tirsdag 22. juni 2010

Kjøkkenhyllene mine...

..Er å finne i Hjem og Hygge- bilaget i Allers 
denne veka :)


For litt sidan sendte eg inn bilde på moro til ein konkurranse,
 der ein kunne vinne gåvekort frå Jernia.


Så fekk eg beskjeden om at eg var ein av vinnerane
Hurra! :)

Gåvekortet har min kjære fått, 
sidan han treng ein 
del verktøy ;)

♥♥♥


Bildet eg vann med er begynt å bli gammalt. 
I alle fall når eg ser på innholdet i kjøken- hyllene idag. 
Det har på "mystisk" vis dukka opp litt 
nytt innhold frå tid til anna ;)


Tilda- boksane som stod her har bytta plass med 
skålene mine frå Bruka.
Dei er så flotte synast eg. 
Har lyst på alt i den 
serien :)


Skålene frå IB Laursen er i bruk dagleg. 
Til müslien til frukost og til Ariel sin graut.

Den søte sukkerskåla fann eg på 
bruktbutikken til 
berre 10 kr (!) 


Green gate serien min er blitt utvida med fleire 
Latte- koppar, mugger og skåler :)


Kan ein egentleg få nok av desse? ;)


♥♥♥

Her i huset er symaskina tatt fram igjen, 
og eg kosar meg ;)


Ha ein nydeleg kveld!


Klem frå Bjørg :-)

31 kommentarer:

Hulda sa...

Gratulerer! Så artig at du vant! Snill er du også som gir bort gavekortet. :) Flotte bilder! Likte hyllene med innhold veldig godt. :) Så mye fint du viser!

Hannes favoritter sa...

Gratulerer! Så morsomt!!!
Du fortjener virkelig å vinne, for både hyllene og innholdet er utrolig lekkert!!!! Du er flink!

Klem fra Hanne

Bettum Villa sa...

Jeg husker jo at du nevnte dette tidligere, men det er jo ekstra gøy å se det på trykk i bladet.

Det nye bildet er jo bare enda finere(!!), hvis det er mulig..;)

Har ingen GG eller Bruka produkter selv og prover iherdig å ikke skaffe meg det heller (for da er det gjort ;P). Men det blir vanskelig når su har så fine bilder.

Ønsker deg en flott kveld!

Klem Madelén

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere☺ Kjempeartig!
Kjekt med hyller på kjøkkenet!!
Eg lure på å ta vekk nokre dører på kjøkkenet vårt, men spørs ka min kjære seier til det.. Er jo ikkje veggplass i Kåsen kjøkkenet-remember??!!☺

Då er vi begge på ein måte blitt kjendisar denne veka, hihi☺

Klem M♥

Randi sa...

Gratulerer. Så gøy :-)
Var jo verkeleg flotte desse kjøkkenhyllene dine. Så masse flott du har i dei... sikle,sikle... ;-)
Skålene frå Bruka er superfine!
Me like ♥
Klems

Bringen Blomster sa...

Gratulerer, så artig :) Kjempefine bilder! Du har mye fint!
-synnøve-

Beate i Husets Hjerte sa...

Å så gøy! Gratulerer! Hyllene dine er jo bare lekre, totalt elsker alt du har på dem..har jo noe selv også..:-) Ha en koselig kveld!!

Mine Blomster sa...

Så UTROLIG gøy!!
Gratulere!!!

Hegeslilleboble sa...

Gratulerer med gavekort! Kjempefine hyller og skåler:)

Stine-Iren sa...

Gartulerar Bjørg:)Var velfortent,kjempe fin hylle med kjempe fint innhald:))
Skal kjøpe Allers imåro, gler meg;)

Forresten,dei Tilda boksane, er deri kjøpt på panduro?Meina å ha sett nokon liknandes der:)

Har ein kjempe fin tirsdagskveld:)

Klem Stine-Iren

Lille Frøken Jensen sa...

GRATULERER!!
Ikke rart du vant, hyllene dine er jo bare helt nydelige. Jeg tenker også ha ha noen hyller på det nye kjøkkenet mitt og da har jeg hyllene dine i hodet:o)
Nydelige ting har du også på. Ønsker meg alt *smil*
Så snilt av deg å gi vekk gavekortet, men da trenger man kanskje ikke ha så dårlig samvittighet når man kjøper noe nytt *smil*
Ønsker deg en fin sommerkveld, her i sør er det ivertfall sommer.
Klem fra Jorunn

beate sa...

så gøy!!!
slike hyller er veldig kjekke, og innholdet på dine er leeeeekkert!!

klem beate

Randi sa...

Grattis, Bjørg! Så gøy!! Synes absolutt at kjøkkenhyllene dine er verdt en premie:) Likte godt den gamle utgaven, men den nye versjonen var eeeeeenda finere!!! Flinke deg:)
Kos deg i kveld!
Klem fra meg:)

Sukkertøy for øyet sa...

