herlige premier i din giweaway:)

Unni.

Charlotte sa...

Jeg vil gjerne prøve lykken jeg også;)

Klem charlotte

Anonym sa...

Gratulerer!

Så fine premier du gir ut, jeg blir gjerne med i trekningen :)

i_sen3@yahoo.no

Lille Frøken Jensen sa...

Gratulerer så masse! Jeg har jo følgt deg fra dag en, og jeg elsker bloggen din:)
Jeg vil gjerne være med i trekningen av disse fantastiske tingene. Endelig har Kremmerhuset kommet til Kr.sand og da rett ved min jobb LYKKE:)
Ønsker deg en fin kveld
Klem fra Jorunn

Hjemme hos meg sa...

Heihei!
Så klart jeg er med :) Gratulerer med tallene på den fine bloggen din :)

Elsker Kremmerhuset!
*krysser fingrene*
Klem Anette

Anonym sa...

Gratulerer :D
For en sjarmerende give away :D
Jeg er med :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Merete N sa...

Gratulerer med 2 års dagen :)
Liker bloggen din godt, og vil gjerne være med på gavedrysset ditt.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Marius sa...

Blir med på trekning:)

Marius
grotan@hotmail.com

Mor Inger`s hus sa...

Denne sjansen lar jeg ikke gå fra meg :)
Legger ut link til give awayen din på min blogg.

Inger

Anonym sa...

Blir med på trekningen jeg, er innom bloggen din hver dag :)

Aina
aina_isabellb@hotmail.com

Taubanevegen sa...

Gratulerer så mye med bloggens
2- årsdag! :) Bloggen din er ordentlig fin, koselig, inspirerende og du deler mange gode ideer med oss, så det er ikke rart at mange ønsker å følge deg! :)

Flott Give Away som jeg gjerne vil være med på! :)

Aia

Geroannie sa...

Jeg vil være med i trekningen :)
sorgenfri2#hotmail.com

Unknown sa...

Jeg er med..:)

Anonym sa...

jeg ønsker å være med. flotte premier. uglylizz78@hotmail.com

Sissel sa...

Elsker kremmerhuset og vil selfølgelig være med i give awayen!

sisselstraume@hotmail.com

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg fikk seriøst litt hjertebank av disse premiene!:D Ååå..spiller ingen rolle hva som havner i postkassa om jeg er så heldig å vinne..fordi alt var like fint:D Gratulerer med 2 år:D:D

Klem

brittmari sa...

Gratulere som 2åring:-) fiolin giwe away, heldig dei som vinn!

Randi sa...

Grattis med blogge-bursdag! Eg vil gjerne vere med! :-)

June sa...

Å så gøy! Gratulerer!! :)
Fantastisk flotte premier, så her måå jeg jo bare prøve lykken!:)
Og lykke til, til deg med det fantastiske du har i vente!!
Klem June:)

lenapenas-verden sa...

Blir gjerne med på den fine gi vekken din. Herlige premier.

Ønsker deg lykke til i ei spennede tid framover : )

Vårglad sa...

Nydelige premiar! Ser ut som eg og må ta turen til meir urbane strøk snart, for her var det mykje fint. I mellomtida kryssar eg fingrane for å vera ein av dei heldige i din give away:)

Mona Christin sa...

Hei.

Gratulerer med flotte tall og med fødsel rundt hjørnet.

Jeg trekker et lykkelodd.

Klem Mona C

PS Jeg har også giveaway nå.

Anonym sa...

Hei!
Jeg liker bloggen din og kremmerhuset og vil gjerne være med på giveaway:-)

sisselvf@hotmail.com

Marianne Rusten sa...

Jeg vil vinne, jeg vil vinne!! :-) Alle vil vel vinne, men jeg vil vinne mest av alle ;) hehe..

Marianne.rusten@hotmail.com

Anne Marie sa...

Klart jeg må bli med på denne, fin fine premier, jeg krysser fingrene =)
Anne marie

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Vil gjerne være med i trekningen :)

Følger gjerne den fine bloggen din videre også :)

Fin torsdag ønskes til deg!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Eg blir gjerne med på trekninga:)

Lene i Annekset sa...

