mandag 21. juni 2010

Ariel sitt rom ♥

I går kom dagen. 
Ariel har flytta på eige rom
Og ho sov godt, men våkna tidleg. 
 Gjeeesp ;)


Eg har bestilt nokre wallstickers hos Hilde Heimdal. 
Blant anna denne stickersen med 
navnet til Ariel. 

Eg fekk fleire og, 
dei kjem i eit anna innlegg ;)

Eg elsker wallstickers, og har dei overalt i huset.
Denne synast eg det var litt kosleg å ha på døra inn til 
rommet hennas :)


Rommet er ikkje ferdig innreia. 
Det skal inn fleire hyller og settekassene eg har pussa opp 
+ andre bilder skal på veggane. 
Eg har og ein del syprosjekt som skal pynte opp her inne ;)



Den store senga som står her skal inn på eit gjesterom. 
Sengetøyet kjøpte eg før helga på Princess
Betalte 229,- for 2 sett ( Kjøp 2 betal for 1) 
Eg synast det var kjempefint!;)


Denne senga (bildet viser berre sengegavlen) fekk eg frå foreldra mine. 
Det er ei veldig gammal seng som eg skal pusse opp. 
Ariel skal bruke den som seng når ho blir større. 
No skal den inn der den store senga står og brukast som sofa
med mange herlege puter i :)

Korgstolen fann eg på bruktbutikken før helga. 
Den skal sprayast kvit, 
og få seg ei fin 
pute :)

Mangler ikkje prosjekt den jenta her nei ;)


Då eg handla inn Maileg til Give Awayen min (meld deg gjerne på her!
måtte eg sjølvsagt ha noko sjølv og, 
eg meiner til Ariel ;)

Eg besøkte den herlege butikken Fryd i Stryn. 
Og dette vart med meg heim ;)


Det nydelegaste strykebord og strykejern
Så no er Frøken Maileg sett i arbeid;) 
Og desse to søte Baby Mailegane har tatt plass i den rosa dukkesenga ;)

♥♥♥


Eg håper alle har hatt ei nydeleg helg! 
Tida har dessverre ikkje strekt til slik at eg har fått besøkt alle. 
Men det skal eg ikveld! 
Gleder meg 
allereie!


Klem frå Bjørg :-)

31 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, så nydelig et rom :-)Ønsker deg en fin dag :-)

Elin | Draumesidene sa...

Vakkert rom, med flotte detaljar!
Ynskjer deg ei fin fin veke!
Klem frå Elin :)

Unknown sa...

Så nydelig rom ♥ Og sengesettet på store-sengen var kjempe herlig!
Deilig og få minsten inn på eget rom:)

Ha en herlig dag!

Klem Line

Hegeslilleboble sa...

For et flott rom jenta får:), nydelig!

Hilde Heimdal sa...

Åååå så fiiint det ble da :)))) !!

Kjempenydelig rom !!

Camilla sa...

Fiiiine fine jenterommet. Ahh, det likte jeg virkelig! ♥

Klem Klem, C.

Hulda sa...

Så mye flott på jenterommet! Herlig! Likte så godt senga og korgstolen. Virkelig supert. Og så flott med det sengetøyet. Nydelig kommode også, og så herlig du har pynta på den. Dette var toppers!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gjeeeeeeeeeeeesping er smittsomt☺☺

Bra at ho fekk sove godt på rommet sitt☺ Gjekk det bra med mamman og pappan og eller??☺

Kjempefint rom☺

Skal bestille meg wallstickers frå Hilde eg og☺ Har nett fått laga meg ein eigen "kosekroken" wallstickers...☺

Håpe natt nr 2 går like bra for Ariel☺

Klem M♥

Villevinkel sa...

kjempefin farge på veggene !!! Kjempeflott med wallstickers også!!!
Ariel har virkelig fått seg et fint rom :-) :-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Og ja...dei er litt like-ifølge folk☺ Eg er so dårleg på å sjå slikt sjøl!

Klem M♥

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Ariel har fått et kjempesøtt rom ☺ Prinseserom dette her ♥
Ønsker deg en fin kveld, klem fra Fru Strøm

lisje astrid's husblogg sa...

Nydeleg rom til lisje Ariel♥
Herlege detaljar!
Heldige lisje prinsessa som har ei slik flink og god mamma!

Det sengsettet var berre sååååå søtt♥

Takk for fine ord:)
Du gledar meg:)

God mandagskveld♥

Klem frå Astrid:)

Lappeline ♥ sa...

Kjempe flott rom og tror jeg må å handle sengesett. Koselig disse Mailegene skulle så gjerne hatt noen slike også

Ha en fin kveld
Klem

åshild sa...

KJEMPEKOSELI barnerom,liker stilen din..klem fra åshild

Ruter & Hjerter sa...

Maileg er bare såå skjønt! Vi har kun en litt stor kanin som den største gutter har døpt "artur" hehe:) Dette blir en knall koselig rom for snupa:)

Bettum Villa sa...

