tirsdag 15. juni 2010

Gåve frå Mamma ♥


For ein nydeleg dag det har vore! 
Vi har grilla og styrt på 
ute i heile dag.
Herleg!


I går hadde Mamma kjøpt med ei gåve til meg.
Nemleg denne flotte 
blomsterpotta


Ho hadde tenkt på meg med ein gong ho såg den. 
Hjerteforma, rosa og kvit og med rosemønster? 
Jepp, den er nok veldig meg ;)


I dag har eg kjøpt ein nydeleg rosa pelargonium 
som passa glimrande opp i :)

Tusen takk, Mamma :)


Det blir ikkje gjort så mykje når veret er så fint. 
Det går mest i kos
og eg blir på ein måte litt doven ;)


Men denne leveggen skulle absolutt hatt eit strøk til med måling
Vi får sjå kva eg "orker" ;)


Tusen takk for alle gode ord de legg igjen til meg! 
Eg blir så glad!!:)



Eg håper sola skin på deg og!


Klem frå Bjørg :-)


24 kommentarer:

Tovepia sa...

Skikkelig koselig potte og blomst..så lekkert sammen!

Misunner deg været, men nyt det!! Klem fra meg;)

Tove `blogg verden sa...

Tusen takk for koselig hilsen og for at jeg får låne bildet ditt : )) Skal legge ved linken til henne i tillegg, så hun får sett bloggen din!!
Så snill mamma du har som fant den perfekte gaven til deg : ) Kjempeskjønn var den!!
Klem Tove

beate sa...

så herlige bilder fra uteplassen.
nydelig blomsterpotte du har fått av mamma´n din!

nyt kvelden

klem beate

Hulda sa...

Du var virkelig heldig med den fine krukka, mamma'n din vet hva du faller for. :) (det gjør min mamma også) Så flott det var på terrassen deres. Herlig det blå og hvite teppet du har der. :) Kos dere i godværet, her nord har vi hatt litt sol, litt regn, og litt skyer i dag. Akkurat nå er det sol.

Lappeline ♥ sa...

Koselige bilder hos deg .
Det er viktig å kose seg når været er så fint.Ta vare på tiden..

Ha en fin kveld

Klem

Karen sa...

Så søt gave :)

lisje astrid's husblogg sa...

Hei snuppa♥
Utruleg lekkert ute hos deg!
Likte den ♥pottea veldig godt!
Heldige deg:)

Eg finn masse inspirasjon hos deg!
Tusen takk for kos helsing♥

Koppane er bastion collection..
Eg har link til Farmors Krambod på bloggen min(favorit butikken her heime:)
Det er ikkje nettbutikk..

God tysdagskveld♥
Klem frå AStrid:)

Jijji sa...

Så koselig du har det ute... Deilig å bare være ute og nyte:)
Snill mammaen din er:)
Ha fortsatt en herlig uke!

Klem fra Jijji

Stine-Iren sa...

Kjempe søt blomsterpotte du har fått av den snille mamma`n din:)

Helde me deg i å berre kose dikka og nyte sola.Det er akuratt det eg og Kristian har gjort idag òg. Me veit aldri kor mange slike dagar me får so det er berre å nyte max

Takk for fiiine kommentarar på min blogg Bjørg:)'

Ha ein fin (VM) kveld:)

Klem Stine-Iren

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Så flott potte da!! Det passet jo perfekt sammen!!
Koselig benke du hadde der også!!
Ønsker deg en fin uke videre!
Klem Mona

Randi sa...

