tirsdag 8. mai 2012

Industrilampe

Eg er stadig vekk på skattejakt i Pappa sitt verksted, kjeller og loft ;) 
Ein dag eg var å "luska" i verkstedet hans fann eg
 denne supertøffe industrilampa!

 Pappa skjønnte ikkje kva eg skulle med den. Men det visste eg! ;) 
No er den bytta ut med lysekrona vi hadde i TV-stova.
Og både eg og mannen er superfornøgde!

Eg synast det er så fint med litt røffe kontraster
 til den ellers så søte stilen her i heimen.

 Lampa ber preg av hard bruk. Den har bulker og målingsflekker. 
Men den har berre fått seg ein god vask, ellers skal den vere akkurat slik den er :)
Den er skikkeleg sjarmerande, spør du meg!

I dag har eg pussa opp eit heilt (dukke)hus ;) 
Eg har tapetsert, lagt tregolv og måla. Resultatet kjem på eit innlegg seinare i veka.
Det var så moro!!:)

Husk å melde deg på Give Awayen min i innlegget under her. 
Det er berre å legge igjen nokre ord, så er du med i trekninga om
 eit gåvekort frå Whiteaway.no.

Ha ein flott tysdag vidare!

Klem frå Bjørg :-)

12 kommentarer:

Hulda sa...

Den lampa var jo super! Passa UTMERKET i stua, over bordet. Så fint den bryter mot de lyse pastellene. Virkelig herlig, Bjørg, der var du heldig!

hobbyvimsa sa...

Wow for et funn:)

Skulle ønske det datt inn en slik her også:)

Kjempe fin var den:)

Nyt kvelden:)

Klem Linda:)

Lille Frøken Jensen sa...

Utrolig stilig lampe, du har vært heldig med den:)
Jeg er også fornøyd med mi den svarte lamp over kjøkkenbordet, men den kan nok ikke sammenlignes med denne:)
Ønsker deg en fin uke
Klem

Duse Pasteller sa...

Så tøff den var!!
Kjekt med kontraster:)
klem

Unknown sa...

Så utrolig TØFF den lampen var:)
Så gøy og finne slikt!!

Og så artig det hørtes ut og pusse opp et dukkehus, gleder meg til og se ♥

Ha en fin kveld:)

Bjørkli Søndre sa...

Så sjarmerende lampen er. Herlig kontrast hjemme hos deg!

Angela sa...

Love all your decorations!!! I also love Norway! I want to follow your blog. Such peaceful colors.

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

så kjempefine bilder!! likar veldig godt stilen din, den er personlig og etter min smak akkurat perfekt forhold mellom fargar og nøytralt, og mellom tøft og søtt!! den lampa vart prikken over i'en! ha ein fin dag!

Underberget sa...

Så heldig du er som har et sted å gå på skattejakt:-) Denne lampa var jo virkelig litt av et funn, passer perfekt i stua di! Liker stilen din:-)

Ruter & Hjerter sa...

Det er det morsomste jeg og veit å rote rundt i garasjen til pappa! Han har også en slik lampe i grå, en søstra mi har tinget på den....utrolig kul!!!

Maja sa...

Fin lampe,
Fint hus,
Fin jente med eit vakkert smil!!
Love u Tanta..
Ha ein super dag!! Klem Maja..

Anonym sa...

digger stilen din;) sånn vil jeg og ha d=)

Related Posts with Thumbnails