Gratulerer med flotte besøkstall og mange følgere! Jeg er en av dem og storkoser meg her inne hos deg! :) Nydelig gi-bort du har, håper jeg vinner evighetskalenderen, den er så skjønn! :)

Kristine S sa...

Blir veldig gjerne med på giveaway :)

Mvh. Kristine S
E-post: kristine907@gmail.com

Unknown sa...

Gratulerer så masse med fine tall!!
Gøy og vel fortjent:)

Jeg blir med og prøver lykken ♥

Anonym sa...

Jeg blir veldig gjerne med på trekning, og benytter anledningen til å takke for bøttevis med inspirasjon! Lykke til med det forestående! :)

Klem, Tanja
kirketa@online.no

Angela sa...

For some reason I couldn't find my translation botton so I was unable to read but the photos spoke so well. Beautiful place to go shopping. I love all those pastel colors.

Anonym sa...

Gratulerer med jubileum i februar og så mange visninger! :D
Digger Kremmerhuset selv, så klart jeg vil være med på denne flotte giveawayen :)
Ønsker deg og dine en flott dag!
-Helene-
riola@live.no

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye med feiringen av bloggen din :) Vil veldig gjerne være med på giveaway her hos deg :) Gleder meg å følge deg videre :)
klem Tove

Øystein W. sa...

Strålende konkurranse! :)
Dette vet jeg samboeren min blir MEGET glad for, dersom jeg vinner. :)

Ha en strålende dag!

kirgi2002@hotmail.com

Anonym sa...

For en koselig blogg!:)
Tar gjerne et lodd! :))

-Vibeke, froken_p@live.no

Tove sa...

Jeg er med
Klem Tove

Ingrid Ask sa...

Eg er med! :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med flotte tall
Herlige premier du har fått tak i.
klem

Asagao sa...

Hei :)
Jeg blir gjerne med.
Kjempefine premier!
Hilsen
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

Tonje sa...

Vil gjerne vere med :) Lykke til med innspurten :)

tonjehenn@hotmail.com

Anonym sa...

fingers crossed :) got2be@post.sk bythe way you are my big inspiration and i absolutely love your blog :)

Janet sa...

Så kjekt med kremmerhuset på nett! Det har jeg ventet på. Tusen takk for opplysning, og ønsker veldig å vinne denne her!

Signe Helene sa...

Hei :)
For en perfekt give away på en perfekt blogg! Rett og slett!
Elsker kremmerhuset og har nesten alle premiene på ønskelista! :)
Håper på vinnerlykke og ønsker deg en god dag! :) :)

(signe@epost.no)

Anonym sa...

Prøver lykken jeg og!

Takk for daglig inspirasjon! :)


Marit
marit_haagensen@hotmail.com

Christine sa...

Hipp hurra for deg og den fine bloggen din!! :)

Klart eg vil bli med på denne trekninga. Alle premiane freista ;)

Klem frå Christine

Maja sa...

Eg vil gjerne vere med:)
Kremmerhuset<9

Anonym sa...

Hipp hurra for bloggen din! :)
Jeg er gjerne med ;)

m-kjosaa@online.no

Anonym sa...

Hei,eg vil gjerne være med,blir so inspirert av å lese bloggen din.

Helsing
ingvild.johansen@enivest.net

Hegeslilleboble sa...

Oioi, for en flott giveaway med flotte premier!! Jeg krysser alt jeg har:). Ønsker deg med det samme en god uke videre!

Anonym sa...

Jippi!! :D

ette_93@hotmail.com

Renate sa...

Hipp Hurrrra for denne herlige bloggen din :)
Kjempe flott give away!!!
Ha en nydelig kveld :)

Klem fra Renate :)


renatelangaker@gmail.com

Anonym sa...

Nydelig evighetskalender. :)

Ha en super kveld videre

hblk_@hotmail.com

Jannes lille sted sa...

Jeg er med! :)
God kveld snuppa :)
Klemmer JM

Anonym sa...

Flinke Bjørg. Hilsen Mette på jobb

Hanne Margrete sa...

