torsdag 3. mai 2012

NIB utfordring- Nytt møter gammalt

I mai har NIB utfordringa "Nytt møter gammalt". 
Og her i huset var faktisk utfordringa å finne noko nytt å vise fram ;) 
Gamle saker er her visst overflod av. 
Men vi prøver likevel :)

Gammalt;
Favorittkrakken min som er slitt og sjarmerande, funne på Loppis.
Fin- fin  koffert funne i foreldra mine sin kjeller.
Søt vintage- tapet funne på Loppis.

Nytt;
Vase frå Kremerhuset.
Kopp frå Green Gate.
Puter og rose frå Coop Extra.

 Gammalt;
Krakk med ny "trendy" grønfarge.
Gamle sengetrekk som er blitt puter.
Bord vi hadde heime når eg var lita,
Kikkert etter mannens Bestefar.
Skodder redda frå eit Jonsokbål ,som er måla grøne.


Nytt;
Ektorp sofa
Telysholder frå Nille

Gammalt;
Sjøkart etter mannens Bestefar
Vinballong frå Loppis
Flasker frå Loppis
Skap vi har fått av snill dame som eg har måla turkis
Puter av gamle sengetøy
Skodderredda frå eit Jonsokbål, deretter måla grøne

Nytt;
Pledd frå Jotex
Puter frå HM Home (dei blå)
Ektorp stol og sofa
Skål frå Tine K
Gammalt;
Skap funne på Jonsokbål, som har fått ny roseknott.
Gammal krakk i ny trendy grønfarge.

Nytt;
Puter frå HM Home
Teppe frå Ellos
Skåler frå Tine K
Mugge frå IB Laursen
Trendy sommerfuglbilder i gamle rammer

Om du vil bli inspirert, sjå fleire bidrag her!

Ha ein fin torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Her var det mye fint!
Alle bildene var kjempe vakre!
Flott bidrag til konkurransen!
Du kommer nok langt!
Ønsker deg en NydeligFlott kveld!
Klem fra Julie :-)

NydeligFlott - Julie sa...

Wow!
Tittet litt rundt på bloggen din også nå...
Jeg må jo bare legge meg til som følger, for her var det så mye fint å se!!!!!!
Klem Julie :-)

As sa...

Så mange flotte bilder! Lykke til:)

Cathrine sa...

Nydelige bilder! Du har virkelig et lekkert hjem:)

Bettum Villa sa...

Så flott bidrag! Her var det mye vakkert både nytt og gammelt.
Hos meg er det vel også mest gammelt, med litt nytt her og der. Skal se om jeg får til noen bilder i løpet av uke.
Ønsker deg en flott uke.
Klem Madelén

Hjem & Glede sa...

HERLIGE bilder!
Masse lykke til.

Beste hilsen Camilla

Sukkertøy for øyet sa...

Ojjjj!!!
Utrolig mange fine bilder!!
Her blir det garantert galleriplass, hvis ikke det er en finaleplass som venter!!
Det første bildet = Hjertebank!!!

Chrissie en Heidi sa...

Lovely pictures!! Love the wallpaper in your first picture!

Jijji sa...

Så koselige bilder!
Blir rett og slett bare glad :)

Klem fra Jijji

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Veldig lekkert hos deg:)
Fine farger og god blanding av gammelt & nytt

ingrid

Kikkis planet sa...

Nyyyelige farger i alle bildene, liker veldig godt!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

For et nydelig bidrag! HEEERLIGE farger, de tonene jeg elsker!

Maryska sa...

I love the pillows!!! ♥
Do you make them yourself?

Related Posts with Thumbnails