tirsdag 15. mai 2012

I Finalen :)

Det er alltid inspirerande å sjekke ut kven som er komen i finalen i NIB sine månadlege utfordringar. I går når eg scrolla nedover finalistane så skvatt eg rett og slett. 
For der var bildet mitt blant alle dei flotte bidraga! Det var
 uventa og veldig, veldig kjekt!! :)

Utfordringa for mai var; nytt møter gammalt. 
Og dette skreiv gjestedommer Signe Schineller om mitt bidrag;

Pastell party: Elsker den store flasken på skenken sammen med det gamle kartet!. Tydlig innrammen i en sort, stram og moderne ramme. Spiller fint mot det sorte gardinopphenget. Helt enkelt. Dagens Ecktorp sofa er myk og moderne som den er, men har fått enda mykere detaljer i moderne og retro stoff.

Tusen takk
 til NIB og Signe Schineller
 som tok bildet mitt med i eit slikt godt selskap!:)

Du kan sjekke ut alle finalistane her
Og viss du synast eg fortjener det, blir eg kjempeglad for di stemme :) 
Ein kan stemme kvar dag fram til 18.mai kl 20.00.

Ha ein super tysdag!

Klem frå Bjørg
(som feirer med sjokolade og pepsi max ;)

13 kommentarer:

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Gratulera såå masse med finaleplass - så gøy !!
Nydeleg bidrag :)
Lukke til !

Klem Birgit

Roser og Patina sa...

Gratulerer så mue med finaleplass! Jeg har stemt på deg:) Håper du vinner!

Lene i Annekset sa...

Gratulerer så mye, jeg har stemt på deg og håper du vinner! :)) Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, du spurte om de fuglebildene uten ramme, ikke sant? De har jeg kjøpt på Bohus for 4 år siden, da var de innrammet, jeg har bare tatt bort rammene. :)

Hannes favoritter sa...

Åh så kjekt! Gratulerer med en velfortjent finaleplass! Har stemt, og håper du vinner!!!

Klem fra Hanne

Jacta est alia sa...

Hei!

Gratulerer! Så gøy at du er blant finalistene! Håper du vinner:-D

Indretning og ideer i sommerhusstil sa...

Wauuu hvor ser det skønt og sommerlig ud og sikke billeder elsker det. Knus Else Fogt

Olga sa...

Какой красивый вязаный плед, великолепно смотрится в интерьере. Ольга

Maris Gyngestol sa...

Vakkert bidrag!! Lykke til! ;)

-Mari

KROnPRINSESSENE sa...

GRATULERER med finaleplass og masse lykke til :)
Bidraget ditt er nydelig og den skjenken har nydeligste farge.
Klem May Helen

Hulda sa...

Jeg har stemt på deg. :)))

Junk De Lux sa...

Ingen overraskelse at du fikk min stemme kanskje? ;)

Masse lykke til!!!!

Klem!

Bringen Blomster sa...

Ikke rart du er med i finalen! :) Nydelig bilde!
*Lykke til*

-synnøve-

Vibeke / Mammas Hus sa...

Grattis! :D

Du fikk min stemme i går ;)

Related Posts with Thumbnails