For en suuper giveaway! Herlige premier! jeg krysser alt jeg har for at jeg blir heldig.. Bloggen din er helt super, så jeg håper du fortsetter å spre god innspirasjon i lange tider framover! Lykke til med tur til føden etterhvert!

Klem fra Hanne:)

Anita sa...

Så fin giveaway. Liker Kremmerhuset veldig godt, men bur litt for langt unna. Blir gjerne med. Koselig blogg du har.

Silje sa...

Masse fine premier! Eg er med! :)

silje_eng1993@hotmail.com

Ida Lind sa...

Jeg blir veldig gjerne med :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Stine sa...

Jeg vil veldig gjerne være med! :-) Var inne på siden deres også, de har såå mye fint!
stine_glaerum@hotmail.com
Ha en fin dag da! :D

Hjem & Glede sa...

Å så fint!
Kremmerhuset i love!

Klem Camilla

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!
Gratulerer med så mangel treff og følgere!!
Du har ein kjempe fin blogg som er kjekk å følge på på, ein feiring er på sin plass :o)
Men du skulle jo hatt ein premie du og... ;o)
Eg kryssar vertfall fingrane og håper på premie!
Heilt einig, Kremmerhuset har mange, mange, flotte skatter!!!
klem IB

HegeHB sa...

Alltid stas å komme innom bloggen din. Jeg deltar veldig gjerne i trekningen:) Og jeg linker selvsagt fra bloggenmin:)

Plosellas sa...

Ja det får'n si - her va det folksomt !!!

Skal ta å linke innlegget :-)

p.s. HVIS eg sku vinne likte eg veeeeeeeeeeeeeeeeeldig godt koppen ;-) Har faktisk sett de ut og tenkt bynne samle på de ( de også........ )

Hilsen fra:

plosella_38@live.com

Anonym sa...

Gratulere :) Du har jo ein kjempefin blogg da :)

Klart eg blir med på denne, mange flotte premiar, elskar dei grøne koppane!! :)

Klem Anita

Myntebo sa...

Gratulerer med flotte besøkstall! Jeg vil gjerne være med i trekningen av de flotte premiene :)

Caroline sa...

Gratulerer så mye med 2 års bloggbursdag!!!
Du har en utrolig flott blogg som er vel verdt å lese:)
Finner alltid masse inspirasjon her hos deg;)
Klem Caroline

marian sa...

Gratulerer! ja eg er ofte innom hos deg og lar meg inspirera og imponera! Trekkjer med glede eitt lodd hos deg og satsar på eit lykkelodd!!!

Marian - også ved fjorden på ein måte....

Anonym sa...

Gratulerer så masse Bjørg, Eg vil gjerne vinne Ugle, så melder meg herved på ;)

Suss og klemz frå Lindy

Anonym sa...

Hei:) super blogg du har,masse go inspirasjon!!:):) du e flink!!:)

Trekkjer eit lodd og håpa ;)

marianne_aase1@hotmail.com

Anonym sa...

Bloggen din er utrolig flott, alle besøk og alle følgere er velfortjente. :) Lykke til videre med bloggingen og med magen. :)
Jeg er gjerne med på giveawayen din, flotte gaver du gir bort. :)))
Hilsen fra Cathrine BJ
cebe-78@hotmail.com

Anonym sa...

Hei ;) Kjempe fin blogg du har:D Vil gjerne være med i trekningen din på giveaway :)

Hilsen Silje Ytredal

epost: silje@ytredal.no

rule sa...

Jeg synes det er kjempe inspirerende å følge bloggen din!! Masse lykke til videre- gleder meg til fortsettelsen!!! Ha ei fin helg!!! Kremmerhuset har MASSE flott!! Klem Ruth

Camilla sa...

Så fantastiske premier du har fått takk i. Jeg vil gjerne være med i trekningen og jeg har delt på bloggen min også. :-)

Julie sa...

Så utrolig mye fine ting. Er jo perfekt nå til sommeren og, flott blogg. Får virkelig lyst til å ta med butikken hjem:P hehe :)

Et puslespill sa...

Heisan,
Blir gjerne med i trekningen. Kom over denne flotte bloggen, etter et tips fra en kollega.
Kremmerhuset er en av favorittbutikkene mine. :-)

Christine; -små gleder sa...

