fredag 18. juni 2010

Minner om Give Away hos meg ;)

No har eg handla inn dei to hovedpremiane i min Give Away. 
Og eg klarer ikkje å holde sånne ting hemmeleg. 
Så her er dei ;)






Eg håper premiane vil falle i smak. 
Som trøstepremier blir det noko som eg har laga ;)


Mange har allereie meldt seg på, og det er kjempekosleg! 
Om du endå ikkje er påmeldt kan du gjere det 


Her i heimen venta vi besøk idag. Så dette blir ei sosial og kosleg helg.
Så det blir lite tid til blogging i helga, dessverre ;)

Ønsker dokke alle ei super helg!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Tovepia sa...

Ååå, dette blir spennende, Maileg har jeg ennå ikke, men kanskje blir jeg heldig og vinner en;)

Kos deg med besøk i helga og klem fra meg;)

Hvite tulipaner sa...

Du og du så fine premier! Mailegkaniner har lenge stått på ønskelisten hos meg nemlig, så her blir det bare å krysse både fingre og tær!

Ha en fortsatt flott fredag og en fantastisk helg!
Klemklem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Åååååå, smelter helt her jeg, eeeelsker Maileg ! ♥ Dette blir veldig spennende Bjørg, så da gjenstår det bare å krysse fingrene og håpe. :)

Herlig bruktfunn under her, bordet ble knallfint ! ♥

Du har faktisk trekningen på min datter Madeleines 13-årsdag, så gøy. :)

Nyt helgen ! ♥

God klem fra Anette

Lunica sa...

Å så søte!
Har lenge hatt lyst på maileg jeg også :)
Nydelige premier du har kjøpt, blir spennende å se hva du har laget :)

Stine-Iren sa...

ååå:) So fine premiar Bjørg:))
Håpar eg vinn,eg vinn aldri nåke;)

Håpar du får ei super helg i sosialt samvær:))

Klem fra Stine-Iren

SukkerSnella sa...

ah flotte premier:) maileg-gutten min kunne trengt en venninne :)))

ha en fin helg :))

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Så koselige premier, spennende!

Likte så godt bordet du viste i innlegget nedenfor. Det ble rett og slett kjempeherlig etter makoveren. Kreativ og flink er du ☺

Delta gjerne på min Give Away.

Ønsker deg en flott helg, klem fra Fru Strøm

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ååååå♥ Kanskje eg endeleg kan bli eigaren av ein Maileg kanin...☺

Klem M♥

Kristin sa...

FLOTTE GAVER DA DUUUU!
Gavemilde deg!!!


Håper du nyter helgen med besøk og kos.. Klemmer fra meg*

Ineke Original sa...

Just love these rabbits!

Mona Christin sa...

Hei.

Fine premier. Blir spennende å se hvem som vinner. Jeg trodde det bare var jeg som ikke hadde noen maileg-kaniner, men heldigvis ikke. Noen ganger tror man at alle har alt, bare ikke jeg.

Lykke til med trekningen og takk for at du ville følge meg.

Klem Mona C

Siv sa...

Åååå.... så herlige ♥
Jeg må bli med !

Ha en herlig søndag ♥

Karen sa...

Så søte premier :)
Takk for kommentar hos meg... Er travel for tiden, så blir ikke tid til mye besøk i bloggverden, men alltid koselig når noen tar seg bryet med å stikke innom meg likevel :)

Ønsker deg en finfin uke....
*klem*

Hvite tulipaner sa...

For et herlig rom lille Ariel har fått. Hun er så heldig som har en så flink mamma:)
Ønsker deg en fin tirsdagskveld!
Klem

Related Posts with Thumbnails