tirsdag 3. august 2010

Cath Kidston del 1

Eg har definitivt funne min favorittbutikk over alle favorittbutikker ;) 
I Winchester fann eg ein Cath Kidston- butikk  
Ei som var med på turen sa;"..den butikken er jo heilt deg, Bjørg!" 
Og ja, det stemmer ;)

Her snakkar vi rosemønster, prikker og pasteller. 
Søtt og herleg ;)
Sidan eg var inn på butikken og kikka omtrent kvar dag, 
så vart det sjølvsagt med litt heim..


Denne veska var det første eg måtte ha!
Den er så stor at eg kan bruke den som stelleveske på vogna. 
God plass til bleier og det ein måtte trenge :)


Eg er nesten litt forelska i den 


Det vart og litt nytt 
til kjøkenet;


Cath Kidston har mange fine kopper, skåler og diverse. 
Minner meg egentleg litt om Green Gate.


Skåla med bringebær og dei to store koppane,
 hadde det ikkje vanskeleg med 
å bli med meg heim ;)


Dei er sukkersøte i fargane og mønsteret.
Me like 


Grytekluten i bakgrunnen fekk og "masa" seg til 
å kome i kofferten min :)


Rosemønstra og fin heng han der klar til bruk. 
Nåde den som skitner den ut ;)


Eg har framleis litt å vise fram frå herleg Cath Kidston- shopping ;) 
Det kjem nok imorgon tipper eg!

Om du likte det eg har kjøpt,
 kan du gå innpå Cath Kidston si heimeside 
og sjå alt det lekre dei har :) 

Hadde eg hatt meir penger og større koffert med "usynlege" kilo,
 hadde eg kjøpt heile butikken ;)

Eg fann ein link som viser forhandlere som sel merket i Noreg. 
Du kan sjå den her!


Eg håper alle har ein strålande tirsdags kveld!


Klem frå Bjørg :-)

24 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

Å så mykje fint!! Skjønna godt du hadde trengt større koffert ;)
-synnøve-

Jeanette sa...

Hei og takk for kommentar inne hos meg;) Ja, den utedoen/lyshuset var helskjønt;))
Jeg har kjøpt det på en butikk i gågata i Sundsvall i Sverige, jeg kommer selvsagt ikke på akkurat nå hva den heter.. Men doen er fra leverandøren http://www.tripplehouse.se/
Kanskje det står her inne om noen norske butikker leverer denne;)
Herlige bilder du viser!!
Klem J.

Audhild sa...

Åååå, så masse fint!
Veska var bare knallfin da, er så herlig med slike kjøp en er så fornøyd med,kribler i magen når en går forbi tingen vettu:)
Slik butikk skulle vi hatt i Norge og!!*ønske ønske*

Bettum Villa sa...

Masse MASSE fint du har funnet! Skal ikke konkurrere med deg i allefall ;P *hehe*

Klem Madelén

Lille Frøken Jensen sa...

Oioioi så mye fint du hadde kjøpt deg. Nydelig grillhanske nesten for fin til å brukes *smil*
Gleder meg til å se fler skatter.
Ha en fin kveld.
Klem

Hvite tulipaner sa...

Hei og takk for koselig kommentar:)
Flotte ting du har kjøpt deg!Jeg har funnet noen prikkete Cath Kidston kopper,som jeg vurderer sterkt,men så var det plassen da:)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

Smykkas sa...

Åh, hvor mye flott du har fått med deg. Jeg er veldig glad i blomstrede ting, så jeg kan godt skjønne at du ikke hadde problemer med å ta med deg en del hjem.

Grytekluten hadde jeg ganske enkelt nekte noen å bruke. Hos meg ville den KUN ha vært til pynt. Forresten er det et kjempekoselig kjøkken du har.

Klem fra Astrid

Audhild sa...

Takk for fine ord inne hos meg!
Gjorde seg med litt skrift på sttellebordet ja:)
Skriften er egenprodusert og speilvendt i et dataprograt, så har jeg et middel som overører skrift fra papir til tre! (Samme måte som jeg lager skilt)

Lykkeliten sa...