Hei på deg! :)

Gratulere so mykje med jubileum. Vil sjølvsagt være med i trekninga om dei flotte premiane du har :)

Lukke til med foreståande fødsel. Ikkje lenge igjen no <3

Ha ei nydeleg helg!
klemmar frå Christine

Anonym sa...

Jeg liker også Kremmerhuset! Jeg vil gjerne være med på give awayen:-)

Mvh

privatrett ætt hotmail.com

Gina sa...

Her er det alltid så mye fint:-) tar gjerne ett lodd og håper det er det rette;-)

Ha en herlig helg:-)

Gina

Duse Pasteller sa...

Jeg liker selvsagt Kremmerhuset!!;)
Kjempefin giveaway! Jeg er med, og linker også:)
klemklem

Eirin Victoria sa...

Eg elska Kremmerhuset, men tar meg desverre ikkje tida/råda til å besøke butikkane så ofte! Hadde derfor vore supert å vinne!

Eg er definitivt med! (:

Ole-Martin sa...

Dette vil jeg gjerne bli med på!

Mvh,
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Tonje sa...

Så herlig give away! Jeg vil gjerne prøve lykken :) Ønsker deg en fin dag videre! Klem fra Tonje

Ine Elise sa...

for en fin giveaway! kremmerhuset er min favoritt-butikk. Masse søte detaljer :-)

ine1@live.no

Bringen Blomster sa...

Bloggen din er en av mine absolutt favoritter :) Alltid herlige bilder!!
-og for noen fantastiske premier!!
Jeg er med! :))

-synnøve-

Mette sa...

Bloggen din er til stor inspirasjon for meg; alltid fine bilder og glade fargar:-)Eg vil gjerne vinne ein av desse flotte premiane frå Kremmarhuset!

Asbjørg sa...

Så fantastisk flotte premier,det hadde vært stas å vinne noe av dette!
Flott blogg du har og alltid så delikate bilder!

Kristine sa...

I <3 kremmerhuset! Og så fine premiar som var valgt ut! Eg har sjølvsagt lyst å vere med på give-away!
Ha ein fin dag:-)

Anonym sa...

Bjørg! Du har ein nydeleg heim! Eg vert så inspirert. Eg vil svært gjerne vere med i konkurransen. :)


Mvh
Marie
marie_rossland@hotmail.com

Fru Andersen sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen, så flotte premier! Eeeelsker Kremmerhuset <3

Gratulerer med så mange følgere og treff. Du har en super blogg, mye inspirasjon og fine bilder. Er stadig innom, selv om jeg ikke er flink til å legge igjen spor.

God klem og fortsatt fin søndag!

Laila.lovseth sa...

Wow, så sinnsykt mange flotte premier!! Målløs!

Håper virkelig jeg vinner noen av disse vakre gavene!

Laila.lovseth@hotmail.com

Randi sa...

Hipp hurra for deg og den fantastiske bloggen din!! En tur innom bloggen din et blitt et must i hverdagen, blir alltid i så godt humør av å se alle de fine bildene og de nydelige fargene du har i huset ditt. Elsker bloggen din, og gleder meg til å få lov til å kose meg her inne hos deg i lang tid framover:)
Klem

i mitt lille rekkehus sa...

Klart jeg vil være med på giwe awayen din!! Du har en super fin blogg, alltid koselig å "stikke innom" hos deg:)

Kristin sa...

Gratulerer så mye!

Margit sa...

Åhh så fine gevinstar!! Seier takk for muligheten og krysser alt eg kan for at lukka står meg bi ;O)

Ha ei god veke!

klem

Anonym sa...

Hei! Du har rett og slett en nydelig og inspirerende blogg,og jeg blir glad av og se alle de herlige fargene du har i heimen din. Du har virkelig et øye for ting som andre synes er skrot, det du får tak i blir jo raskt til små skatter!! Du er flink:-)
Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen:-)
Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

M sa...

Mer enn gjerne, har mye fra Kremmerhuset, elsker den butikken!
Drømmer om å bli butikksjef en dag...hvis jeg skulle skifte yrke..
Klem, M

Anonym sa...

