onsdag 25. august 2010

Eg ♥ speilet mitt!

I fjor fekk eg dette flotte speilet av 
min kjære til bursdagen 
min


Det var vel egentleg meint for soverommet vårt. 
Men eg synast det er så fint at eg ikkje vil"gøyme" det vekk der.
No er speilet det første vi og gjestene våre ser,
 når dei kjem inn i gangen vår.


Eg synast speilet er heilt nydeleg. 
Det har flotte detaljer i herleg shabbystil :) 
Min kjære var kjempeflink med dette bursdaggåvekjøpet. 
Han observerte meg vel nokre veker før bursdagen,
 der eg stod med sikkel i munnviken 
og såg på det ;)


Grunnen til at eg fortel dette 
er fordi at imorgon blir eg tjuetolv (hihi) år. 
Og eg må innrømme at eg er veldig spent på kva han overrasker med iår ;)



Ha ein flott onsdagskveld!

Klem frå Bjørg :-)

38 kommentarer:

Barbros lille verden sa...

å, så nydelig det var!! vakre detaljer :)
ha en fin kveld, og
Gratulerer med dagen i morgen! Du har bursdag på samme dag som lillefrøkna mi ;) Ha en finfin bursdag :)
klem fra Barbro

Tutti - Mamma i flyt sa...

Virkelig nydelig!! Skjønner godt at du er fornøyd med en så flott gave :) Hæppy bursdag til deg i morra. Håper det blir en fantastisk flott dag for deg og at du får alt du ønsker deg.

Klem fra Torunn

Bettum Villa sa...

Ohh.. nydelig gave! Ja, det må ha vært en oppservant kjæreste. Blir spennende å se hva du får i morra!

Du må jo sende meg adressen din igjen slik at jeg kan sende deg en liten bursdagsting ;)

Klem Madelén

Jannes lille sted sa...

Hei:)

For et nydelig speil! Vakkert.
Heldige deg som fikk enså flott gave da du fylte år.
Og gratulerer så masse med dagen i morra. Måtte den bli kjempeflott!
Gleder meg til å se hva flott du får

Klem Janne Merethe

Kristin sa...

Jhuuuu!!!
For et lekkert speil, flott gave - det får´n si! Spennende med gave imorgen! Gratulerer med dagen på forskudd, er ikke sikkert jeg rekker innom imorgen..

Jeg er så heldig at jeg skal på gave og interiør messen. Det blir spennende. desverre ikke lov å ta bilder;-(

Håper du får en super morgen dag!
Klemmer

Tove sa...

Hei hei
Lekkert så jeg skjønner godt du vil vise det frem. Gratulerer med tolvogtyveårsdagen i morgen. Måtte dagen bli så perfekt som du ønsker at den skal bli.
Nyt kvelden
Klem Tove

Shy sa...

Det var verkeleg flott speil, og heldig du som har plass til eit sånnt eit. Gratulerer med dagen i måra! Eg har dag på søndag.....og vert nok litt meir år enn deg ;)Men som du har sett så er eg litt barnslig av meg, heldigvis! Hehe!

Tovepia sa...

Speilet var nydelig og absolutt ikke til å gjemmes bort!
Skal ikke prøve meg på en omskriving av egen alder:D
Ha en koselig bursdag imorgen og måtte du få ønsker oppfylt;)
Klem fra meg;)

Randi sa...

Ja, det speilet er bare vakkert:) Så flott å bli møtt av det når man kommer inn da:) Imponert over din kjære mht kjøp av gave, har liksom satt standarden nå;)
Kos deg ikveld, og så kan du jo glede deg til i morgen!
Klem, RM

Jatte sa...

Utrolig lekkert speil ja♥
Heldig du !

Spennende å høre hva du får imorgen da ;) (Om du vil dele det med oss vel og merke) :O)

Ha en god kveld,
Klem Jatte♥♥

Randi sa...

Å... det speilet var flott! Så flink din kjær er som klarar å få med seg kva du sikle på... ;-) Kan skjønne du er spent på kva vil toppe dette med liksom... :-D
Til lykke med dagen i morgon. Håper du får ein fin fin dag!
Klems

Eva sa...

Heia.
Du bør virkelig ta godt vare på din kjære som kjem med slike vakre kjærlighetserklæringa til deg;)

Til lykke med dagen i morga.

Klem frå Eva som snart blir tjuetrettitre:)

Unknown sa...

Hei igjen, og du, det er helt greit at du tok litt feil ang høst og vår:)) Er fort gjort og gå i surr... hihi

For et fantastisk nydelig speil ♥ Så flink han var da han fant det, og så gøy at du ikke vet hva du får:) Jeg må stort sett kjøpe det selv jeg:)

Er nesten like spent som deg på hva du får jeg, hihi...

Ha en fortsatt herlig kveld!

