søndag 27. juni 2010

Snart trekning! ;) + Utfordring

I kveld trekk eg vinnerane av min Give Away! 
Eg gleder meg, 
og trur eg allereie bør begynne å skrive lappane som skal trekkast av. 
For heile 154 har meldt seg på, og det kaller eg godt oppmøte ;) 
Tusen takk til alle!
(Du kan ta lodd fram til kl. 18.00 idag)


♥♥♥

For litt sidan fekk eg denne Awarden av alltid koslege Jijji med den kreative og kjempekoslege bloggen Jijjis Lune Hjørne
Ho og er bitt av sybasillen for tida, 
og tryller fram dei søtaste ting:)
Tusen takk Jijji :))


Med denne awarden følger det med ei utfordring,
 der eg skal fortelle om 7 ting eg ønsker meg.

Piece of cake ;)

1. Eg ønsker meg fleire timer i døgnet, 
slik at eg får fullført alle prosjekta mine. 
Ikkje så realistisk kanskje. 
Men eit stor ønske!!;)

2. Eg ønsker at draumejobben 
(eller ein hvilken som helst jobb egentleg ;) skal dukke opp snart. 
Vi har jo flytta no iløpet av permisjonen min. 
Og min gamle jobb har eg sagt opp, fordi det blir for langt å pendle. 
Så til begynnelsen av november skulle eg helst hatt ny jobb. 
Gje meg gjerne ein lyd om de veit om noko som er 
ledig i dei tider i Stryn/Gloppen ;)

3. Denne radioen ønsker eg meg noko veldig!! 
Den er så nostalgisk og herleg. 
Den hadde vore perfekt på sy/ hobbyrommet mitt 
(Jepp, eg skal få meg sy/hobbyrom!! Jippi :))

www.landromantikk.no


4. Denne wallstickersen frå Hilde Heimdal hadde vore 
perfekt på jenterommet til Ariel. 
Den er så søt og fin!!:) 
Hilde har ein fantastisk nettbutikk
Klikk på linken å ta ein titt ;)



5. Eg skal på IKEA om eitpar veker, 
og då håper eg at eit par av desse skal vere med meg heim:)

www.ikea.no

6. Slike store Maileg håper eg kjem til å ta plass i den gamle senga, 
som skal stå på rommet til Ariel. 
Den skal først målast kvit (sjå ønske nr 1 ;)

www.wallas-verden.no

7. Sist, men ikkje minst ønsker eg at resten av
sommeren skal bli varm og full av sol og badeglede

♥♥♥

Awarden og utfordringa vil eg gjerne sende vidare til

Ville Vinkel - ein herleg og inspirerande blogg med 
mange prosjekt på gang :)

Stini- ein kosleg blogg om interiør og kvardagsliv. 
Jenta bak er så kosleg! 
Blir så glad når du legg igjen ei helsing:)

Bettum Villa - Madelen er så kreativ og flink! 
Ho har ein herleg blogg med masse inspirasjon. 
Og eg er veldig spent på kva du ønsker deg;)

De er sjølvsagt opp til dokke om de vil ta den vidare ;)


♥♥♥


Ha ein nydeleg dag!

Eg er tilbake ikveld med vinnerane av Give Awayen min. 
Du kan melde deg på øverst til høgre fram til kl. 18.00.


Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

Villevinkel sa...

Tuuuusen takk for awarden!!! min første award. Åh no får eg prestasjons-angst hihi. Skal sjå på den i kveld :-)

Stor klem!!!

Tovepia sa...

Mange flott ønsker her, jeg stemmer i med å ønske sol og sommer;)

Ha en god søndag og klem fra meg;)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

So flotte ønsker...slik radio ønsker jeg mej oxså hehe :))) Kjempelekker ♥

Ønsker dej en herlig søndag ♥ Tok bort give awayen din jeg nå i ste...trodde du hadde hatt trekning i dag hehe :))


Klem Hege :))

Bettum Villa sa...

Tusen takk, søta!! Du er jo så snill og god. Awarden har jeg vel fått av deg før?, men utfordringen gleder jeg meg til å starte på.
Så du kan nok se resultatet allerede i morra.

Så mange fine ønsker du har da. Er jo ikke urealistiske noen av dem...

Nå skal jeg sove litt på soffan *har feber* host host.
Ønsker deg en flott dag og gleder meg til trekningen din!

Klem Madelén

Mona Christin sa...

Hei.

Fine punkter. Digget radioen som finnes i flere farger, antar jeg? Venter i spenning på trekningen.

Ha en fin søndag.

Klem Mona C

Stine-Iren sa...

Tusen takk for awaed og utfordring Bjørg:)
Masse fint du ønsker deg:)
Eg skal ta min utfordring seinare ikveld:)

No er eg berre kjempe spent på giveaway trekningen:)

Ha ein flott søndag vidare!

Klem Stine-Iren

SukkerSnella sa...

Hyggelig du blir med på Giveawayen min :) Jeg er allerede med på din og venter i spenning på trekningen:)

klem Christin

Related Posts with Thumbnails