onsdag 30. juni 2010

Forandring fryder ♥

I dag har eg  flytta litt om i framskapet mitt. 
Kjekt med litt forandring :)



Min snille Besten laga framskapet til meg då han levde. 
Eg har skreve om det før i eit tidlegare innlegg.
Han har og laga verktøykassa
Begge deler har eg i seinare tid 
måla kvite :)


Oppslagstavla eg laga for nokre dagar sidan har fått plass her. 
Eg har endå ikkje fått tak i klyper, 
men eg syns den pynter 
uten og.


Glaskuppelen er av merket Krasilnikoff. 
Eg har hatt den vekkgøymt i kjøkkenskapet vårt. 
I dag fekk den kome fram i lyset ;)


Eg har og pynta med ei lyslenke
som gjer skapet fin stemning.


Lyslenka kjøpte eg på Bohus for 
mange år tilbake.


Inne i kuppelen ligg det ei rose kjøpt på Bohus,
 og eit lite engleskrin eg fekk av 
tantungen min til 
jul eit år:)


  
♥♥

Når det gjeld sy/hobbyrom planene går det sakte, 
men sikkert framover ;)
Alt er flytta opp, og står i kaos på golvet. 
Og eg har funne ut at eg treng det og det og det og det og....;) 
Jammen godt eg skal på IKEA neste helg :)

I dag fekk eg forresten 5 nydelege stoff eg har bestilt frå Panduro. 
Så eg må nok få på plass symaskina snart ihvertfall ;)

♥♥♥

Eg ønsker dokke alle ein flott kveld! 
Her i huset skal eg og mannen sjå Heroes ses 3. 
Spennande! :)


Klem frå Bjørg :-)

25 kommentarer:

Tove sa...

Hei hei
Så fint du har pyntet framskapet med mange nydelige ting.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Unknown sa...

Nydelig ble det♥ alltid så gøy å gjøre om! :) Blir aldri lei av tingene sine på den måten. Lekre ting du har pyntet med♥
Ønsker deg en fortsatt flott uke!!:)
Klem fra meg, Anki

Tovepia sa...

Nydelig framskap, må være artig å eie når man kjenner snekkeren,
Flott glasskluppel med fil-de-fer underlag!
Artig å bruke ei slik lyslenke på denne tida av året også.
Ha en fin kveld og klem;)

Elis@beth sa...

Så masse fine ting du har!

Flott skap!

Gleder meg til å se hvordan syrommet blir!!

Klem!

Smått og Stort sa...

Så masse fint du har i skapet! Det gjorde seg med den lyslenka- stemningsfulle bilder. Så koselig å ha et skap som bestefar har laga da!
klem fra Sissel

Elis@beth sa...

Konsollbordet er kjøpt på Bohus-1400 kr!!

Marianne sa...

Så fint framskap, nydelige ting du har til pynt der. Glasskuppelen med rosa, lyslenka ga en fin stemning.

Ha en fin kveld.
Marianne

Ruter & Hjerter sa...

så fint det ble:) Rett og slett herlig! du spurte ang fargen på krakken, den er visst selvblandet så blir vanskelig å svare på ... :(

Bettum Villa sa...

Så masse fin dekor! Enig med deg, du trenger ingen klyper på den (enda) den tavla er jo så fin i seg selv.
Gleder meg til å se de stoffene du fikk i dag. Synes ikke panduro.no er no flinke til å vise frem varene sine. Derfor er det sjeldent jeg bestiller no derfra.

Morsomt å lese at deg og mannen skal se heroes ses 3... Meg og kjæresten digger den serien!

Klem Madelén

Fru Ruud sa...

Kjempe fin pynt du har framme! Så utrolig gøy det må være med et skap som bestefaren din har laga!! Blir gøy å følge med på utviklingen av syrom/hobbyrom. Hadde jeg vært litt mer kreativ så skulle jeg også hatt det! Tenker vaskerommet kan gjøre nytten etterhvert når det en gang blir ferdig...
Ha en fin kveld!
Klem Annette

Lappeline ♥ sa...

Nydelig fint skap og flott pyntet.
Ha en fin sommer kveld

Klem lappeline

Lille Frøken Jensen sa...

