fredag 11. juni 2010

Mimreutfordring ♥

Eg har fått ei utfordring frå 
alltid så koslege Marny med den flotte og kreative bloggen

Reglane er som følger:

1. Bukke, nikke, neie og si pent tusen takk
2. Gjengi bildet som ble publisert på bloggens 10ende innlegg
3. Linke bildet til det tilhørende innlegget
4. Sende videre

♥♥♥

Då var det berre ein ting å gjere ;)
Bla seg bakover i tid, til februar då eg begynte med bloggen.
Innlegget handla om pimping av ei Panduro- ramme, du kan lese innlegget her!
Eg ser det var einaste snille Anette med bloggen Fru Ruud som hadde 
vore så god å kommentert hos 
ein fersk blogger ;)




♥♥♥

Då kan eg jo i same slengen vise dokke korleis ramma ser ut idag. 
For den er nok "pimpa" endå ein gong ;)


No huser den ei scrapbookside av Ariel sin dåp
Den vart laga då eg hadde mitt kreative- rote- spisebord ;)


Pandurorammene er kjempekjekke. 
Du kan måle dei i den fargen du vil ha. 
Og dei er djupe slik at du kan ha pyntegjenstander inne i saman med bildet. 
Og så er det berre å skifte ut innholdet :)




Eg håper at desse flotte damene 
vil ta utfordringa vidare;

Anette - Fru Ruud


♥♥♥

Då tar eg helg! ;) 
I morgon skal vi i bryllupsfest til mi kjære søster og mannen :) 
Det gleder eg meg til!
Syprosjektet mitt er framleis under arbeid, 
men eg kjem tilbake til det:)


♥♥♥


Ønsker dokke alle ei strålande helg!


Klem frå Bjørg :-)

16 kommentarer:

Martilie sa...

Ønsker deg en flott dag og feiring!
Kos dæ masse!

Nydelig den ramma! Herlige minner..

Go' helg!

-Og tusen takk for kjempegode ord hos meg -det setter jeg veldig stor pris på!!!


Tove

Fru Andersen sa...

Kjempeflott ramme, og så fint du har dekorert inni! Takk for enda ett godt tips, nå begynner listen med "tips og ting jeg må gjøre som Bjørg har gjort" og bli temmelig lang...

Skjønte nok at Ariel ikke var oppkalt etter vaskemiddel, synes bare det er et nyyyydelig jentenavn! Og litt morro å bli minnet om søte lille Ariel og den skjønne mamman i hverdagen på vaskerommet;-) Liker så godt slike navn som ikke alle andre har, eldstejenten vår går i klasse med to Emmaer og tre Emilier, selv heter hun Elvira. Så vi ble med på E-bølgen, men valgte en litt annen variant;-)

Kose dere i bryllup, blir nok kjekt! God helg!

Ps: Nydelige hjerter under her, likte spesielt godt de med roser på!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Morsomt☺

Kjempefin ramme☺ Koseleg å lage slike bilde minner☺

Kos deg i bryllupsfest☺

Klem M♥

huset på øya sa...

Hei Hei,

Så utrolig kreativt det m rammen. Kjempekoselig, og så gøy for lille jenta og ha en slik ramme m minner og bilder fra dåpsdagen når hun blir større...

Kos dere i bryllupet!

klem Vibeke

Bettum Villa sa...

Så fint bilde!
Ha en god tur og kos deg masse..
Klem Madelén

Henriette sa...

Alltid gode tips å få hos deg Bjørg :) Ha ei nydelig bryllupshelg :)

Stine-Iren sa...

Ha ein fin bryllupsfeiring:))
Eg står me vaskebøtta og gledar meg t belønning med eit glas rødt,ute regnar da.so ikveld blir det innekos med telys og tv:)

Ramma var kjempe koselig,sku ønske eg var like flink som deg.eg har 600 bilder som er framkalla som eg må begynne og scrappe snart:))

God helg Bjørg og kos deg masse me mann og hærlige Ariel:)

Unknown sa...

Artig utfordring:)
Flott rammen og bildet ble dengang, men enda flottere nå, stadig forandringer, det er gøy:)

Kos dere på bryllupsfest!

Klem line

Jijji sa...

Så koselig ramme! Genialt med litt dybde på rammen slik at man også kan pynte i 3D. Du er så flink til å pynte og dekorere!
Kos dere masse i bryllup imorgen!
Krysser fingrene for bra vær.

Takker for utfordringen! Da må jeg lete litt i arkivet mitt... Er litt spent selv merker jeg;)

Klem fra Jijji

Randi sa...

Så morsom utfordring, og kjempefin ramme:)
Kose deg i bryllupsfest i morgen da!
Klem:)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Så morsom utfordring:)

Kjempe-fin ramme! Så dekorativ og flott!!

Ha en riktig FIN helg!!!

Klem klem
Anette:)

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Takk for utfordring♥
Skal prøve meg på den ved næraste høvet:)

Åh! den rama di var veeeldig fin♥

Søte lisje Ariel på bildet nedunder♥SMELT!

Både eg og mamma vart så inspirert av flaska du tipsa om...Så no er både glas og flaske kjøpt inn:)

Nyt morgadagen♥(min bursdag;)

Godklem frå Astrid♥

Smått og Stort sa...

Du store min kor fin den ramma ble med minner fra barnedåpen! Du er til stooor inspirasjon skal du vite! Jeg har en oppmuntring til deg inne hos meg...
Ha en super dag i brullupsfest hos din søster og svoger!
klem fra Sissel

Randi sa...

Artig med mimreutfordring då. Flott og kreativ ramme du har laga.
Håper du koser deg på bryllupsfest.
Ha ei god helg!
Klems

Kristin sa...

Moro med mimring du! hihi!
Artig at rammen allerede er endret.. T>ror det viser godt hvordan du er.. Effektiv og lager masse fint, og det i en fei..

Håper dere koser dere i bryllup!
Klemmer fra meg*

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Rammen er helt nydelig ! ♥ Har sagt det før, og sier det igjen, du er så utrolig flink og kreativ Bjørg ! :) Gleder meg til å se syprosjektet ditt, spennende ! ;)

Natti natt vennen, sove godt ! ♥

Nattaklem Anette :)

Related Posts with Thumbnails