onsdag 16. juni 2010

Pin Up

Og då snakka vi ikkje om isen, 
men damene ;)

Eg fann igjen denne klokka,
 eg kjøpte i København for nokre år tilbake.



Og kom til å tenke på at i denne heimen er det eg, 
og ikkje mannen som dreg lettkledde 
damer i hus ;)



Ein Pin up er betegnelsen på eit bilde
 av ei vakker, lettkledd ung kvinne med erotisk tilsnitt.



Eg synast dei er kule!
Desse to heng på veggen på badet.
Her snakka vi jo baderoms- tema ;)



Denne dama er også på badet. 
I vinduskarmen.
Og min kjære har ikkje noko imot at eg liker å pynte med desse, 
skal tru kvifor? ;)



I går vart det likevel måling av leveggen
så no er denne ferdig på eine sida 
(den vi ser ;)

Og eg er komen igong med eit anna prosjekt
som eg har tenkt på lenge! 
*Lykke* ;)


Ønsker alle som er innom ein nydeleg kveld!



Klem frå Bjørg :-)



PS; I morgon blir det innhandling av Give Away- gåvene. 
Husk å melde deg på øverst til høgre ;)

17 kommentarer:

Hulda sa...

Stilige bilder, dette! De passa jo godt på baderommet. Likte lysestakene foran. :) Flott den klokka også.

Tovepia sa...

Sannelig var det flotte bilder på badet ditt;) ....at ikke din kjære protesterer!!

Kos deg og klem fra meg;)

Elin | Draumesidene sa...

Kjempekule bilder! Lekre damer... Med figur. Ikkje noko kjempetynne modellar det der!

Ha ein fin kveld!
Klem frå Elin :)

Karen sa...

Hehe - bildene var kjempefine da... Lekker, søt og enkel pynt :)

beate sa...

kule pin-uper!!

klem beate

Katharina sa...

Ikke rart det er lite protester da nei...stilig klokke da:)

Ha en fin kveld!
Klem fra Katharina

Stine-Iren sa...

Fin klokke og bilder:) Kan ikkje skjønna at han synst da er greit at du pyntar med dei;)

Flink du er å stå på og male:))
Da kan du berre nyte sommaren med sjølvmåla levegg:)

Ha ein fortreffele kveld Bjørg:)
(eg sjøl er sur pga altfor mykje VM på TV)

Hvite tulipaner sa...

Pin up-damer er kjempekule!Jeg har noen selv faktisk:)
Gleder meg til å se hva slags prosjekt du har kommet på denne gang. Du er så utrolig flink og inspirerende det håper jeg at du er klar over:)
Ha en flott kveld!
Klem

Kristin sa...

Utrolig kule baederomsdamer du har hengt opp.. Og hvem mann kan være misfornøyd med sånne bilder;-) hehe!
Super kult.. Men du hadde funnet noen fine utgaver av arten da, smakfulle bilder!

Så flink du er som har malt ferdig.. Og det er jo godt for alt som er gjort! KLemmmer*

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Morsomme bilder☺☺
Klokka var jo søøøt den-nydeleg rosa♥

Klem M♥

Herman Grans ♥ sa...

Fine bilder :) Likte spessielt godt det siste, bak lysestakene.

Randi sa...

Så kuuuuule! Tenker det hadde vært få protester her i huset også;)
Ha en nydelig kveld!
Klem

Villevinkel sa...

Fin pynt :-) Og leveggen er nok blitt riktig fin. er så kjekt når sånt er gjordt. Gleder meg til å se ditt neste prosjekt :-)

Ha en fin kveld videre :-)

Elin

Beate i Husets Hjerte sa...

De bildene er jo så kule da! Passer perfekt inn på bad, og da blir det kunst vettu, ikke .... hihi.. Ha en koselig kveld!

Christine Louise sa...

Så flotte bilder :) Likte såå godt den lille søte muggen din :)

Klem C

Jijji sa...

Su kul bilder og klokke!
Sånne nostalgiske pinup-damer er bare herlige! Snodig at din kjære liker dem også;)

Ha en fortsatt herlig uke!

Klem fra Jijji

Jeanette sa...

Så fine disse damene var! Hvor har du kjøpt dem?
Klem J.

Related Posts with Thumbnails