Så masse fint som fikk være med deg!! Tror ikke jeg hadde turt å bruke grillvotten din;-)
Så innlegget under her, og for et fantastisk hus!!! Ser ut som dere har kost dere og hatt en herlig ferie:) Gleder meg til å se resten av "fangsten" din imorgen=)

Ha en super kveld!
Klem

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så masse fint!!
Da vi var på tur i mai leita jeg meg nesten i hjel etter en cath Kidston butikk. Men i Nord - Irland viste det seg at det ikke var noen. Typisk!

Nydelige ting du har kjøpt. Så fint!
Klem Janne Merethe

Hannes favoritter sa...

Så utrolig masse fint! Jeg ble også litt forelska i den veska! Kanskje jeg må bestille litt på nett!!!

Så koselig at du ble med på Give Awayen min!

Ha en super kveld!

Klem fra Hanne

Katharina sa...

Helt vidunderlig den vesken da...du har masse fint hjemme hos deg! Gleder meg til å få litt bedre tid til å lese bloggene NØYE:)
Klem fra Katharina

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei du gode ! ♥

Den vesken kunne jeg tenkt meg også, den var råfin ! :) Forstår godt at du nesten er litt forelsket i den, hihi... ♥ Hadde ikke sagt nei takk til koppene og skålen heller. ;) Skal ta en titt på linken du har lagt ut.

Ha en fin kveld videre ! ♥

God klem fra Anette

ELLEMELL sa...

Så mye fint du har fått deg:)

trasig med den vektgrensen på bagasjen altså...:P

klem ellemell

Beate i Husets Hjerte sa...

Nydelig veske altså.. flotte ting du har fått med deg. Klem

Hegeslilleboble sa...

Så flotte ting du har funnet, kjempekoselig!

Hulda sa...

Å, dån, så herlige ting!!! Vet du, det var akkurat den veska jeg hadde lyst på. :) Håper å komme over den en dag. :) Så skjønne kopper også, ja, alt var jo så flott. Lekkert sammensatt i de fine bildene du tar. God natt!

Tove sa...

Åhh. så mye lekkert. Kan like den serien ja. Svak for GG og da. Men har ingen verdens ting i noen av seriene.
Klem Tove

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg sjekka akkurat siden og der var det mye lekkert. Skal til Liverpool senere og så at det var en butikk der også.

Dette skle jo rett inn hos deg. Du er flink til å kombinere. Elsker kjøkkenhylla di og tilbehøret.

Klem Mona C

Monica sa...

ojojoj så mye fint, helskjønt.... skjønner godt du mesten er litt forelsket, skulle ønske det var flere butikker her som tok i cath kidston, det er så mye lekekrt i det merket. klem Monica

beate sa...

åååh! du har jo kjøpt drømmevesken min du!! den er så fiiin!

nyt dagen
klem beate

lisje astrid's husblogg sa...

God dagen du gode♥

Ah!Dåååååån!
Såååå masse lekkert du har kjøpt deg!

Å utruleg nydelege bilder du viser frå din vakre heim!

Ønskar deg ein super god solskinsonsdag♥

Klem frå Astrid♥

Elisabeth sa...

Flott blogg du har! Og mange vakre ting som du kjøpte i England! Den butikken skulle jeg gjerne vært på!!

La meg til som følger, jeg, håper det er ok! Velkommen inn til meg!

Hilsen Eliasbeth.

Fru Andersen sa...

Så mye flott du har fått med deg hjem da! Likte spesielt godt den vesken jeg, super til småbarnsmødre som må ha altmulig med seg;-) Og grytevotten, søøøøt! Og så må jeg jo bare si at jeg liker kjøkkenstolene dine kjempegodt! Har en lignende med armlener på men den er liksom så upraktisk å ha ved bordet...

Onsdagsklemmer!

Related Posts with Thumbnails