mandag 14. juni 2010

Heimesydd uro ♥

Etter planen skal Ariel snart flytte på eget rom.
Eg trur det heile er verre for meg enn for ho, at ho ikkje skal sove hos oss lenger ;) 
Ho er så var på lyder for tida, og vakner for ingenting. 
Så ho får meir fred på eget rom :)

Så no øver vi på at ho skal sove i sprinkelsengaFram til no har ho sove i vugge.
Og  øvinga går fint den. Ho legg seg til for 
å sove med ein gong 


Men eg ville ha ei uro som ho kunne sjå på. 
Så då prøvde eg meg på å sy ei :)


Eg sydde hjerter etter Tilda- mønster 
av stoff frå Panduro og anna eg hadde liggande.



 Nokre trehjerter 
frå Panduro fekk kvitmåling og silkeband. 


Alle hjertene vart montert på 
elektriker- rør som er sydd "tøy-pølse" rundt og festa blonder på. 
Ein tar det man har ;)


Ariel synast det var fint, trur eg. 
Ho smilte bredt ihvertfall ;)


Sånn ser det ut frå Ariel sin vinkel ;)

Det var utruleg moro å sy den. Eg storkoser meg med symaskina! 
Det hadde eg aldri trudd eg nokon gong
 skulle gjere ;)



Eg håper alle har hatt ei fin helg!
No skal eg ta meg ei etterlengta besøksrunde i Bloggland!:)


Klem frå Bjørg :-)


PS; Framleis lodd igjen til min Give Away
Meld deg gjerne på øverst til høgre :)

28 kommentarer:

Bettum Villa sa...

ÅH!!! Den var bare såååå flott. Du er har et naturtalent for det vakre.
Skulle nesten hatt barn jeg også så kunne jeg sydd meg en sånn (eller prøvd å sydd mener jeg).
Ha en flott kveld!

Klem Madelén

PS: Pippin har også flyttet ut av rommet vårt for noen måneder tilbake. Og det gikk kjempe fint :P det var værre for meg.

Fru Andersen sa...

Kjempefin uro! Skikkelig skjønn seng også, med himling og greier;-)

Tusen takk for utfordring fra deg, setter stor pris på å bli husket på!

Nydelig bilde av deg under her, vakre øyne du har. Skikkelig dådyrblikk!

Ha en flott kvel videre! Mandagsklemmer!

Det lille huset med druehagen sa...

Oj. så vakker den ble!! Koselig å ligge i den senga ja!
Ha en flott kveld videre.
Klem fra Gro-Beate

beate sa...

så nydelig!!
du er flink!!!

nyt kvelden
klem beate

Camilla sa...

Nydelig! Flink du er til å lage slike hjerter, utrolig fine.

Klem Klem.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPESØT!!!!
Tenkte eg skulle ha ei uro over senga og over stellebordet til Elias og, men den vert nok kjøpt....

Blir nok stas for Ariel å få eige rom! Og det går seg til for mammaen og!!

Klem M <3

Lappeline ♥ sa...

Så flotte hjerter i nydelige beroligende
farger.Ikke rart hun smiler.
Ha en fin kveld

Klem

Marianne sa...

Den uroen var bare helt skjønn!!!
Så flink du er.

Klem fra
Marianne

Jijji sa...

Så søt uro! Det er helt tydelig at du trives med symaskinen. Moro at man kan overraske seg selv og lære seg nye ting. Mitt inntrykk er at du er knallgod på det;)
Lykke til med tilvenning med Ariel på eget rom! Etter hvert vil du sette pris på å få foreldresoverommet tilbake...
Herlig innlegg nedenfor også. Moro å bli enda litt bedre kjent med deg... Og kjempefint bilde av deg!

Ha en fortryllende uke!

Klem fra Jijji

Randi sa...

Å så skjønn uro du har laga. Herleg! Flott sprinkelseng også. Der kan ho nok sova godt :-)
Klems

Bringen Blomster sa...

Kjempefin uro! Sku ha ønska at e kun sy når e ser så mye fint :)
-synnøve-

Martilie sa...

WOW Bjørg!! For en nyyydelig uro -og så kos at du har lagd den skjøl. Var bare helt nydelig :)
Der kommer Ariel til å kose seg stort!

