mandag 2. august 2010

Eg ♥ Winchester

Då var vi vel heime etter ei flott veke i Winchester.
(1 t med tog sør for London)
Eg anbefaler på det varmaste å besøke denne sjarmerande byen. 
Stemninga er avslappande,
 og bygningane er tatt rett ut av middelalderen.
 Så gjennomført og nydeleg
rett og slett ;)



Min kjære har familie i denne byen, 
så dette er tredje gongen eg har vore på besøk der.


Vi var til saman 12 voksne 
(+ min kjæres foreldre som budde hos hans "Nanny") 
og 5 unger som budde i dette store flotte huset.



Med så mange buande i huset var det ikkje lett å ta interiørbilder. 
Så eg har lånt nokre frå nettsida deira.
(Dei to øverste er mine eigne ;)
Huset var endå finare i virkelegheita!


Dette rommet sov vi på. 
Eg forelska meg heilt i den gamle stolen som er brukt som nattbord!



Dagane starta tidleg. 
For Ariel fann ut at kl 6 var passeleg tid å stå opp på ;)


Vi hadde eitpar pub- besøk som er obligatorisk når vi er her. 
Då er det kjekt med medbrakte svigerforeldre som stiller opp som barnevakt ;)
Pubane stenger allereie i 23 tida
Så det er perfekt for oss som må tidleg opp ;)


Her er bilder frå favoritten O'Neills.
Skikkeleg "brun" pub og koseleg stad å vere :)

Ellers vart det mykje shopping!
Ikkje nokon overaskelse kanskje?;)
Kle, sko og kosmetikk er kjempebilleg her i forhold til heime. 
I alle fall når det er salg.
Eg klarte å fylle godt opp i koffertane ;)

Litt interiørkjøp vart det og.
For sjekk kva butikk som nyleg er komen til Winchester;


Jo, nemleg Cath Kidston!!
Paradis, for ei som meg som elsker roser, prikker og pastell ;)

Tinga eg kjøpte fortjener eit eige innlegg, 
det kjem seinare :)


No gleder eg meg til å sjå kva de har gjort på den siste veka,
 på dei flotte bloggane dokkas!:)


Eg håper alle har ein nydeleg kveld!


Klem frå Bjørg :-)

26 kommentarer:

Hulda sa...

Å, skulle bedt deg kjøpe ei veske fra Cath Kidston som jeg ikke får tak i i Norge...

Helt nydelig der dere har bodd. Så flott hus! Den stolen ved senga var virkelig nydelig. Skjønner du falt for den. Du skulle jo kunne tatt den med deg hjem. ;) Lekkert det sengetøyet også, en ordentlig drøm. Flotte bilder fra en fin ferie! Fint å ha deg tilbake!

Hannes favoritter sa...

For et nydelig hus! Høres ut som en helt fantastisk tur! Så søt Ariel er!!!

Å finne en Cath Kidston butikk i tillegg er jo bare helt fabelaktig! Gleder meg til å se hva du har kjøpt der!!!

Ha en super kveld!

Klem fra Hanne

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Velkommen hjem ! ♥

Ohhh, for et herlig innlegg Bjørg ! ♥ Vakre bilder du viser, og for en drømmeplass dere har bodd. ♥ Og heldige deg som har fått shoppet hos Cath Kidston, gleder meg til innlegg ! :)

Ønsker deg en fin kveld videre ! ♥

God klem fra Anette ♥

Tove sa...

Velkommen hjem. En idyllisk engelsk by. Drømmer om en tur til England vi og. Blir nok om ikke så lenge. Blir spennende og se alt du har shoppet. Ble en del med hjem fra Djerba og. Kommer bilder.
Ha en fin kveld.
Den er straks over for min del.
Klem Tove

Lappeline ♥ sa...

En flott og spennede ferie har du hatt ser det ut som.Deilige dager.
Ha en flott kveld

Klem

Tutti - Mamma i flyt sa...

Det huset så jo bare helt fantastisk ut! Så heldige dere er som får oppleve slikt. Kjempeflotte bilder!

Ha en kjempeflott kveld :)

Klem fra Torunn

Bettum Villa sa...

Velkommen tilbake! Du er savnet ;)

Høres ut som om du har hatt en flott tur i England. Jeg ble i allefall litt misunnelig.. *hehe*. Skulle gjerne vært med på den shoppeturen. Tror jeg hadde "slått" deg .. ;P Eller ikke?

