mandag 7. juni 2010

Speil før/etter ♥

Så var eg tilbake etter ei herleg helg hos mannen sin familie. 
Før vi reiste fekk eg på plass speilet 
eg har spraya.

♥♥♥

Her ser du før/ etter bilder;


Denne gongen brukte eg sprayen til Europris
Overaskande god spray til berre 50 lappen. 
Den blir garantert kjøpt inn igjen :)

♥♥♥


Blomstrane fann eg i hagen vår. 
Eg har som kjent ikkje dei grønaste fingrane, men eg trur dette er liljekonvall? 
(som ikkje har sprette heilt ut?)


Litt forandringer på bordet igjen.
Lampe frå loppis, mugge frå IB Laursen, sinklysholder frå Bohus, 
engler frå Jotex, sølvhjerte frå bohus, korg frå Skeidar, 
tøyhjerte og kubbelys har eg laga :)


Her ser du bilde frå TV- stova og ut i gangen vår.

♥♥♥

Når det gjeld Give Awayen min lurer eg fælt på kva du har lyst å vinne? 
Kva merke ville du helst fått premie ifrå?

Green Gate?
Maileg?
IB Laursen?
Lisbeth Dahl?
Noko anna?

Meld deg gjerne på konkurransen her
Tvi tvi ;)

♥♥♥

Her skin sola frå knallblå himmel! 
Det blir nok ein nydeleg dag!

Håper sola skin på deg og!



Klem frå Bjørg :-)

29 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Nydeligt ble speilet ditt.....sprayen er kjempe god den....
Vanskelig å si hvilken premie som hadde vært kjekt å vinne..... alle er jo like flotte merker

Ønsker deg en fin mandag

Klem til deg

Tove sa...

Hei igjen.
Speilet ble kjempe fint. Så morsomt at bare litt spray kan forandre noe så kjapt og enkelt.
Jeg sprayet sette kassen igår men gikk tom for farge. Så får vi kjøpe mer idag. Både hvit og zink. Kjekt å ha. Bildene dine er kjempe
koselige. Et fint hjem dere har.
Ha en fin sommerdag

Klem Tove

Bettum Villa sa...

Det speilet ble jo kjempe fint! Jeg liker også veldig godt den sprayen til Europris (her koster den 39,-). Tror egentlig jeg må kjøpe inn et lager av de :P

Når det gjelder premie så aner jeg egentlig ikke.. Kanskje Ib Laursen.
(Må bare spørre, hvordan sender du kopper og slikt i posten? Blir det ikke fryktlig dyrt? Blir det merket med no spesielt? Bare lurer... ;)

Ønsker deg en kjempe fin dag! Her er det overskyet :/

Klem Madelén

Martilie sa...

Så lekkert speilet ble! Helt nydelig. Vakkert oppsett, kunne deltatt i stilleben-konkurransen :)

Ha en deilig dag!

Klem fra Tove

Bringen Blomster sa...

Så fint det ble!
Synnøve :)

fryd&forandring sa...

Så fint speilet ble! Utrolig hva hvit spray kan gjøre.. visste ikke at europris hadde spraymaling engang jeg, så takk for tips! Nå har jeg laget meg opp et lite lager at ting som skal sprayes i løpet av sommeren!
Ang. gave i givewayen din, så hadde jeg blir superglad uansett hvilket av de merkene du nevner! Det er jo bare fine ting å få derfra!
Ha en fin dag,
klem.

Beate i Husets Hjerte sa...

Herlige bilder og såå flott speilet ble! Takk for tips om Europris! Jeg vet ikke hvilke blomster du har på det innmari fine bildet, men det er ikke liljekonvall. Jeg melder meg på give awayen din nå jeg og tror gaven blir fin uansett hva det blir til. Ha en flott mandag, Bjørg!! Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Speilet vart jo beautiful!! Slike speil er bere skjønne♥ Og finare i kvitt åff kårs☺
Vart veldig fint på bordet ditt no☺

Litt av eit spørsmål du stille her du☺ For meg er det nett det samme ka av dei flotte produsentane du velger premie frå, alle har jo so fine ting!!☺

Eg held på med prosjekt "ta livet av Kåsen spiderane"☺

Klem M♥

Jeanette sa...

Åhh, så fint det ble:)) Nydelige bilder du har tatt, ser så lunt og hjemmekoselig ut..
Inspirerende:)
Klem J.

Tovepia sa...

Jeg tror bestemt ikke det er liljekonvall, de har andre blader.
Speilet ble nydelig, og takk for tips om billig og god spray.

Ha en superduper dag og klem fra meg;)

Christine sa...

Hei, vennen!

Speilet blei kjempe flott!! Du e sooo flink og kreativ:)

Når da gjeld premie, so har jo alle dei merkene der flotte ting..Ikkje masse hjelp å få angåande den saken ser eg.. ;)

Ha ein finfin dag:)
Klemmer:)

Villevinkel sa...

Det blei kjempefint !! Godt tips med spraylakk frå Europris - visste ikkje at dei solgte spraylakk eg. Ellers har du det kjempekoselig heime hos deg...så lyst og harmonisk!! Inspirerande blogg!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Jøss, kan du virkelig få en så bra spray til 50 lappen, da skal jeg jammen kjøpe der når jeg trenger. :)

Speilet ble nydelig Bjørg ! ♥

Det er ikke liljekonvall, den har andre blader og klokker med annen form. Men hva du har i vasen er jeg ikke sikker på, men helt sikkert noen som vet. :)


Når det gjelder premie liker jeg alle merkene du nevner jeg, og med din gode smak vet jeg at det blir bra uansett ! :)

Ønsker deg en strålende mandag videre, håper du koser deg ! ♥

Gode klemmer :)

Randi sa...

Takk for supert tips om billeg spray. Var ikkje klar over at dei hadde sånt. Det er nok som fleire har sagt her ikkje liljekonvall det der nei. Veit mine foreldre hadde sånne i hagen, kan spørra dei ein gang om dei huske kva dei heite...
Ha ein fin dag vidare.
Klems

Stine-Iren sa...

Speigelen vart kjempe fin:)
Ha sjølv ein ganske stor speigel som eg vil male kvit,kanskje eg ska prøve spray istaden?
IB Laursen og Green Gate har kjempe masse fint:)
Ha ein fin kveld Bjørg:)

klem Stine-Iren

Hulda sa...

Nydelig ble speilet du spraymalte. Utrolig hva en annen farge kan gjøre med ting. Nydelig der du hang det også. Så skjønt sammen med blomstene. Men, dette er nok ikke liljekonvall. Vet dessverre ikke hva den du viser her heter. Likte så godt bildet der du viser inn i gangen også.

Fru Andersen sa...

Kjempefint speil, og så godt det passet inn der! Og det konsollbordet der har jeg jo bare forelsket meg vilt i, liker det så utrolig godt!

Kjekt du likger vindusrammen min, tror faktisk det akkurat nå er den tingen jeg er mest glad i i huset vårt! (Bortsett fra mann og barn da...men kan jo være mulig at vindusrammen går helt til topps også..neida..hihi)

Fru Andersen sa...

Ps. Som de andre har skrevet her, det er ikke liljekonvall du har. Men en type staude som jeg ikke hsuker navnet på, har et helt bed med slike selv;-) Skal se om jeg komme rpå navnet i løpet av kvelden!

Kose dere videre!

Ruter & Hjerter sa...

Så fint det ble! IKKe mye som skal til altså! Du har et flott hus og jeg liker stilen din!

Fru Andersen sa...

Alle gode ting er tre, og her skriver jeg igjen;-) Men fant ut hva blomstene du har het, det er en type konvall! Nemlig kjempekonvall!

Sjekk her: http://www.plantearven.no/tilgjengelige-planter/stauder/andre/storkonvall/

Og jeg tror også den er ganske giftig, så bare å passe på når Ariel begynner å løpe rundt;-)

Kristin sa...

SNakk om lekkert..
Du er så flink! Ingen tvil om det!
Super romantisk gang du viser et glimt av! Herlig!

Jeg har også brukt sprayen fra europris-funker fett! ;-)

Jeg er Lisbeth Dahl fan!!! Hehe. Det er snickers og twist!
KLemmer

Katharina sa...

Det var et FLOTT speil...utrolig hva litt spray kan gjøre:) Er det et speil du har kjøpt nytt eller på bruktmarked? Er på leting etter et speil for å ha over skjenken på badet, men har ikke funnet noe enda.
Ser ut som du har litt samme stil som jeg liker - så er ikke så opphengt i merker jeg:)
Ha en fin kveld videre..
Klem fra Katharina

Aashildsvilla sa...

psst.har en awaer til deg vennen

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Har akkurat maken speil her og..Heng så fin og kvit på prinsessestua i kjellaren:)

Nydeleg bilde av det svarte bordet som også viser ut i gangen din!
Å den vakre gangen da!Ah!Dåååån!
I LIKE♥

Du har det så fint i heimen♥

Takk for fine ord frå gode deg♥

God tysdag med håp om sol og glede:)
Nattaklem frå lisje meg♥

Elizabet Stilig hjem sa...

Så nydelig speil! Kjempefint sammen med konsollbordet ditt!
Herlig pyntet!
Klem Elizabet

Frihet sa...

Oj dette ble jo nydelig!! Å den loppelampen var knall søt!! Du er virkelig flink med detaljer!!
Ha en god natt!!

salige lavendel sa...

Her var det mye lekre bilder, og speilet ble superfint. Bruker du noe grunning først eler bare sprayer du rett på med hvitt??

Camilla sa...

Så fint speilet ble =)

pepperkverna sa...

Så lekkert det speilet ble! Hege

Related Posts with Thumbnails