Gratulere så mykje med 2 års jubileumet. Utrulig så fort tida går. Som eg har sagt til deg før du er ei stor insirasjonskjilde :-)
Så klart er eg med på Giv Awayen din. Utrulig flotte premier :-)
klem Kari Sissel

kari_sissel_svidal_randal@hotmail.com

Kristine sa...

Gratulerer med 2 års blogging:-) jeg vil gjerne være med i trekningen.
ringstad_8@hotmail.com

Malin sa...

Vil veldig gjerne være med:)

Unknown sa...


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Jeg blir veldig gjerne med i
trekningen,kjempe masse fine premier:) Krysser fingre og alt annet som krysses kan.. Ønsker deg en kjempe fin uke... Stor varm hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Maria sa...

Så fine premier! Er veldig glad i Kremmerhuset! :)
Spesieltglad for nettbutikken, siden jeg bor langt fra nærmeste butikk :)

Leser bloggen din, men har bare kommentert en gang før..Du inspirerer! Har brukt dine fine sy-forklaringer flere ganger til rund pute blant annet! :)

Lykke til med den forestående fødselen!
Klem til deg

Oliv sa...

Hei ,da rakk jeg akkurat å være med på å feiringen din. Er anledningen der så stikker jeg alltid innom Kremmerhuset. Nå vet jeg også at de har nettbutikk.
Hilsen Oliv

Anonym sa...

Jeg er veldig glad i Kremmerhuset, og er ofte innom nettbutikken. Supre premier! :)

Jeg er gjerne med, jeg.

eline_sofie@hotmail.com

Silje sa...

Fiiiin premie :-)

Anonym sa...

jeg er med :) ma-sto@hotmail.com

Anonym sa...

Flotte premier!Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Kjersti sa...

Hei!

Syns du har en skikkelig koselig blogg. Får masse inspirasjon fra deg.
Takk!
Ønsker gjerne å være med i trekningen av de fine premiene

Klem Kjersti

VeroNot sa...

For en flott blogg du har! Gleder meg til å følge DEG videre!
Er med jeg - flotte premier!
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Jeg er med og trekker lykkeloddet.
hilsen Bente, benot@online.no

MittLilleHjerte sa...

Kremmerhuset har så mye fint!;)
Jeg blir gjerne med:))
Ha en fin kveld:)
Klem Janne

Smykkas sa...

Jøss og jøss. Her var det mange som ønsker seg en flott premie, og nå er jeg nr. 52.

Klem

~ Stina ~ sa...

Jeg er med :)


Mvh

Stina H

Stina_rule@live.no

frk.B sa...

Du har en så fin blogg, koser meg alltid med de fine bildene! :)

LeneS sa...

Hei, for en fin blogg du har:)! Jeg vil gjerne med på konkuransen din. Mvh. LeneS

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

fOR NOEN PREMIER!kLART JEG ER MED!!!
sÅ SPENNENDE.
lINKER OGSÅ.
hAR SÅÅÅÅ LYST PÅ ALT!!

Mie Mari sa...

Hurra for deg! Gratulerer så masse. 200 000 er jo helt fantastisk! Fine gaver du har funnet! Jeg er gjerne med. Ønsker meg ALT!

maska sa...

Hei.
Gratulerer med mange besøk.
Jeg tar gjerne et lodd.
Her var det mange flotte premier.
:)

Cecilia sa...

Jag vill gärna vara med!!

Anne sa...

Jeg vil gjerne bli med..
Kremmerhuset er topp..
det er din blogg og!
Klem Anne

Elin sa...

Så klart jeg vil være med på denne fantastiske give awayen:)

Klemmer Ea

Anonym sa...

Hurra for deg! :)

Jeg vil gjerne være med.
klem fra Elena

papyk_26@yahoo.com

Anonym sa...

Eg blir gjerne med! -og lykke til med fødsel! :) Helsing Henriette@allmuen.no

Kjersti1982 sa...

Så herlige premier <3
Jeg er med :)
kjerstiogkim@hotmail.com

Margrethe sa...

