onsdag 2. juni 2010

NIB utfordring - stilleben

NIB har ei utfordring no, 
du skal vise stilleben du har laga i heimen din.

Dette var ei morosam utfordring! 
Og eg prøver lykken :)


♥♥♥

Bildene er ikkje nye, 
og den oppmerksame leser vil huske dei frå eit gammalt innlegg.
Men eg sjølv liker så godt desse bildene, så eg prøver med dei.
Eg har brukt sjølve golvet som flate for stillebenet mitt :)
Her kjem eit bilderas;






Zinkhus kjøpt hos FrkDoris, Klokke frå Green Gate, 
mugge frå IB Laursen, gamle kofferter funne i Pappa sin kjeller, 
gyngestol som stod i huset som vi har pussa opp, 
saueskinn frå Bohus, pute frå Kid og 
Oldemors hekla pledd.

 Også vil eg ønske alle lykke til i konkurransen!
Der er allereie komt inn mange 
flotte bidrag! :)

♥♥♥

Håper du får ein strålande dag!


Klem frå Bjørg :-)


PS; husk Give Awayen min her!


26 kommentarer:

Tove sa...

Så koselig bidrag. Spennende bilder. Masse lykke til...
Ha en fin dag
Klem Tove

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Herlige bilder Bjørg, lykke til ! ♥ Dette er du flink til. :)

Vurderer å bli med jeg også, får se om jeg har noen greie bilder jeg kan bruke.

Nyt resten sv dagen søte du, kos deg ! ♥

Stor klem fra meg ♥

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Eg likar også desse bilda VELDIG godt!
LEKKERT!
Lykke til♥

Takk for fine ord♥

God onsdag vidare♥
Klem frå Astrid:)

Hulda sa...

Mange vakre bilder du har tatt her. Likte spesielt det der stolen og teppet var med. Nydelig, og sart i de lyse fargene. Lykke til i konkurransen!

Christine sa...

Syns dei bilda e so fine :) Og dei zink husa..hmmm..lure meg på om ikkje eg må skaffa meg eit eller to..:)

Ha ein finfin ettermiddag og kveld:)

Klemmer:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koselege bilder☺

Klem M♥

Fru Andersen sa...

Så flotte bilder, liker så godt at hekleteppet ligger sånn hengslengt over stolen der! Kjempefint!

Flotte bilder fra tvstuen under her også! Skulle ønske vår tvstue så slik ut...DREAM!

Nå høljer det ned her hos oss, grrr, men solen kommer vel igjen etterhvert! Ønsker deg en fin dag;-)

Randi sa...

Flotte bilete det der, kan godt brukast fleire ganger dei... :-)
Gyngestol er så stilig synest eg, det skal eg ha i min neste heim... ;-)
Lykke til i konkurransen og ha ein fin kveld vidare.
Klems

Tovepia sa...

Flotte bilder!
Artig med koffertene med klokka og vasen, stilig sammen!

Hvite tulipaner sa...

Kjempefin miks av masse sjarmerende ting! Beautiful;)

Blir så spennende å se hvem som vinner helt til slutt,artig utfordring!

Ha en fortsatt superduper onsdag!
Klem

Karen sa...

Fine bilder :)
Likte klokken og den rosa muggen....

Ha en fin kveld :)

Familien i Fjellborg sa...

Så flott du har lageg Bjørg

Lykke til i konkurransen.

klem Anita S

fryd&forandring sa...

Lykke til i konkurransen, tipper det går veldig bra jeg! Flotte bilder.. til å drømme seg vekk i!

Og du, du skal ihvertfall ikke tvile på dine evner som syerske, jeg kan garantere at det jeg klarer, klarer du like bra om ikke bedre ;0)
Klem

Lappeline ♥ sa...

Nydelige bilder...og jeg liker godt hekle teppe ditt.
Ønsker deg en fin kveld

Klem

Fru Ruud sa...

Kjempe flott bidrag til konkurransen!! Lykke til!! Utrolig fint det hekla pleddet!!
Ha en fin kveld!
Klem Annette

Randi sa...

Så flotte bilder:) Det aller første er jo bare helt innertier! Skikkelig stemningsfullt:)
Ha en koselig kveld!
Klem, klem:)

Lappeline ♥ sa...

Hei igjen!

Syrinbuskene er ikke i krukker ....men det går jo kanskje en stund vet ikke..
Takker for hyggelige kommentar fra deg setter pris på det

Klem igjen ♥

Lykkeliten sa...

Husker de bildene fra et innlegg en gang før=) Nydelig! Lykke til! Håper du vinn=)

Utrolig deilig at noen andre tar den tunge biten i hagen;) Så kan heller vi ta oss av innkjøp av møbler, paviljong og annet stasj;)
Gleder meg til å nyte en hage for første gang=)

Ha en fantastisk onsdagskveld!
Klem

Unknown sa...

Så nydelig!! :) lekre bilder av flotte ting!!
Takk for gode ord på siden min!!:)
Jupp, den lampen har jeg "pimpet" opp :) Den var brun engang i tiden..
Ønsker deg all lykke til og en flott kveld!
Klem klem Anki

Love Peace Pionies sa...

knallbra!! lykke til:)
klem

Kristin sa...

Lekre bilder!!!!
Fantastike farger..DUst og samtidig klare farger..

Digger rammerne du viser i innlegget under.. KULE!!!
Spray kan gjøre så mangt.. hih!

Klemmer

SNILLPIKE♥ sa...

Å, så koselig stilleben. Et flott bidrag til konkurransen.

Fin torsdag til deg.

Mina sa...

Kjempekoselig stilleben!:)
Lykke til!

Klem fra Mina:)

MissMette sa...

Så flott bidrag, og flotte bilder du viser. Jeg likte veldig godt stolen med det flotte teppe. Og fantastiske gamle kofferter. Masse lykke til, klem fra Mette

Bettum Villa sa...

Elsker de koffertene dine!! Flotte!

Mitt stilleben bidrag kommer i morra.. ble ikke akkurat fornøyd, MEN bildet mitt representerer i allefall min stil! Det er viktig.
*krysser fingrene for oss begge*

Klem Madelén

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Flotte bilder du viser :) Lykke til i konkurransen :) God helg til deg! Nyt sola!

Godklem

Related Posts with Thumbnails