Gleder meg til å se dine neste innlegg.

Klem Madelén

Aashildsvilla sa...

hei.å velkommen hjem fra ferien.så nydeli det var der ..koselig hus dere bodde i...ønsker deg en fin kveld..klemmer fra åshild

Jannes lille sted sa...

Velkommen hjem. Tenker dere har kost dere masse. Fine bilder du viser!
Gleder meg til å se hva du har handla :)

Ha en flott uke
Klem Janne Merethe

Randi sa...

Wow, det huset så bare helt fantastisk ut:) Stedet også:) Kjekt å høre at dere har hatt det så fint, men godt å ha deg tilbake nå:) Gleder meg til å se hva du har kjøpt!!
Ha en koselig kveld:)
Klem, Randi

Jijji sa...

Velkommen hjem igjen!
Har savnet deg her i blogglandia...

Wow, for et fantastisk hus!!! Både utvendig og innvendig. Skjønner godt at dere har kost dere masse...

Gleder meg til flere "England-innlegg";)

Ha en fortsatt herlig uke!

Klem fra Jijji

Audhild sa...

Velkommen hjem igjen;)
For en koselig plass, tipper dere har kosa dere maks!
GLeder meg til å se hva du har shoppa:)

Kristin sa...

Ah fy søren for et sted.. så mange fine bilder! *drøm drøm*
digget nattbordstolen - FAB,....
Gleder med til å se hva du har shoppet.. klem

Beate i Husets Hjerte sa...

Koselig å ha deg tilbake! Herlige bilder. England har sin sjarm! Det virker som en koselig tur! Ha en fin kveld videre!

ELLEMELL sa...

-ser ut som dere har kost dere masse på ferie. kjempefine bilder:)
Skal en tur til London i høst.. gleder meg:)

klem ellemell

Villevinkel sa...

Ser ut som du har hatt det flott på tur, og så nydelig sted!! Og alltid kjekt med shopping!

Hyggelig å bli kjendt med deg gjennom bloggen :-)
Og Ariel er berre skjønn :-)

Klem

Stine-Iren sa...

FANTASTISK BJØRG:)
ser ut som de har hatt det utruleg koseleg.7gleda meg t å sjå alt det nye som fikk vere med i kofferten heim:)
korleis fungerte "senga" til Arile forresten?:)

Velkommen tilbake

go klem

Siljes Hobbyrom sa...

Så utrolig vakkert!
Blir spennende og se hva du har kjøpt :))

Ha en flott dag imorgen!
Nattaklem :o)

Tovepia sa...

Herlig engelsk miljø med gater og hus og brune puber, og det ser ut som dere har hatt det helt toppers!
Gleder meg til å se hva du tok med deg hjem;)
ha ei flott uke og klem fra meg;)

Fru Andersen sa...

Hørtes ut som en flott ferietur til en koselig by! Og så flotte omgivelser dere bodde i da, kjempekoselig hus!

Rart med det, småjenter snur litt på døgnrytmen på ferietur. Etter noen dager hjemme var heldigvis vi i rute og minstejenten sover til 7.30 igjen.

Gleder meg til å se hva du har kjøpt med deg hjem;-)

Nattaklem!

Fru Andersen sa...

Ps: INGEN kjendiser, til jentenes store skuffelse! Men så på Gardemoen der kom Alexander Rybak slentrende og da var liksom kjendistitten i boks;-) Hihi, da har jentene ihvertfall noe å fortelle på skolen!

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, liker stilen. Håper du fant noe fint hos CK.

Fortsatt god ferie.

Klem Mona C

Lille Frøken Jensen sa...

Velkommen hjem igjen:)
Gleder meg til å se hva du fikk kjøpt alltid veldig gøy.
Ønsker deg en fin dag!
Klem

Lena Celine sa...

Velkommen hjem! Skjønner at dere har hatt en flott ferie. For et nydelig hus!!!

Klemmer fra Lena

Randi sa...

Velkomen heim! Skjønar at de har hatt ein herleg ferietur. Flotte bilete av eit stilig hus! Masse flotte detaljar. Spent på å få sjå kva du har shoppa no då... :-)
Klems

Sommerhusstil sa...

Det er bare nogle fine ting du har fået købt!!!! Elsker Cath Kidson :o)Klem Fra Betina sommerhusstil.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails