mandag 28. juni 2010

Eg ♥ zinkspray

Velkomen etter seier sikkert dei fleste av dokke. 
Men eg har endeleg prøvd zinkspray (frå Europris) og eg er forelska
Det vart fint!

Eg hadde ei gammal lampe med perlemoreffekt. 
Sikkert veldig lekkert for ein del år tilbake ;) men ikkje no lenger. 
Den vart sjølvsagt spraya;


Lampa fekk ny skjerm,
 og eg sydde eit hjerte som eg festa på.


Den nye lampa har fått plass på det vesle bordet eg pussa opp for litt sidan. 
Begge deler skal opp på Ariel sitt rom. 
Det blir litt for "søtt" for stova (og min kjære ;)


♥♥♥

Eg hadde og ei gammal ramme liggande. 
Og Pappa (som har alt!) gav meg noko hønsenetting.


Ramma fekk ein omgang med zinkspray. 
Også stifta eg fast hønsenetting og stoff på baksida. 
No mangler eg berre nokre fine klyper
så skal det bli ei oppslagstavle :)



Ellers så skal eg begynne så smått idag å flytte alle hobbytinga mine inn på gjesterommet, der eg skal få min eigen hobby/syplass
Det skal bli herleg
Men det må sjølvsagt pimpast litt før eg kan trivast der;)

♥♥

Dokke som vann Give Awayen i forrige innlegg, 
må huske å sende meg epost med adressene de vil 
ha premien tilsendt til!

♥♥♥

Ønsker deg ein herleg kveld!


Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

-Aina- sa...

åå gosj sink spray...leker ramme og lampe du fiksa opp♥
vet i hvertfall hvor jeg skal i løpet av uka, håper bare de har inne sinkspray;)

ønsker deg en fin uke og mandagkveld videre.

Henriette sa...

Finfin zinkeffekt! :)

Pssst! Kremmerhuset har bittesmå søte klyper med perlehjerter på :)

Det lille huset med druehagen sa...

Gøy med spray, lettvindt og kjapt!!! Lampa og oppslagstavla ble kjempe fine!!
Ha en flott kveld.
Klem Gro-Beate

Bettum Villa sa...

Har ikke prøvd zinksprayen deres enda, men ser jo nå at jeg må finne et eller annet som jeg kan spraye i den fargen!
Både lampa og rammen ble kjempe fine!!

Klem Madelén

Tove sa...

Morsomt med farge på boks. Utrolig fort gjort å forandre den styggeste ting til noe fint.
Rammen og ble jo kjempe fin.
Ha en fin kveld

Klem Tove

Lille Frøken Jensen sa...

Så flott lampa ble:)
Utrolig fint det ble med stoff bak hønsenettingen det tror jeg jeg skal gjøre på min også, takk for tipset:)
Ønsker deg en fin kveld.
Klem fra Jorunn

Martilie sa...

Du er så flink og så effektiv.. Jeg får ikke fullført noen ting. Hele garasjen er full av halvferdige maleprosjekt :)

Lekkert med sinksprayen!
Har enda ikke spaylakket noe, men skjønner at det er tid for debut :)

Nyt sommerkvelden!

Klem fra Tove

the Folding chair sa...

WoW! nå vet jeg hvor jeg skal å handle i morgen! har aldri hørt om zinkspray før, så takk for tipset!

Smått og Stort sa...

Skikkelig fint! Den oppslagstavla var genial- en sånn har jeg også lyst på! Lampa ble jo helt ny- får nye ideer i fleng her jeg :)
Ha en fin kveld-
klem far Sissel

Mona Christin sa...

Hei.

Såååå fint det ble!!!
Og jeg som sto med zinkspray i hånda i dag, men tok den hvite istedet. Men det var nok pga prisforskjellen (39,- mot 119,-). Men jeg skal ha noe i zink og, men vet ikke hva ennå. Akkurat nå står lekestua og andre småprosjekter på trappene.

Du er flink...

Klem Mona C

Fra huset i svingen sa...

Utrolig hva litt spray kan gjøre :-D
Jammen meg ble det fint!!!
Og oppslagsvtavlene likte jeg veldig godt!

Klem Karianne

Villevinkel sa...

utrolig mange gode tips!!! Jeg har også brukt spray (etter å ha lest om det på bloggen din - takker for tipset) på diverse - både zink og kvit. Kjempekjekt - og så fort gjordt!!

Kjempekreativ er du!! det du lager blir så nydelig!!
Det er så fint når tingene matcher hverandre i mønster!!

Klem Elin

Aashildsvilla sa...

hei vennen..å så nydeli det ble..syns det skapet var veldi lekkert.du er flink.du..ha en flott kveld.klem fra åshild

Stine-Iren sa...

blei kjempe fint:)
Eg føler eg ikkje ha fått heilt dreisen på kvitsprayen enda,blir liksom so klattete og renn:(nåken tips?
skal kjøpe ein ny boks imåro.kanskje eg skal kjøpe ein sink med det samme:)

klem

n i n a s hjem sa...

WOOOOW!!!!

DET DER var jo rett og slett KNALLSTILIG!!!!

Sånn vil jeg og ha :):):)

Får man kjøpt det på Jernia også, tror du???

starsathome sa...

så fint det ble! liker så godt bloggen din,du er super flink=)
karin

Fra huset i svingen sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-D
Jeg bestilte alle veggordene i størrelse medium, men egentlig så kunne det kanskje holdt med liten størrelse på noen av de!
Blant annet måtte jeg finne en ny plass til Cuisine-ordet pga størrelsen!
Ble ihvertfall veldig fornøyd og betalte ca.300,- for 7 veggord :-D

Ha en fortsatt fin dag!!!

Klem Karianne

Randi sa...

Så stilig! Zink-spray skal absolutt prøves, så raskt som mulig:)
Oppslagstavla ble bare kjempenydelig:)
Ha en fin tirsdag, søte deg!
Klem:)

Elis@beth sa...

Kjempekoselig blogg!
Legger meg til som følger!

Klem klem!

Fru Ruud sa...

Utrolig kreativ og flink du er!!! Blir helt imponert over alt du kan få til... Smart med stoff bak hønsenettingen, det har ikke jeg...
Ha en strålende god kveld!
Klem Annette

Related Posts with Thumbnails