lørdag 26. juni 2010

Fredag i ruskever!

I går berre opna himmelen seg og det pøste ned med regn
Kjedeleg! 
Vi vil jo ha sommer no



Eg føler egentleg at kvar einaste sommar,
 så går vi berre å ventar på sommeren som aldri kjem. 
Deprimerande...
men då blir det sydentur til hausten ;)


Og når ein ikkje kan vere ute, 
så gjeld det å finne på noko inne ;)


Vi inntok kjøkenet
Ariel på leiketeppe,
 eg delvis på kjøkkenbenken og ved symaskina.


Eg baka grove pizzahorn med 
ost, skinke og pesto.


Også sydde eg slike "hetter" til Norgesglas. 
Det var utruleg kjekt, 
skal lage fleire ;)


Eg sydde og denne rosa duken med blondekant (sjølvsagt;) 
Det er heilt utruleg kva ein kan lage med symaskina. 
No har eg gått "litt" amok på Panduro,
 og bestilt meir stoff :))


Dei rotete DVD hyllene spegler seg så "fint" i speilet her. 
Vi skal til IKEA om eitpar veker, 
så eg blader iherdig i katalogen etter ei ny finare løysing
Nokon som har eit tips?


Fredagskvelden vart tilbrakt foran TVen (les PCen ;) 
Med saft på den fine flaska frå Nille, og horn i eit klede frå Green Gate :)

I kveld skal mannen vere heime, 
og det gleder eg meg til! :)

No vakna det vesle "trollet" mitt etter formiddagsluren sin, 
så no blir det kvalitetstid ;)


Ønsker dokke alle ein strålande flott laurdag!



Klem frå Bjørg :-)

19 kommentarer:

Monica sa...

ååå dette så bare helt koselig ut, de saftflaskene fra nille er bare så fine. Lure rpå om jeg m innom å ta en titt idag. Billybokhyller er vel kanskje en ide til dvdéne dine, åsså enten med dør til som en kan tapensere inni elelr sy forheng bak døren slik som lisbeth? vakre bilder du deler med deg og pizzahornene så utrolig gode ut. klem monica

Lena Celine sa...

Så flotte trekk du har sydd til Norgesglassene!!!! De var innmari søte. Ang DVD hylla..... Jeg er jo for å bruke det man har jeg da. Hva med å sy en koselig blondegardin å ha framma bare?

Klemmer fra Lena

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine trekk og fiiiin duk♥
Har kjøpt to slike flasker frå Nille eg og☺
Den eine står i kjøleskåpet med iskaldt vatn i og den andre bruke eg ha iste i☺ Perfekt på varme sommarkveldar...som kjem snart-det er eg sikker på...☺

Kanskje du kan kjøpe Billy 40 skap og ha ei dør med vindu der? Og lage slik blondegardin du ha på dei andre skapa dine??
Vi har kjøpt Billy 40 skap og skal ha til CD ar og DVD ar. Billegare og finare(syns eg) enn CD hyllene...

Eg og vil til Ikea-igjen☺ Går aldri lei!!

Gooood helg☺
Kos deg med mannen♥ Og Ariel sjølsagt☺

Klem M♥

Aashildsvilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Aashildsvilla sa...

hei vennen.takk for koseli besøk på bloggen min..du har det så koseli..så fint det var med det hvite speilet og det mørke bordet..alltid så koseli hos deg..ønsker deg og dine en fin helg.klem fra åshild

Tovepia sa...

Så flott disse glasstrekkene var!! Her er det også innevær til gagns, så strikketøy og kryssord er dagens innhold;)

Ha en god lørdag og klem fra meg;)

Bettum Villa sa...

Sy-dronningen Bjørg gjør det igjen!!

Har vel ingen finere forslag tror jeg, men jeg holder selv på med kasse-på-veggen-til-dvder løsning her hjemme. Mangler dessverre alt for mange kasser så jeg rekker nok ikke å vise resultatet før du drar på Ikea. Derfor ønsker jeg deg lykke til!!
Skal på ikea snart jeg også (håper jeg.. ;P)

Klem Madelén

Det lille huset med druehagen sa...

Så flink du er og så flotte bilder!! ser ut som om du får tiden til å gå selv om det regner.
Håper sola titter frem hos dere snart.
Ha en flott lørdag.
Klem Gro-Beate

Mona Christin sa...