Her inne var det kjempe flott allerede! Og kan tenke meg at det bare blir enda bedre med hyller, bilder og settekasser på veggen. Stå på!! :D
Det er bare kjekt å ha mange prosjekter på en gang (har vel 6 stk selv som jeg holder på med samtidig) *hehe*. Lykke til!

Klem Madelén

PS: Så koselig at du ville være med på give awayen min ;)

Lille Frøken Jensen sa...

Kjempe nydelig rom Ariel har fått, med masse flotte detaljer.
Så fint det ble med navn på døra, håper jeg kan også få det til engang i fremtiden:)
Sengesettet var nydelig,det oser sommer.
Ønsker deg en fin kveld.
Klem fra Jorunn

Stine-Iren sa...

kjempe fint rom:)) likte det veldig godt.Ikkje rart skjønne Ariel søv godt der:)
Samme seng som Kristian har:))

Har handla litt idag eg òg.kjem innlegg seinare:)

Ha ein fin mandagskveld Bjørg!

Klem Stine-Iren

Karen sa...

For et nydelig rom :)
Den store sengen så skikkelig innbydende ut....

Jeanette sa...

Tusen takk for svar:) Har du adressen eller "kunstneren" på den du fant disse pin up damen hos på nettet? Selvsagt kan du bruke ideen min med blonder i vitrineskapet, skapet er fra ikea ja:) Er veldig fornøyd med det! Blondegardinen er også fra ike, den har jeg klippet opp og festet på innsiden med kitt, eller skoletyggis på godt norsk, da trenger man ikke ødelegge noe for å sette dem opp:)
Klem J.

Christine sa...

Hei, vennen:)

So flott rom Ariel har fått:) Du e flink, og ho e heldig ;)

Ønske deg ei fortsatt fin veka :)

Klemmer

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så herlig rom Ariel har fått, og mange nydelige detaljer ! ♥ Gleder meg til å se flere bilder etterhvert. :) Jeg elsker også veggord, og har de rundt omkring. ♥ Har fortsatt veggord liggende som jeg ikke har satt opp enda, så det må jeg få gjort snart. Fint for oss at du har mange prosjekter på gang, for da gir du oss jentene masse inspirasjon ! ♥

Ha en strålende kveld videre Bjørg ! ♥

Gode klemmer fra Anette ♥

Martilie sa...

Så nyyydelig rom! Gjennomført og virkelig kjempesøtt og koselig!

Blir nok stor suksess både nå og videre fremover :)

Nyt en deilig kveld og morgendag!

Klem fra Tove

Kristin sa...

Juhuuu!

Så koselig rom Ariel har fått..
Og så fikk du tatt steget med at hun flyttet inn på eget rom!
Gikk det bra med deg!?!?! Hehe.. Sov du godt!? Er jo det som er det store spm;-)

Snakk om prosjekter på gang, men kjenner jeg deg rett blir de ferdig i en feiiii.. For du er rimelig effektiv, Og FLINK! Det har jeg sett x antall ganger før her inne.. Moro å følge med;-)

Klemmer

Henriette sa...

Mailegbamsane er heilt nydelige :) Og eg trur nok Ariel søv godt på det fine rommet sitt! Kjempefint med navnet hennar på døra! :)

Siljes Hobbyrom sa...

Så nydelig rom! For en heldig jente!
Og det var bare så søtt med de hjertene over sengen!

Ha en fin kveld!
Klem

Siljes Hobbyrom sa...

Trodde jeg var følger hos deg, men det var jeg ikke.. Har hverfall vært her inne før, og du har en flott blogg med masse inspirasjon!

La meg til som følger nå hvertfall!
Klem Silje

Jijji sa...

Så bra at overgangen til eget rom gikk greit. Ariel har fått et veldig fint rom da;)
Jepp, du er en driftig og dyktig dame;)

Klem fra Jijji

Mona Christin sa...

Hei.

Så nydelig prinsesserom. Moro å pynte litt for småjentene. Wallstickers gjør seg altså. Sengetøyet må jeg nesten titte litt nærmere på. Lekkert.

Ha en fin dag.

Klem Mona C

Randi sa...

Så koselig rom Ariel har, ikke rart hun sov godt der:) Og så heldig du er som kan fråtse i rosa. -For Ariel sin del altså, eheheheh:)
Nydelig sengetøy du har kjøpt!
Ang. blomstervogna jeg viste i et tidligere innlegg, så er den kjøpt på Jysk for flere år siden. Kom plutselig over den en dag vi rydda i garasjeboden, mye lurt som gjemmer seg der, tydeligvis;)
Ha en super dag, Bjørg!
Klem:)

fryd&forandring sa...

Så mye du viser frem som faller i smak hos meg!! Nydelig den uroen du har laget altså.. sengetøyet du viser frem kunne jeg godt tenkt meg selv! Tipper den gamle senga blir skikkelig flott på jenterommet.. gleder meg til å se mer!!

Ha en fin kveld!

Related Posts with Thumbnails