Snille mammaen din:) Ingen tvil om at hun kjenner sin datter, den potta var jo heeeelt deg!! Nydelig:)
Som alltid, fine bilder:)
Kose deg ikveld, og så satser vi på at sola prikker oss på nesa i morgen også:)
Klem, Randi:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei kjære Bjørg ! ♥

Hørtes ut som om dere har hatt en herllig dag, så bra ! ♥ Så nydelig hjertepotten du fikk av mammaen din var. ♥ Veldig snill mamma har du ! ♥ Vakre bilder som alltid ! ♥
Og for en kjempefin uro du har laget, veldig flink er du ! :)

Ønsker deg en strålende kveld ! ♥

God klem fra Anette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Snill mamma som kjøpte so fin gåve til deg☺

Koseleg ute hos deg☺ Herleg vær no!!♥

Min kjære engasjerte seg ikkje so eg fekk fritt spillerom på Ikea☺ Og ikkje fortalde eg han om alternativa til Jennylunden heller☺ Han syns stolen er kjempegod å sitte i so regnar med det går bra☺ Hehe☺

Klem M♥

Fru Andersen sa...

Så kjekt å få slike små gaver! Skikkelig søt blomsterpotte var det!

Ikke gjort noe i dag jeg heller, bare nytt været og kooost meg med jentene! Herlig med slike dager.

Vi har ikke så stor hage altså. Det er bare det at huset liksom ligger på en haug og i de bratte skråningene ned mot veien er det rhododendron, myyye rhododenrorn! Plenen dekkes av en trampoline, så er det en platting med skifer, bassenget og det var det;-) Skulle gjerne hatt slik stor plen ungene kan spille fotball på, men er jo veldig fornøyd slik vi har det også da!

Ha en fiiin kveld videre søte deg!

Martilie sa...

Så koselig med gave som er helt deg! Mamman din vet nok akkurat hva du liker :)

Nyt sommerkvelden!
Nydelig hos oss også idag :)

Klem fra Tove

Love Peace Pionies sa...

for en koselig gave... hjerteforma:)
herlige stemningsbilder hos deg.
Takk for fine ord fra deg ang reportasjen:)
klem

Kristin sa...

å du har det så fint på uteplassen din...
ble om mulig enda mer romantisk med ny potte fra mor.. er så koselig med oppmerksomme mammaer.. jeg har fått god bedring blomster idag- det var koselig med friske lilje å ha på peisen..

Så søt uro til Ariel..
og å komme på nytt rom kommer til å gå så bra, barna er mye mer tilpasningsdyktige enn oss tankefulle mødre;-) det er sikkert..

Nå har jeg fått nett.. så nå blir jeg mer bloggaktiv igjen.. Gosh det skal bli deilig:) Klemmer

Katharina sa...

UTROLIG fin krukke, og med en av mine favorittblomster ble dette PERFEKT!
Snille mamman, mødre er unike...de vet hva vi liker:)

Masse inspirasjon å hente hos deg, håper bare jeg snart får begynt å realisere noe...håper på innflyttingstart i ferien!

Ser ut som sommeren er hos dere, det er den IKKE her i Trøndelag...

Klem fra Katharina

Villevinkel sa...

Kjempeflott blomsterpotte!! Syns ellers at sofaen din var kjempekoselig med kvitt og lyseblått. Ser ut som samme stoffet på pledd og sitteputer...har du sydd sjølv?

Elin

Lykkeliten sa...

For en herlig blomsterpotte!!!
Absolutt en fantastisk gave fra mamman din=)

Dette været er jo bare fantastisk!
Ekstra deilig er det å høre at det ikke bare er jeg som ender opp som et dovendyr i solen;)

Håper det blir en like strålende onsdag=) Klem

Marianne sa...

Nydelig blomsterpotte og så flott pelargonium. Det er den skjønneste blomsten jeg vet om :)
Flotte bilder du viser til oss andre. Gøy å følge med.
Marianne

Unknown sa...

Hei hei!
Så snill mamma du har, den var virkelig herlig den potten der ♥
Og su, for en nydelig uro du har laget til lille Ariel, den var skjønn ♥

Ha en herlig dag!

Klem Line

Camilla sa...

Nydelig blomsterkrukke, flinke mannen!
Deilig å kunne pusle ut med små ting, det er hverdagsglimt verdt å ta vare på ♥
Klem C.

Frihet sa...

Så kos med slike fine gaver!!

Det var en nydelig uteplass dere hadde, deilig å nyte dagene der!! Håper dere får masse fine og varme dager!

klem klem

Related Posts with Thumbnails