Klem Line

Aashildsvilla sa...

hei ..elsker speilet ditt jeg åsså..det var helt nydeli..klem fra åshild

Mona Christin sa...

Hei.

Takk for hyggelig kommentar hos meg.

Dette speilet var nydelig. Har ikke sett maken før. Jeg er enig med deg. Dette speilet må vises frem.

Gratulerer med dagen i morgen. Men jeg sender en gratulasjon i morgen også. Spent på hva mannen finner, men skal mye til for å toppe gaven fra i fjor.

Ha en fin start på dagen i morgen.

Klem Mona C

Jennys fire vegger sa...

Det speilet var flott! Virkelig nydelig, altså. =)
Gratulerer med dagen! :-D Gaven blir vel blogget?

Klem Jenny

SNILLPIKE♥ sa...

Skjønner godt at du er glad i det speilet, det var bare helt nydelig. Lykke til i morgen, håper du får en super dag. Klem.

Anns draum sa...

Funne deg ein drømmemann du;))) Slikt likar vi!! Det var verkeleg eit vakkert speil:)

Ynskjer deg ein riktig god bursdag imåra:) Hipp hipp hurra:))))

Klem frå Ann

Hegeslilleboble sa...

For en flott gave!!! Nydelig speil. Blir spennende å se hva han kommer med denne gangen da:)

Marianne sa...

Tillykke med dagen i morgen. Spændende at se hvad den bringer. Spejlet er kæmpe skønt.
Knus MARIANNE

Fru Andersen sa...

WOW, så flott ett speil, kjempefint å ha et slikt smykke i gangen! Skjønner godt at du har høye forventninger til morgendagen når han gir så flotte gaver;-) Synes det virker som om du også har en herlig mann! Heldige vi ikke sant;-)

Ha en fiiin dag i morgen, ønsker deg alt det beste på dagen!

Hjemme hos meg sa...

Nydelig speil!!
Gratulerer med dagen i morgen :)
Klem Anette

Lykkeliten sa...

Fantastisk gave! Flink mannen din er som treffer så blink:)
Speilet var nydelig. Håper du får en fantastisk dag imorgen:)

Ble ikke noe romantisk filmkveld med mannen... Ble telefonstorm isteden, når jungeltelegrafen spredde rykter om noen som giftet seg;)

Klem♥

Hannes favoritter sa...

Så fint speil! Flink han var! Blir spennende å se hva han finner på i morgen! Gratulerer så masse med dagen, litt på forskudd!

Klem fra Hanne

Hulda sa...

Gratulerer SÅ mye med morgendagen! Tipper du får noe flott i år også. Dette speilet var jo storslagent! Så flott! Herlig utforming på det. Rett og slett vakkert. Veldig inspirerende bilder. Du har en flott gang.

Jijji sa...

Har sett det speilet tidligere, og det er bare sååå fint! Din kjære har virkelig lagt lista høyt, så skjønner godt at du er spent på morgendagen;)
Ønsker deg alt godt for dagen din! Kos deg masse og nyt din dag!

Stor bursdagsklem fra Jijji

Stine-Iren sa...

Nydeleg speil Bjørg:)
So kjekt med bursdag imåro, da kike eg innom da òg:)
Kor har du kjøpt den fantastiske lysekrona di?

Klem

fryd&forandring sa...

Hurra for deg i morgen da, eller om en halvtime, thihi!! Nydelig speil, skal mye til for å overgå det.. spennende!!
KLem

Elisabeth sa...

Det var et fantastisk flott speil! Så flink mann du har!

Gratulerer med dagen!

Klem.

Smått og Stort sa...

Gratulerer med dagen!! Nydelig speil du har fått- venter i spenning på hva du får i dag :))
klem

Wenches lille blogg sa...

Gratulerer så mye med tjuetolv års dagen, Bjørg!! :-) Håper dagen blir fantastisk!
Kjempe flott speil, forresten :-)

Henriette sa...

Gratulerer så mykje med dagen, Bjørg! Håpa dagen din blir alt du har ønska deg. :) Nydelig speil forresten, spent på ka mannen finne på til deg i år ;)

Lynetmor sa...

Gratulerer så mye med dagen :-) Og så flott et speil :-)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Nydelig speil! Skal noe til å overgå det...
Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en koselig dag!

veslebakeri sa...

Hei Bjørg
Gratulerer med dagen:-)
Klem Andrine

Vibeke / Mammas Hus sa...

Lekkert! :)

Gratulerer så masse med dagen!!!!

Elizabet Stilig hjem sa...

Så utrolig flott speil, heldige deg! Gratulerer med dagen!!
Klem Elizabet

~Kristina~ sa...

For en fantastisk flink mann du har,for det ER virkelig ett nydelig speil!:) Tror jeg hadde besvimt om mannen kom hjem med ett sånn til meg! Nydelig!
Håper bursdagen har vært fin:)

Related Posts with Thumbnails