Hei, jeg vil gjerne være med! margrethekarijord@gmail.com

Anonym sa...

wiiii, jeg har veeeldig lyst å vinne! Elsker Kremmerhuset! Er så heldig å ha butikken på senteret rett her ved hvor vi bor! :) :)

Hilsen Lotte!

lotteolsenphotography@gmail.com

Ingersfryd sa...

Hei!
Jeg vil være med i trekningen.
Du har en fantastisk flott blogg!
Iostli@hotmail.com

Villavanilla.no sa...

Jaaaa! Jeg vil være med på give awayen!
Helt enig, Kremmerhuset er en herlig interiørbutikk! Selv om jeg driver en nettbutikk med interiørvarer selv, er jeg stadig innom Kremmerhuset og kjøper med meg noe jeg bare mååå ha :-)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Klart jeg må være med på denne!!!
ELSKER Kremmerhuset, og som du sier så er det vanskelig å gå ut av den uten å kjøpe noe ;)

Klemmer fra Stine
som krysser fingrene sine ;)

Anonym sa...

Hipp hurra for bloggen! Blir gjerne med i trekninga, elsker Kremmerhuset!

helle.marie@gmail.com

Merete K. sa...

Hei :-)

ღ Takk for titten i den fine bloggen.
Vil gjerne være med i den trekningen om de flotte gavene.
Ha en riktig GOD HELG! ღ

Beste hilsen fra
Merete
m-korsg@online.no

Anonym sa...

Eg gir meg ende over deg, Bjørg, flinka :)Skulle inn å sjå om det var skjedd noko på babyfronten...men her er du jo produktiv som berre fy, og Sofusen og Ariel strålte imot meg når eg opna sida;) Lukke til dei neste dagane:) Klem frå Susanne og minst en SofusBror ;)
(og loddtrekning, ja takk ;)susanne@drageset.com

Mira sa...

Gratulerer med 2- års jubileum.

Blir gjerne med på feiringa.

(give away hos meg også).

Ha ei koselig helg!

Klem,

Unknown sa...

Hurra til deg ;o)))
Jeg er med jeg ;o)))
Klemmer Elisabeth ;O)

Jijji sa...

Jepp, Kremmerhuset er også blant mine favoritter. Så nå krysser jeg fingrene...

Klem fra Jijji

BMB sa...

Jeg vil gjerne delta, og deler på Facebook! :-)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Monika Taarneby sa...

Kremmerhuset er min favorittbutikk og :) Ha en fortsatt flott helg :)
Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei på deg!

Så fine ting du gir bort til noen heldige.
Deler deg gjerne med alle mine venner.

Mvh. Guri Marie

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Hildes Scrappeunivers sa...

For en utrolig giveaway! Jeg er gjerne med og prøver lykken og ønsker deg en super helg!

Klem

Jorunn sa...

Så fine premier, deltar veldig gjerne :D

Renata sa...

Hei og gratulerer.
Jeg blir med.

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Silje sa...

Flotte premiar! Eg er med:-)

silje_28@hotmail.com

As sa...

Gratulerer med så mange besøkende og ikke minst m en flott blogg:) krysse fingrene og tar et lodd:)

Med kjæleik til livet sa...

Gjett om det frista da ;)

Nydelig blogg som eg er ofte innom...

Monikasmil

Anonym sa...

Dette vil jeg være med på.

Liker bloggen din, masse inspirasjon og nydelige bilder.

Kajsa

kajsaskavhaug@hotmail.com

SNILLPIKE♥ sa...

Grattis med "bursdag", håper på vinnerlykke.

GBB sa...

Oj, eg elskar kremmarhuset!!

gerda_beathe@hotmail.com

Íris sa...

Flott giveaway. Jeg kikker regelmessig innom Kremmerhuset :)

Helleborus sa...

Jeg ser jeg har mange med meg,
som er glad i Kremmerhuset. De har bestandig så mye lekkert.Noe for en hver smak, og for en hver årstid. Har sett meg ut noen flotte sommerputer jeg bare må ha. Ha en flott sommer!
asg-2online.no

Heidi sa...

Ja, takk, eg vil gjerne vere med. I siste liten!!

Related Posts with Thumbnails