torsdag 10. juni 2010

Sånne dager skulle det ha vore fleire av!

For ein herleg dag!
Riktignok starta den med at Ariel våkna kl. 05.30. 
Som er meget tidleg for eit B-menneske 
som meg. 

Men vi la oss igjen etter ein time, 
så då ordna det seg ;)

♥♥♥

Resten av dagen har vi kosa oss ute.


Ariel hadde på den nye solhatten frå H&M, 
og kosa seg med bare føter
Herleg! :)




♥♥♥


Eg har ommøblert litt ute. Skikkelege bilder kjem seinare. 
For nokre møbler er under målekosten
Snart ihvertfall ;)


Med god hjelp av Mamma,
 er første strøket med kvitmåling komen på den nye leveggen
Gjekk sjølvsagt tom for måling. 
Typisk!

♥♥♥


Her er innholdet i pakken eg fekk frå Panduro. 
Så no er fleire prosjekt i gong...


...blant anna har eg sydd desse hjertene. Dei skal brukast til noko spesielt. 
Kanskje det kjem eit innlegg om det imorgon ;)

♥♥♥

Eg håper du og har hatt ein flott dag!


Klem frå Bjørg :-)


Fortsatt lodd igjen til min Give Away ;) 
Ta lodd opp i høgre hjørnet :)

13 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So skjønn Ariel prinsesse med solhatten på♥♥

Nydelege hjerter-lure på kas prosjekt du har på gang med dei...☺

Har vore ein nydeleg dag idag ja☺☺ Ska visst bli litt regn i helga :(
Men so fint att neste veke☺☺

Klem M♥

Frihet sa...

Nei så nydelig hun er!!! Deilig baby!!

Så fine hjerter, gleder meg til å se hva de skal brukest til.....spennende!!

klem klem

Kristin sa...

Åh, nydelig..
Så søtt bilde av de små føttene til snuppa - sukk*
Man glemmer hvor smått ting kan være..
Jeg har kjøpt bittelitt babytøy i str 50- det er SÅÅÅ smått! Hjelpes.. Kan ikke tro det..

Håper dere får mange deilige dager med solhattvær!

Klemmer

Karen sa...

Så nydelige hjerter :)
Slike har jeg og lyst til å lage, men har ikke en symaskin som virker desverre....

Ha en finfin helg!
*klem*

Villevinkel sa...

For et flott innlegg!! Og utrulig flotte bilder du teke !! Ariel er berre kjempeskjønn. Gleder meg til å sjå meir av prosjekta dine :-) Ser spennande ut!!

Randi sa...

Søøøøte Ariel! Herlig bilde av de bare beina, er så delig med sånne små babytær:)
Kjekt å ha god hjelp med malingsarbeidet. Idag har jeg faktisk hatt hjelp av min kjære med maling av gjerdet her, begynner å bli rimelig lei nå. Ett strøk grunning og to strøk beis, og så ser ut som vi må ha enda et strøk... Festlig!!
Kjempefine hjerter du har sydd, venter i spenning på å få se hvilke planer du har for de:)
Nyt siste rest av kvelden!
Klem

Stine-Iren sa...

so søt Ariel var med solhatten sin:)
Kristian våkna òg klokka 05.30 idag,da vart kaffi redningen:)
Du lagar so søte hjerter,inspirasjon,inspirasjon:)

Ha ein fortsatt fin torsdagskveld

Beate i Husets Hjerte sa...

Nydelig veslejenta di er da!!! Og for noen nydelige hjerter du lager! Lengter etter symaskin nå, venter bare på et tilbud, så skal jeg også sy..det er jo så gøy å skape! Klem

Unknown sa...

Så skjønn lille engelen er ♥ Nydelig jente!
Herlig pakke du fikk fra Panduro da, spennende og se hva slags prosjekter som er på gang...:)

Klem Line

Smått og Stort sa...

Næmmen helledussen for ei skjønn lita tulle! Klart ho må få sol på føtene! Og så nydelige hjerter du har sydd- kjempefint stoff! Har hatt hjertepause lenge nå jeg, men nå kjente jeg plutselig at lysten på å sy hjerter kom over meg igjen!
klem fra Sissel

Martilie sa...

Søt lita snuppe!

Ser ut som vi begge er i hjertemodus.. Jeg har også sydd :)

Nyt finværet og ha en deilig fredag!

Klem fra Tove

Hvite tulipaner sa...

Din lille Ariel er så søt, jeg får ikke sagt det nok:) Heldig du som har en så skjønn liten frøken, og heldig Ariel som har en så flink mamma!
Blir veldig lekkert med leveggen tror jeg:)
Ha en flott fredag og en god helg!
Klemklem

Brennagjengen sa...

Det var en liten en som koste seg i sola :) Så veldig deilig ut å sitte i sola, men her bøtter regnet ned :(

Hjertene ble jo kjempe søte :) Kanskje de er premie i konkurransen...? Krysser fingrene for seier ;)

God helg!

Klem Ida

Related Posts with Thumbnails