tirsdag 1. juni 2010

Litt TV-stove og hageprat..

For ein nydeleg dag!! 
Måtte det berre vare og vare :)


Vi  har jobba rundt huset idag.
Det har ikkje vore gjort noko her på åresvis,
 før vi overtok huset. 


Så det er litt av ein jobb
Men idag er graset slått og busker fjerna
Vi har fortsatt dagesvis, kanskje månedsvis med arbeid foran oss. 
Her skal det støypast, murast, snekrast, målast osv osv..
Men ein stad må ein begynne :)


Når eg seier vi, 
så er det vel egentleg min kjære som har jobba ;) 
Eg får ikkje gjort så mykje anna enn 
å dille med Ariel og diverse.


No er Ariel lagt i vogga si. 
Så no er det min tur å gjere eitkvart :) 
I går kjøpte vi ein levegg som skal målast kvit. 
I tillegg har vi kjøpt måling til skoddene eg fann på jonsokbålet og bambus-sofaen. 
Så det blir som sagt nok å gjere på framover ;)


Som de ser har ikkje bildene så mykje med teksten å gjere ;)

Dei er frå TV- stova vår.
Liatorp- sofa frå IKEA, pute og gardiner frå Kid, 
teppe som Oldemora mi har hekla, lysekrone frå Skeidar, 
bord og lysestaker husker eg ikkje 
kor dei kjem ifrå ;)


Bilderammene hang i huset då vi kjøpte det. 
Dei var i gull
men som så mykje anna her i huset vart dei utsatt for sprayen
Denne gongen sølvsprayen;)

♥♥♥

Så kosleg at mange allereie har meldt seg på Give Awayen min.
Om du ikkje har gjort det, kan du melde deg på her!


Håper de får ein nydeleg kveld!



Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Tove sa...

Hadde skrevet den lange kommentaren til deg og så gikk det ikke gjennom. Så i steden for å skrive alt en gang til blir det bare: ha en fin kveld (nydelig rund pute)

Klem Tove

Frihet sa...

Nydelig tv-stue!!! Så flotte rammer med fine bilder!!
Ja hager kan være litt av et prosjekt, men dere får ta en busk av gangen......
Ha en god kveld, kos deg i tv-stua;)

Lille Frøken Jensen sa...

Så fin tv-stue du har, nydelige detaljer:)
Virker litt gøy med hage,men mye arbeid (vi har jo ingen)Blir sikkert kjempe fint når dere blir ferdige, håper du viser bilder:)
Utrolig flotte rammene var, jeg har prøvd med spray, men det funket dårlig, brukte sikkert feil.
Ønsker deg en fantastisk fin kveld og tusen takk for koselige ord hos meg.
Klem fra Jorunn

Tovepia sa...

Dere har mye hardt og trivelig arbeid foran dere, og det er så koselig å se at det blir fint..for det blir det!

Nydelige bilder fra stua di, lekre puter!

Ha en god kveld og klem;)

Familien i Fjellborg sa...

Blir spennede å se hvordan det blir i hagen din. Tøft bilde av deg og kjæresten. Rammene ble drit stilige i sølv.

Nyt resten av kvelden
klem Anita s

Bettum Villa sa...

Sier det igjen, det er så fint hos deg. Humrer litt her jeg sitter når jeg ser at vi har like puter, gardiner og den soffan din har jeg i lik farge, men i enkel stol. Det er tydlig at vi har lik smak på mange punkter.

Og du er ikke lite effektiv du heller da.. Høres jo ut som om dere har fått gjort masse ute. Gleder meg med tiden å få se alt dere skal gjøre ute. :D

Klem Madelén

PS: Ja, jeg spraylakkerte den stygge rustne utestativet! Går man nærme så ser man vel og merke alle merker men på avstand så ser den fin og ny ut. Nå skal bare skaffe meg noen nye klyper..

Randi sa...

Flotte bilete frå tv-stova. Ja det er ein del arbeid med hage og sånt, men er no litt kjekt arbeid og då... Vert jo så fint etterpå om ein berre legg litt sjel i det.. :-)
Ha ein vakker kveld vidare.
Klems

Karen sa...

Så nydelige bilder det var i dette innlegget :) Kid puten er skikkelig fin synes jeg, og heklepleddet var lekkert :)
Utrolig koseilig bilde på veggen din også...

Ha en fnfin kveld...
*klemmer*

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So deileg få gjordt ting ute då!! Er jo perfekt ute vær!☺ Måtte det vare-bank i bordet!!

Eg har ikkje fått begynt på prosjekta mine enno..når Elias søv for seg sjøl set eg meg nesten bere rett ned og nyt å sitte åleine..litt gjere eg no då..☺ Men glede meg til å finne fram malekost og spray etterkvart!☺

Stemme at du gjetta rett ang paviljongen☺
Kjempegodt få den opp-sjøl om den tar ein del plass.. Men kosar oss inni der☺

Håpe været held seg og vi kan nyte å vere ute☺

Klem M♥

Christine sa...

Hei, vennen min!

So flott tv-stova de har- som resten av huset:)

Tenke da e godt å få gjort litt ute ja. Her skulle vore gjort litt og, men akkurat no e da mesta lagt på is. Da spring ikkje vekk ;) Men me ska skifta litt kledning, viss ikkje e me redd for at vinteren kjem inn te oss i staden for å halda seg ute..

Kos deg med malingsprosjekt:)
Klemmer:)

SNILLPIKE♥ sa...

Blir spennende å se hva resultatet blir av malingsjobbene deres.

Fin onsdag til deg og dine.

Fru Ruud sa...

Så utrolig gøy å kikke innom deg igjen!! Masse spennende siden sist! skjønner at jeg må innom oftere for å få med meg alt!!! Håper å være tilbake for fullt nå. Savner bloggen og alle "vennene"!!
Klem Annette

Martilie sa...

Så flott tv-stue! Masse flotte ting. Rammene ble knallfine (og det bare med sølvspray? skjønner jeg må ut å kjøpe en sprayboks eller to :)

Ha flotte sommerdager!

Klem fra Tove

Stine-Iren sa...

Sooo koselig tv-stove.likte veldig godt lysekrona,og so kjekkt me hekle teppe fra oldemor:))Mormor har hekla sengeteppe til meg,koselig med heimelaga ting:))
Me må jo dulla me desse små,fin og viktig jobb det:)

Klem

Related Posts with Thumbnails