Herlig med slik positiv omtale i et magasin..
GRATULERER masse som en av vinner'ne..
VELFORTJENT..
Ettersom hyllene med alt "snopet" i er helt fantastisk..
Elsker alle detaljene.

Kjempe herlig :)
Masse grattis.

Tusen takk for skjønne ord inne hos meg.
Morro :)

Det lille huset med druehagen sa...

Så gøy da:)) Gratulerer som vinner. Enkelt og kjempe fint!!
Ha en flott kveld
Klem Gro-Beate

Villevinkel sa...

gratulerer!! veldig fortjent det der :-) Både hyllene, det som er på og bilda er heilt flotte!!

Du spurte etter en kopp på bloggen min. Den er av merket: "bastion". Kjøpte den hos "farmors krambod" i Ulsteinvik etter å ha sett slike i rosa på lisjeAstrid's blogg. dei finnast sikkert i mange interiør-butikker (???). koppane kosta 159 pr stk. Eg måtte berre ha meg to. dei kjem i mange fargar og mønster :-)

Ellers må du berre beklage at eg mikser bokmål og nynorsk. Når eg les nynorsk-blogger legg eg om uten å tenke over det...og ofte enda eg med å skrive bm på bloggen...når eg skulle skrive nyn. hehe...må vel snart bestemme meg :-)

Kjekt med alle fine innlegga du lager :-)

Klem :-)

Jijji sa...

Du har bare så mye fint i de kjøkkenhyllene dine! (Jeg har også lyst på...;)
Så snill du er som gav bort gavekortet til din kjære!

Ha en forsatt herlig uke!
Klem fra Jijji

Lappeline ♥ sa...

Gratulerer til deg og hyllene dine er kjempe flotte.Du fortjener det virkelig.
Ha en fin kveld
Klem

June sa...

Fantastisk mye fint du viser og skriver og lager!:)
Er ganske ny leser til bloggen din og har bare bladd lengre og lengre bak for å lese tidligere innlegg. Såå masse fint! :)
Kommer garantert tilbake!

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem June

ELLEMELL sa...

Gratulerer som vinner!

kjempefin hylle med nydelige ting!

ha en herlig kveld, du også!
klem ellemell

Fru Ruud sa...

Digger innholdet på de hyllene dine!! Skålene fra Ib Laursen står høyt på ønskelista... Gav bort to i pakkeleken og var jo nesten fristet til å prøve på å få min egen pakke...Haha!!
Ellers var det mange gode innlegg nedover på siden din!! Skal si du har prosjekter og er effektiv, gleder meg til jeg skal i permisjon og får litt mer tid (kanskje) til noen rydde, male og ordne opp i bombahuset (les: kjeller og kontor) prosjekter...
Ha ei nydelig uke videre!!
Klem Annette

Christine sa...

Hei!

Syns du hadde fortjent meir enn 500 krone eg :)

Syns GG koppane og muggene e sooo fine, men eg klare likssom aldri å bestemma for kva for ein eg vil ha- vil jo ha alle- og går heim utan..

Kos deg med symaskina:)

Klemmer

Katharina sa...

GRATULERER! Det var kjempemoro da...men så er det flotte bilder du har også! Får masse inspirasjon hos deg ja:)
Klem fra Katharina

Martilie sa...

GRATULERER!
Så kjempekoselig da!

Det er noe å være stolt av, bilde av dine kjøkkenhyller på glossy papir! Kjempemorro!

Nyt en deilig kveld og morgendag!

Klem fra Tove

Siljes Hobbyrom sa...

Grattis! Skjønner godt at du vant! ;)
Herlig innhold på hyllen!

Klem Silje

Kristin sa...

Herlige kjøkkenhyllen din..
Om mulig enda mer sjarmerende nå med enda nytt stæsj.. Bruka bollene er kule altså, fargene herlige..

Håper du har en super dag i solen!? KLememr

Elin sa...

Gratulerer så gøy da:) Ikke rart du vant heller da, for de hyllene dine var utrolig flotte:)

Kos deg med seieren og ha en finfin dag:)

Klem Ea

Brennagjengen sa...

Kjempe koselig hylle med litt av hvert i :) Morsomt med masse forskjellig satt sammen uten at det virker rotetet! Gratulerer med seier :)

Klem Ida

Lykkeliten sa...

Så gøy!!!
Gratulerer=) Synes hyllene dine er fantastiske, så ikke rart at du vant! De skålene har jeg også lagt min elsk på. Men merkelig nok synes alltid min kjære at vi har nok av alt;P "du spiser jo ikke av 8skåler på en dag liksom" *frustrert*

Håper du har en fantastisk st.hans=) Klem

Trine sa...

Så flotte bilder, nydelige kjøkkenhyller :)
Legger meg til som følger hos deg jeg, masse flott å se på her.
Slenger meg med på give away'en din også!
Hilsen Trine

Tove `blogg verden sa...

Utrulig flott i de hyllene dine : ) Velfortjent at du vant ja : D Gratulerer!!
Ha en god natt
klem Tove

Related Posts with Thumbnails