Så utrolig nydelig du har det. Kjempe fint med lysslynge. Likte veldig god rosene du hadde, var det på Skeidar du hadde kjøpt de? Slik vil jeg også ha *smil*
Gleder meg til å se hva du tryller fram av de nye stoffene, min symaskin er pakket ned og blir sikkert ikke tatt opp igjen før vi er i hus. Eller kanskje før kjenner det klør litt i fingrene når jeg ser alt det fine du lager:)
Ønsker deg en fin kveld og en nydelig dag imorgen.
Klem fra Jorunn

the Folding chair sa...

Så flott det var! Likte særlig de siste bildene med lyslenken, veldig god stemning :)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei hei Bjørg ! ♥

Så herlige bilder du viser, veldig stemningsfulle. ♥ Er så koselig med slike lysslynger. :) Rosene fra Bohus har jeg også, kjempefine ! ♥

Du lurte på hvordan jeg får bildene mine duse. :) Jeg bruker veldig mye en innstilling på mitt kamera som heter Softfokus, og deretter redigerer jeg i PhotoScape. ;) Der går jeg inn på filter og jevn uttoning for å få de myke kantene. Nå vet ikke jeg hva slags kamera du har, men kanskje du har en slik innstilling på ditt kamera også. Og PhotoScape er du allerede kjent med ser jeg. ;)

Ønsker deg en nydelig kveld ! ♥

God klem Anette

n i n a s hjem sa...

Oioioi, dette var jo rett og slett helt NYYYYDELIG!!!

Stemingsfulle og fine bilder :)

Klem

ELLEMELL sa...

Så gøy med møbler som bestefaren din har laget!

Jeg har arvet et skap, en kommode og et nattbord av min tante som Morfar har laget (hennes far laget til henne). ER i sin opprinnelige form ennå, men vurderer sterkt om jeg skal gjøre noe med det.. mend et er litt skummelt på en måte...:)
får blogge om det en dag!

ha en fin kveld! klem ellemell

Ruths datter sa...

Så koselig du har stayla skapet ditt. Får lyst til å stayle litt jeg også. lekkert hos deg i dag.
Klem

Kristin sa...

Så moro at det går fremover med syrommet.. Hehe.. Det må jo ikke gå fort for å bli bra.. og må bli deilig få ordentlig orden på alt, regner med at det er der ikea kommer inn i bildet! !

Lekkert med lyslenke... kosleig.. Klemmer

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei Bjørg

Så fint skapet ble og så har du pyntet så delikat og lekkert.
Bestefaren din var veldig flink og ville sikkert satt stor pris på at du tar så godt vare på tingene han har laget.

klem Anita s

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Kjempenydelige bilder du viser. >Så koselig pyntet!

Klem Janne Merethe

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Så flott det ble i framskapet ditt. Det er gøy med litt forandring innimellom ☺
Koselig med arvede ting ♥
Klem

Tove `blogg verden sa...

Så nydelige og stemningsfulle bilder : )
Ha en god natt
klem Tove

Siljes Hobbyrom sa...

Så utrolig lekkert!! Og rammen med hønsenetting var flott! ;))

Ha en super dag imorgen ;)
Klem fra Silje

Beate i Husets Hjerte sa...

Så fint du har det. Gøy å flytte litt på ting, så kommer de gjerne litt bedre til sin rett. Koselig! Klem

Lykkeliten sa...

Det er så koselig med møbler laget av folk man kjenner!=) Det gjør de automatisk ekstra spesiel! Som vanlig er det nydelige bilder av nydelige ting hos deg!!! Hadde jeg vært millionær ville jeg ha leid deg til å innrede huset vårt;)
Menmen, det er jeg jo ikke... så enn så lenge får jeg prøve å lage det koselig og hjemmekjært på egenhånd!;)

JA! Er der jeg har kjøpt veggord=D
Fantastisk butikk altså!!!
Husket ikke navnet, så nå når du sa det måtte jeg kjappe meg å legge den til favoritter:) Kan ikke fatte at jeg glemte det første gangen jeg var der...

Håper dere har en strålende JULI dag! Her ser det ut til at solen er på vei innom, så da er det om å gjøre å komme seg ut;-D Klem

Related Posts with Thumbnails