torsdag 5. august 2010

Ha det på badet ;)

Der var faktisk meir å få kjøpt i Winchester 
enn Cath Kidston ;)

Boots i England er eit eldorado for oss jenter,
 som elsker sminke, hudpleie og hårpleie med kvalitet 
og til ein god pris!
Du kan sjekke ut nettsida her!

Eg fallt fullstendig for produkta frå Soap&Glory.
Med herlege pin-up damer på. 


Eg må innrømme at eg kjøpte dei pga designet
Men når det viste seg at dei lukta vidunderleg 
og var herlege i bruk var eg solgt. 
Angrer på at eg ikkje kjøpte fleire :)
Nettsida deira er smakfull og fin. 
Du kan lese meir om 
produkta her!

Og sjå berre her kva eg har 
fått meg!!! :)



Ein gammal Roberts- radio.
*Lykke* :)


Snille L (søstra til min kjære) var på noko som 
er kalla "Car Boots Sale".


Dette er eit gedigent bruktmarked som er 
kvar søndag i Winchester.
Her kjem folk frå alle kanter,
 og sel mykje flott frå bagasjerommet i bilen sin.


Av diverse grunner kom eg meg ikkje på dette.
Men snille L kjøpte med denne til meg for 
berre 25 norske kroner!!

Eg er overlukkeleg ;)
I skrivande stund fungerer den ikkje, 
men det skal min kjære fikse!

På neste Winchester tur skal eg få med meg dette. 
Mange flotte gamle ting til ein billeg penge, 
det lika vi ;)


I går hadde vi ein kosleg segltur på fjorden, 
sjølv om det regna litt.
Så no skal eg lese blogger og ta igjen det tapte ;)

Eg håper alle har ein flott torsdag!


Klem frå Bjørg :-)

23 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Herlige og nostalgiske ting. Passet fint i vinduskarmen.

Radioen var jo bare tøff da. Herlig.

Klem Mona C

Unknown sa...

Så flotte, de gjorde seg godt sammen med radioen!.) Nydelig badekar du har *drøm*!♥
Nydelig!!
Ønsker deg en nydelig aften!♥
Klem Anki

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Heihei☺
Velkommen heim☺
Ser at du har hatt ein fin tur til England☺
Cath Kidston har mykje lekkert☺ Likte supergodt dei krusa du hadde kjøpt!!! Men likte jo alt det andre og, hihi☺

Heldig med den radioen!☺ Superfin☺
Høyrest ut som eit marked ein BØR få med seg ja☺

Klem M♥

Tovepia sa...

Boots har så mye flott og lekkert som får gode kritikker her hjemme, og flaskene dine var lekre også;)
For en radio!! Den må du få satt i stand, herlig;)
Kos deg i kveld og klem fra meg;)

Gyngestol og kaffigrut sa...

For en flott radio! Råstilig! Virkelig et kupp.
Høres ut som et marked etter mitt hjerte...

Ha en fin kveld!

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så herlig design!
Og så fin roberst radio! Bare elsker dem!

Klem Janne Merethe

Randi sa...

Ååå...heldige du... Så stilig radio! Og til sånn ein pris då... Nesten verdt å ta seg ein tur til Winchester berre for å få med seg det dere bruktmarkedet... ;-)
Klems

Tove sa...

Hei hei
Så stilige pin up produkter.
Digger Roberts radioer. Fikk meg en beige en for ikke så lenge siden. Bra lyd har den og. Men den er knall tøff bare å se på.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Audhild sa...

Nydelige bilder-som vanlig!
Så herlige velværeprodukt!Artig å ha noe ikke alle andre har og, og når de er såå lekre å se på blir det lykke:) Jeg har noen herlige produkter fra victoria secret-delicious:)
Radioen var nå et skikkelig kupp da,heldige du!
KLEM

Stine-Iren sa...

so fine innlegga dine fra England er:)kjempe masse fint du har kjøpt deg:)

morsomt for eg las akkurat om dei produkta i woman:))

EG DIGGA BADEKARET OG RADIOEN DIN:)

Ha ein flott kveld Bjørg:)
go klem

Fra huset i svingen sa...

Flotte produkter, og nå er de også å få tak i noen steder i Norge!
Vi har nemlig fått Boots-apotek her jeg bor, og de har ihvertfall noen av produktene :-D

Og Roberts radioen var jo helt fantastisk, og ihvertfall hvis din kjære klarer å få liv i den!

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Karianne

Lille Frøken Jensen sa...

Så snilt å kjøpe en radio til deg, kjempe stilig var den. Var skikkelig fint i vinduet ditt på badet, sjønner at det ikke er så mye som skal til:)
Jeg har ingen vindu på badet og har aldri hatt det, men snart da får jeg det i hvert bad*smil*.
Ønsker deg en fin kveld
Klem♥

Bettum Villa sa...

Boots er fin. Vi har et boots apotek her hvor jeg bor. Så du får bare si ifra hvis det er noe du trenger ;P..
Grattis med alt det nye. Radioen var virkelig et kupp! Heldig du!!!

Skulle hilse og si takk for kommentaren fra min kjære. Han begynner på fotograf studiet til høsten og vi håper jo på at han /vi skal tjene litt penger på det etter hvert.
Så til høsten så oppretter jeg en bloggshop ;)

Torsdagsklemmer Madelén

Hulda sa...

Så mye flott du har kjøpt til badet. Virkelig nydelige produkter. Ble jo kjempeflott! Likte veldig godt radioen også. Du har vært veldig heldig!

Unknown sa...

Så kule de var de såpene med Pin-up damer:)) Slike ønsker jeg meg og...hihi

Og så fantastisk mye flotte Cath Kidston du har kjøpt!
Heldig:)

Klem Line

Jijji sa...

Så kult design!
Herlige produkter som passet perfekt inn på ditt herlige bad.

Klem fra Jijji

Aashildsvilla sa...

hei..flotte og ikke minst dekorative ting du har funnet til badet ditt..klem fra åshild

Beate i Husets Hjerte sa...

wow..så kul vinduskarm du har på badet da. Lykkefunn den radioen!! Digger Boots og...Ikea er kun lagt ut på nett i usa, men skal visst komme i omtrent lik i norge. Ha en fin kveld videre.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Boots i England og Irland er STAS! :))))


Flott radio! :)

Henriette sa...

Masse stilig, knallkul radio :D

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så heldig du var med den radioen! Kjempestilig :) Ja, det er nok i det store utland vi finner våre skatter til en rimelig penge :)

Jeg synes også det var herlig design på pleie-produktene du kjøpte ;)
Klem Anita

ENGEL sa...

HELDIGE DU!(sjalu;))Den radioen er DRITKUL og de produktene sto jo helt i stiiil;)HErlig.Ha ei toppers helg!

Unknown sa...

digger den stilen der! nais:P

Related Posts with Thumbnails