mandag 14. mai 2012

Vognteppe; check! ;)

Eg, den vordende tobarnsmamma, er i full gong med redebygging ;) 
Det siste eg kunne krysse av "to do"- lista var å 
sy eit vognteppe.

Eg har brukt eit utvalg av gjenbruks-stoff og stoff frå Panduro 
og sydd eit lappeteppe med blondekant og flanellbakside. Valget fallt på 
lyse farger der turkis går mykje igjen. Så dette er ganske "safe" om begge ultralydane har lurt oss, og det kjem ein liten gut istaden til familien ;)

 Vogna er eit bruktfunn mannen har gjort, faktisk ;) 
Det er ei gammal Briovogn med eit snev av nostalgisk retrostil og
 kosta han den nette sum av 50 kr.

Vi har ei meir moderne og praktisk vogn også, for dei som måtte lure ;) 
Men eg trur denne blir fin for babyen å ligge å sprelle i,
 no til sommaren.

Her blir det innedag idag. Veret er surt som berre det!

Eg håper sola skin på deg!

Klem frå Bjørg :-)

17 kommentarer:

Anonym sa...

For eit herleg vognteppe!!!!Lagar du for salg og?
Mvh Jorunn

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så nydelig vognteppe!
Passer uansett det, og vogna var kul!
Dritvær her også, ja, nå er jeg værsyk...
Ha en fin dag!

Audhild sa...

Redebygging er så koooos!!!
Bare gå litt rundt å småpussle med småtteri, mens den lille i magen bare godgjør seg før ankomst ;)

Teppet var knallfint, og vognen likeså!! For et kupp!!

Fin dag videre! KLEM

Christine sa...

Hei på du!

Kjempe fint vognteppe du har laga! Rede bygging e sooo koselig...savne den tida...

Her e da lit energi for tide, men kanskje det har med veret å gjera..minne meir om oktobers hauststorma enn kom mai du skjønne milde...

Ønske deg ei toppers bygge rede veka ;)

Klem frå Christine

Unknown sa...

Så flott teppe!!
Flink du er altså:)
Elsker fargene og mønstrene ♥
Og så fin vogn - skikkelig retro:)

ha en fin dag!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlig teppe og for en fantastisk vogn!! :D

hobbyvimsa sa...

Nydelig vogn og ikke minst teppe..Dette blir et godt rede:)

nyt ny uke og stille dager med et barn:)

klem Linda:)

Lene i Annekset sa...

Så nydelig teppe du har sydd! (Blir så imponert av hva du får til altså, selv har jeg ikke symaskin engang:) Så moro med den barnevogna, den var jo råtøff! Husker godt de vognene der fra da jeg var trillepike for mitt første tantebarn. Morsomt gjensyn! :) Blir spennende å se nå da, om det er ei lita pie som kommer eller en liten prins! :)

irene sa...

Koselig teppe!
Fin kveld till dig!
Klem Irene

Bente sa...

Heia, så nydelig det teppet var. Så flink du er.

Klem Bente

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Nydeleg vognteppe!!!Og for ei stilig vogn:)
Håper du får mange fine trilleturar..
Klem frå Mette.

Min stil sa...

Oj, så lekkert det ble. Flinke du!
KLæm

Angela sa...

Pretty blanket for the new baby! Love the gentle color! That baby carriage is so sweet. It reminds me of the one we had for our daughter.

Lite hi sa...

For et nydelig vognteppe du har laget :) Det blir nok perfekt til lillesøster kommer! Min stemme går forresten til deg i finalen på NIB. Helt klart det beste bidraget, mener jeg. Utrolig flott!

Ønsker deg en fin kveld. Klemmer fra Lite hi

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Nydelig teppe ! OG gratulerer med finale plassen hos nib !! Stemt på deg !!!!

Gyngestol og kaffigrut sa...

Gratulerer så mye med finaleplassen hos NIB! Fikk selvsagt min stemme, elsker det kartet ditt!

Anonym sa...

Hei! Det var et utrolig nydelig vognteppe du hadde sydd! Så flink du er! Jeg ble så inspirert at jeg måtte til å sy et lappeteppe i gjenbruksstoff :) Takk for inspirasjonen du gir!

Klem fra Annemor, en fin helg ønskes deg :)

Related Posts with Thumbnails