Kan ikke tro at du for litt siden ikke sydde -du er bare kjempeflink!


Tove

Lille Frøken Jensen sa...

Åååååå så utrolig nydelig kan tenke meg at Ariel likte godt å se på den:)
Lur idè med røret.
Ønsker deg en fin kveld.
Klem fra Jorunn

Randi sa...

Først av alt; tusen takk for oppmuntrende ord mht. aldring og rynke-frambrudd:) Til tider føler jeg meg litt som om jeg var tilbake i gymnastida, dessverre kommer jeg fort tilbake til nå-tiden når jeg kikker i speilet! Jaja, nok om det...
Så kjempefin uro du har laget til Ariel, blir nok koselig for henne å ha denne over senga si:) Flinke deg:) Og ja, bare gled deg til å få soverommet tilbake. Begge våre flytta på egne rom mens de var ganske små, jeg syntes det var helt nyyydelig.
Ha en fin-fin kveld!
Klemmer:)

Villevinkel sa...

Hei :-) Kor flott uro du har sydd !!!!! Minsten min skal også få eget rom snart (jobber med saka - skal legge ut bilder). Fikk lyst å leie fram symaskina mi eg også :-) Kjekt å sjå slike fine bilder på bloggen din ! Utrulig flotte!
Ha en flott mandag vidare
Elin

lisje astrid's husblogg sa...

AH!WOOOOOOOW!
Såååå lekker den var da!
Du er berre så utruleg flink!
DEr kjem nok lisje skatten til ha det godt!

NYDELEG!

Godklem frå Astrid♥

Anne sa...

Så fin uro du har laget :) Skjønner godt at ho sover godt der :) Gøy å se at det er flere som digger maileg! De er så skjønne! Håper det går bra med å flytte jenten på eget rom. Lykke til! :)

Klem Anne

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Så nydelig uro du har sydd til Ariel ☺ Du har blitt skikkelig flink med symaskina ♥ Har klipt til noen hjerer jeg også, men har visst rota bort maskina mi, eller var det motivasjonen kanskje...

Ønsker deg en flott kveld

Klem fra fru Strøm

Stine-Iren sa...

ååh,den var berre kjempe koseleg Bjørg:) Slik vil eg ha til nestemann:)
Ariel kjem jo til å kose seg glugg med den uroa:)

Ha ein fantastisk kveld:)

Klem Stine-Iren

ELLEMELL sa...

Så nydelig uro da!
gøy med hjemmelaga!

overgangen går nok helt fint, så får kanskje både Ariel og Du sove bdre om natta!
lykke til!
klem Ellemell

fryd&forandring sa...

Hei og takk for koselig hilsen hos meg! Tiden skal nytes og utnyttes, håper bare den ikke går altfor fort!
Du gjør det virkelig godt med din nye hobby, uroen var kjempefin! Ønsker dere lykke til med "flytting", det er som regel til det beste for de fleste etterhvert!

-og tusen takk for at du valgte ut meg til utfordringen! Jeg får nesten se an etterhvert om jeg tar den imot.. Nå om dagen er det kun lynvisitter i blogglandia som gjelder!!

Klem

Frihet sa...

Så nydelig uro, kjempe flott!!!
Å dere har laget en flott seng til lille jenta, tenker meg hun finner roen der.......

klem klem

Lynetmor sa...

Hei, så kjempe fin uro du har laget :-) Ha en fin kveld :-)

Karen sa...

Så fin den ble :) Tenker hun liker den godt med de fine fargene og alt...
Symaskin står høyt på min ønskeliste, har en tildabok full av friske ideer som bare ligger å venter :)

Ha en finfin dag!
*klem*

Tove `blogg verden sa...

Så nydelig det var!!! Får jeg lov å kopiere det nærbildet av hjertene og vise til ei venninne som er så flink å sy (+ at hun venter en jente i september)???
SÅNN ønsker jeg meg og !!! : D
klem Tove

Anette {foreldremanualen} sa...

Fantastisk flott! :-D

Lunica sa...

Den var nydelig ♥ ♥ ♥
Kommer til å kopiere den om det er ei jente som kommer ;)

Hegeslilleboble sa...

Ååå, nyyyydelig uro! Jeg synes også det er kjempekjekt å sy, blir bare altfor lite tid til det dessverre...

Related Posts with Thumbnails