lørdag 7. august 2010

Segltur ♥

Eg trur det må vere eit triks,
 å med handa på hjartet ha gitt opp å vente på sommaren, 
og heller glede seg til haust og jul
For då eg hadde gjort det, 
så kom sommaren for fullt her idag ;)


Og då gjeld det å nyyyte
for imorgon kan den vere slutt allereie ;)
Vår vesle familie sette kursen mot seglbåten alle saman,
 for første gong i år.


Fjorden låg heilt stille, 
og sola skein stort sett heile tida frå lettskya himmel.


Korgveske funne på bruktbutikken til kr 10,- 
og solbriller frå New Look i Winchester 
fekk vere med på tur ;)


Ariel kosa seg på eit teppe ned på dørken 
med leiker og parasoll over. 
Den første turen på fjorden i hennar liv ;)



Vi kosa oss på fjorden i heile dag
Min kjære fekk seg til og med eit bad
Ganske så ufrivilleg
men likevel ;) 
Eit tau sette seg fast i propellen, 
så han måtte dykke ned å fjerne det ;)


Segla på båten fekk fri idag, 
så vi daffa rundt for motor istaden. 
Heilt vindstille
herleg! :)


Eg håper alle har ein herleg dag!


Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

Audhild sa...

Så utrolig koselig ut:)
Vi må nyyyte finværet mens vi har det ja, ganske typisk at det kommer nå når skole & jobb begynner påatt for de fleste ja...men men;)

Unknown sa...

Så deilig med en smak av sommer ♥ Det så flott ut med båt i dag, herlig stille på vannet...
Kan tenke meg dere koste dere:)

Klem Line

Tovepia sa...

Dagen her på nordmøre har vært blant de flotteste i sommer, men byggevirksomhet gjorde at båt-turen ikke skjedde:D
Tenker dere hadde en flott dag!!
Nyt kvelden og klem fra meg;)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Dette så helt nydelig ut Bjørg, ble litt misunnelig nå altså. :) Men vi har kost oss ute i solen i dag vi også, grillet og spist nyplukket blåbær med is. ♥ Virkelig vakre bilder av fjorden, og ikke minst søtnosen Ariel. ♥

Ha en flott helg videre ! :)

Goklem fra Anette

Tove sa...

Åhh. Så heldige som har seilbåt. En av mine drømmer som aldri noen gang kommer til å bli en realitet.
Så koselig en tur dere har hatt.
Nyt helgen
Klem Tove

Bettum Villa sa...

Åh, det hørtes deilig ut! Jeg var på jobb i hele dag jeg da ;/ håper det blir like fint i morra slik at også jeg kan kose meg litt i sola.

Ønsker deg en flott helg!

Klem Madelén

Villevinkel sa...

Ser ut som dere har kost dere skikkelig på fjorden!!!! Nydelige bilder fra turen!

Ha en videre fin lørdagskveld!

Klem

Mona Christin sa...

Endelig for din del at det ble en smak av sommer. Hatt fin temp i dag vi og. I morgen skal det visstnok fortsette. Passer fint, for vi skal feire 7 åringen i morgen og da kan vi sitte ute.

Ha en fin søndag.

Klem Mona C

lisje astrid's husblogg sa...

Ah!
For ein draume sommardag!

NYDELEGE bilder!
Å søte lisje Ariel♥

Ønskar deg ei god helg med håp om sommarver vidare:)

Klem frå Astrid♥

Ruths datter sa...

Så kjekt at det ble en seiletur på dere da. En må nyte når en kan.
Klem

Fru Ruud sa...

Dette så utrolig deilig ut!! En sommerdag helt etter min smak!! Sol, sjø og båt er herlig!!!
Fortsatt god helg!
Klem Annette

Shy sa...

Flotte bilder og flott fjord og ein nydeleg dag;)
Eg hadde også bestemt meg for å slutte å vente på sommaren..

Smykkas sa...

Fantastiske bilder du har tatt.

Vi kan nok ikke hoppe i taket over sommeren, men jeg lever fortsatt i håpet om at vi kan få noen varme dager. Savner å kunne sitte ute utover kvelden.

Klem fra Astrid

Related Posts with Thumbnails