tirsdag 24. august 2010

Barne- uro á la Bjørg :)


Dei siste dagane har eg i tillegg til alt anna,
 sydd ferdig 2 Barneuroer som ligg 
for salg i Fjordbua.


Ein i rosa og ein i blå
Desse passer fint over barnesenga, stellebordet og liknande.


Eg har kledd ein 10 cm (i diameter) trering med stoff og blonder. 
Frå ringen henger 3 Tilda- stoffhjerter 
og 3 trehjerter.


Dei er veldig morsomme å sy.
 Ariel er veldig glad i sin. 
Det er kosleg å ha noko å sjå på over senga si :)


Ta deg gjerne ein tur innom min vesle Bloggbutikk
Trykk her så er du der :)


kveld skal eg begynne på noko eg har utsatt lenge,
 og irritert meg over like lenge ;) 
Nemleg å måle lister.


Det er sikkert raskt gjort, 
men enkelte ting er berre sååå kjedeleg å gå i gong med.


Tusen takk for alle snille ord de legg igjen hos meg! 
Eg blir så vanvittig glad
Det inspirerer og gjer meg bloggeglede ;)

Eg ønsker alle som er innom ein fantastisk fin tysdag!

Klem frå Bjørg :-)

26 kommentarer:

Tove sa...

Hei hei
Så nydelige de uroene er...
Kos deg med list maling. Imorgen skal Milla en tur i bhg. Og jeg skal male trapp. Gørr kjedelig ja...
Klem Tove

fryd&forandring sa...

Så fine og så flink du har vært!!
Enig med deg i at det er kjedelig å male lister.. ihvertfall de som er profilerte. Men det er liksom enda kjedelige å utsette mens man tenker at det BURDE vært gjort syns jeg (ikke det at det hjelper mot å utsette det, hehe!)!

Ha en fin kveld og lykke til med liste-maling!! Klem

Lynetmor sa...

Hei, så fine uroer som du har laget :-) Ha en fin kveld :-)

Jatte sa...

Hei på deg!
Nydelige uroer du hr sydd, skikkelig koselige å samtidig i fine farger for barnet♥
Kunne nesten ønske jeg hadde en liten en og kjøpe den til :))

Ha en finfin kveld,
Klem fra Jatte♥♥

Marianne sa...

Nååhhh de er fine dine uroer. Alle med babyer skal da have sådan en uro.
God musik eller en lydbog kan gøre malearbejdet lidt nemmere :)
Knus Marianne

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så fine de er!!!

Jeg har så lyst å lage selv, men må komme igang med å sy først!
Tiltak når jeg må dra for å låne sy-maskin :)
Takk for tipset hvordan du lager den :)

Klem Anita

Martilie sa...

Uroene er så nydelige.. Synd ikke mine er små lenger :)

Lykke til med listene..
Jeg har tatt ut siste møblene fra syrommet som skal males. Et "spiseri" og en kommode. Har plutselig fått litt tidspress på meg -og det måtte visst til! :) hi hi..

Ha en kos kveld (tirsdag er min TV-kveld :)

Tove

Minka sa...

Så koselige de var, det var noe nytt noe for meg, men har ingen småtroll selv lengre eller i vente,hihi..Får ha det i tankene til en av mine venniner får tanker..klems

Lille Frøken Jensen sa...

Kjempe flotte!
Male lister ja kanskje ikke det gøyeste *smil*
Ønsker deg en fin kveld
Klem♥

Shy sa...

Du er både KREATIV, PRODUKTIV og EFFEKTIV :)og POSTIV:)

Randi sa...

FLINKA:) Kjempeskjønne uroer som jeg definitivt ville hatt på barnerommet, dersom mine var litt mindre enn de er nå;) *SUPERFLOTTE*
Ha en koselig kveld:)
Klem

Hulda sa...

Å, så skjønne uroer du har laga! Virkelig kreativt, og så flott som det ble. Nydelige hjerter, og flott detalj med blonden øverst. :)

Tovepia sa...

Nydelige uroer!!
Listemaling hørtes ikke særlig atig ut, men nødvendig...vær glad du har lister, her mangler noen:D
Klem fra meg;)

Hjemme hos meg sa...

Kjempesøte uroer :)

Lena Celine sa...

Gud så søøøøte. Virkelig flotte altså!

Klemmer fra Lena

Fru Andersen sa...

Så søte de uroene er!
Skal jeg noen gang ha flere barn kommer jeg til å spesialbestille en fra deg;-)

Synes du er så flink, og får gjort så mye, virker nesten som om du har flere timer i døgnet enn oss andre!

Fortalte om blogen din i dag, og viste den frem. Vi var enige om at vi liiiiker din stil og kunne flyttet rett inn hos deg;-)

KLemmer i fleng!

Ps: enig at listemaling er dødskjedelig:-/

Lappeline ♥ sa...

Kjempe søte
Ha en fin kveld
Klem

Mona Christin sa...

Veldig søte uroer. Men alt er jo lett for en som kan det. Og du er dreven på symaskin, ingen tvil om det.

Lykke til med salget.

Klem Mona C

Barbros lille verden sa...

de uroene dine er bare supernydelige! kanskje jeg kommer til å kjøpe en i fremtiden, vi får se ;)
listverk....don't get me started!!! Jeg lurer på hvor mange meter listverk vi har i heimen som skulle vært malt ;) det er ikke få!
kos deg med malingen (og ta gjerne turen hit hvis du kommer i siget og føler for mer!!) hihi
nattaklem fra Barbro

Barbros lille verden sa...

de uroene dine er bare supernydelige! kanskje jeg kommer til å kjøpe en i fremtiden, vi får se ;)
listverk....don't get me started!!! Jeg lurer på hvor mange meter listverk vi har i heimen som skulle vært malt ;) det er ikke få!
kos deg med malingen (og ta gjerne turen hit hvis du kommer i siget og føler for mer!!) hihi
nattaklem fra Barbro

Jennys fire vegger sa...

De uroene var kjempesøte, nesten så jeg ønsker meg en liten en til. =)

Håper det gikk fort å male lister, jeg har noen sånne jeg har utsatt å male selv. Usj... =)

Ha en fin dag videre.
Mvh Jenny

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så fine uroer! Nydelige.
Flinke deg altså! :) Hva du ikke kan :)


Ha en flott dag
Klem Janne Merethe

Jeanette sa...

Å dærsken... (unskyld uttrykket), men disse var superfine!! Jeg har ingen barn og ingen på gang akkurat nå hvertfall, men vet hvem jeg skal henvende meg til når det skjer;)) Flink og kreativ du er;))
Klem J.

Unknown sa...

Hei igjen og takk for kommentar...
MEN... fall er det samme som høst, men man kan og si autumn, fall er mer et amerikansk ord!
Vår er ikke fall, det er spring!

Jeg har alltid brukt fall og spring om høst og vår, fall= løvet faller og spring= blomstrene spirer og gror:))

Men for at det ikke skulle bli mer styr ut av overskriften, byttet jeg fall med høst, enkelt og greit, hihi:))

Klem igjen:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei hei ! ♥

Virkelig nydelige uroer Bjørg, du har blitt skikkelig dreven du nå ! :) Tror ikke du får noen problemer med å selge de for å si det sånn. ♥ Ohhh, jeg får så lyst til å begynne å sy altså ! ;)

Ønsker deg en god og fin onsdag videre. ♥

Klem Anette :)

Maren sa...

Så fine:)..Trur eg må bestille ei sånn når gullet våres ankommer:)

Related Posts with Thumbnails