mandag 14. juni 2010

Utfordring og Award ♥



Den siste tida har eg  vore så heldig at nokre av mine bloggvener 
vil dele Awardane dei har fått med meg! 
Og det synast eg er stas!:) 


Eg har og fått ei utfordring. 
Så eg starter med 
denne :)

Utfordringa fekk eg frå snille Randi med den koslege bloggen 
(Eit besøk der anbefalast, 
trykk på linken ;)

Utfordringa går ut på å vise eit bilde av meg sjølv som eg er fornøgd med, 
skrive 6 positive ting om meg sjølv og sende vidare..
ingen enkel sak synast eg!

Bildet er tatt 
på Kreta for eit par år tilbake :)


6 positive ting;

1. Snill (ellers så får eg så dårleg samvittighet)
2. Ærleg (er nødt, for eg eige ikkje pokerfjes ;)
3. Kreativ (elsker å sjå på gjenstander med "nye" auge)
4. Flink til å planlegge (har ofte ein backup- plan)
5. Liker å utfordre meg sjølv (for eks. lære meg ting eg ikkje kan ;)
6. Elsker å vere sosial, og dille til før besøk :)


Utfordinga vil eg sende vidare til


Fru Andersen
Villa Twil
Fryd og Forandring






Denne flotte Awarden har eg fått frå 

Flotte og kreative damer med blogger verdt mange besøk! :)
Tusen, tusen takk!


Denne Awarden har eg fått frå

Igjen flotte blogger som anbefalast på det varmaste :)
Tusen, tusen takk snille damene!

Med begge Awardane følger det med ei utfordring der 
ein skal fortelle 7 ting om seg sjølv

Eg har gjort det før, men kan gjere det igjen..
Blir eit voldsomt sjølvsentrert 
innlegg det her ;)

1. Elsker min lille familie og det kvite gamle huset vi bur i.

2. Er sjokoholiker. Må ha det! (men prøve å begrense meg ;)

3. Eg har ei mild form for shopoholiker (mild fordi eg ikkje har fått økonomiske problem av det ;)

4. Budde i heimbygda til eg var 20, flytta til Volda og budde der i 4 mnd, flytta til heimbygda igjen, budde i Bergen 1 år, Førde 7 år og no er ringen slutta i heimbygda igjen :)

5. Eg har alltid irritert meg over mødre som oppfører seg som skikkelege hønemødre. Etter at eg vart Mamma er eg den verste eg har møtt ;)

6. Mitt motto er; ein er ikkje voksen, før ein tør å vere barnsleg ;)

7. Eg hadde fårepølse og majones på nista mi kvar dag heile barneskulen!


Awardane vil eg at du som besøk meg idag,
 skal få ta med deg om du vil :)
Fordi du fortjena det!



Eg kjem tilbake med eit litt mindre sjølvsentrert innlegg ikveld ;)
Ha ein nydeleg dag!

Klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

:) Du ser ut til å vere ei herleg ei, du!

Gratulerer med alle awardane!
Klem frå Elin :)

Frihet sa...

Gratulerer med award!!
Kjekt å bli bedre kjent med deg.....
Ha en fin dag!

Det lille huset med druehagen sa...

Hei.
Så heldig du er. Du har jo en flott blogg så det er deg vel fortjent!!
Ha en toppers dag.
Hilsen Gro-Beate

Elin sa...

Kjempe artig å lese:)
Gøy å bli satt pris på:)

Ha en finfin dag:)

Klem Ea

Unknown sa...

Gratulerer med awarder, så gøy, og så fortjent:)
Ha en fin ettermiddag og kveld!

Klem Line

Martilie sa...

Gratulerer! Veldig veldig fortjent og kjempekoselig!

Spennende å lese mer om deg.. Lo godt av det med hønemor -jeg ble akkurat sånn selv og sliter nå med å slippe taken med jenter på snart 7 og 10 :)

Nyt en deilig dag!

Klem fra Tove

Stine-Iren sa...

Gratulera med velfortjente,fine awardar;) Veldig fint bilde av deg:))
ikkje lett å finne positive sider om deg sjølv nei,men me ha jammen godt av å gjere det:))

Ha ein super kveld Bjørg

Klem Stine-Iren

Hvite tulipaner sa...

Grattis med koselige awards:)
Kjempefint bilde av deg! Og koselig å bli enda bedre "kjent" med deg:)

Ha en flott kveld!
Klem

Bettum Villa sa...

Flott bilde av deg!! Synes du fiksa den utfordringa kjempe fint :) no problem... :P
Du ser og er veldig snill også!! ;)

Klem Madelén

Related Posts with Thumbnails