Hei.

Takk for hyggelig kommentar. Jeg må bare nevne en ting. Den blomstrete skåla er fra GreenGate, glemte å skrive det i innlegget. Men de grå er fra Sparkjøp.

Du er virkelig kreativ om dagen og flink på symaskina. Godt jobba.

Huff, leit med regnvær. Vi er svært heldige i dag. Sol, varmt og skyfri himmel. Litt vind, men det bare svaler. Håper du får bedre vær i morgen. Men det så veldig godt ut med horn.

Ha en fin helg.

Klem Mona C

Stine-Iren sa...

kjempe ine trekk t norgesglaset:)likte godt det kvite.går vel ikkje an å bestilla eit?:)
Du kan kanskje ha ei blondegardin ramfor dvd hylla?som ei liftgardin på ein måte?

Ha ein kjekk Lørdagskveld Bjørg:)

Klem Stine-Iren

Kristin sa...

Sender masse sol og sommer til deg...!!!!!!
Fort som fy...
Men du er jo flink ttil å nyte og fylle dagene med spennende prosjekter, så du kjeder deg vel ikke ;-) hehe.. Klemmer fra meg!

Familien Furu sa...

Dette så jo så herlig ut :)
Hvem trenger sol når man kan ha så kos i regnet hi hi hi

De hettene var bare skjønne :)

Ønsker deg en fortsatt herlig lørdag :)
Klem klem

Jijji sa...

Så koselige bilder!
Skal si du har blitt bitt av sybasillen;) Flink du;)
Likte spesielt det speilet ditt! (Sånn har jeg lyst på også). Jeg har også sånne flasker fra Nille. De er kjempefine!
De horna så også knallgode ut. -Viktig å kose seg selv om godværet lar vente på seg...

Ha en fortsatt fin helg - med eller uten sol.

Klem fra Jijji

Tove `blogg verden sa...

Så flik du er : D Både syr OG baker : D !! De hornene ser deilige ut!!
Ha en god natt
klem Tove

Lotta sa...

Mmm så deilig! Ønsker deg en fin helg videre:)

Klem fra
Lotta

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei kjære deg ! ♥

Så leit at ikke sommeren er på plass hos dere enda. :( I går var det skikkelig uvær her med pøsende regn, lyn og torden. Men i dag var det strålende sol og varmt. ♥ Skal sende litt godvær til dere også jeg, hihi... ♥

Her har jeg igjen datadrøbbel så jeg blir så frustrert og lei meg. Får låne pcen til Tom, mannen min når han ikke bruker den i hvert fall. Men håper at det ordner seg på et vis. Må få lagt ut et innlegg snart, datteren min fyller jo 13 år i dag 27 juni. :) Så hadde jo litt lyst til å legge ut et lite innlegg der hun er med også. ♥

Duken og hettene var kjempefine Bjørg, du har fått skikkelig dreisen på denne symaskinen du. ;) Hornene så veldig gode ut ! ♥

Ønsker deg og dine en nydelig søndag, håper solen vil skinne hos deg ! ♥

God klem fra Anette

Katharina sa...

Får nesten lyst til å finne fram symaskina etter å titte innom deg....men den har jeg pakket bort:)
Blir litt inspirert ja...så får se utover høsten hva som skjer:)
Jeg måtte kjøpe garn i går, det er innevær..å da hører strikking med:)

Klem fra Katharina

Aashildsvilla sa...

hei..det du trenger for å trekke om er stiftemaskin og evt.møbelbåend og tekstillim..skal du trekke om en krakk så klipper du bare stoffet ,bruk gjerne krakken som mal,bare å legge den oppå stoffet.og klipp rundt..husk ikke klipp den helt inntil,levn litt igjen ca 5 cm..åsså strekker du stoffet og stifter det fast på baksiden.lykke til.klem åshild

Villevinkel sa...

Nok et flott innlegg :-) Blir rein inspirert av sy-prosjekta dine! Hettene til norgesglasa blei utrulig fine!!!

Å horna dine såg kjempegode ut!!! Syns det høyrest spennande ut med pesto og skinke. Her går det i toro pose-fyll hehe.

Ønsker deg ein flott søndag (huff så fort helga går..)

Klem Elin

Related Posts with Thumbnails