onsdag 18. august 2010

I dag var det moro å hente posten ;)

I postkassa idag låg den nye IKEA katalogen, 
Panduro katalogen og Isabellas. 
I tillegg kom Panduro pakken eg bestilte for litt sidan.
Jeeeey, 
då vart det fest i heimen ;)

Så no skal eg kose meg med å studere dei, 
etter at eg har gjort ei laaang liste med gjeremål ;)

Men eg trur eg skal jobbe effektivt, 
når dei ligg på bordet og frister ;)


Skåla er eit bruktfunn til 10 kr, 
pikekyssa er til pynt. 
Dei blir litt for søte etter min smak ;)


I går opna eg min vesle bloggbutikk Fjordbua
Gleda var stor då eg fekk min første kunde allereie første dagen :)
Den gjekk over til frustrasjon,
 då opningsinnlegget mitt ikkje dukka opp i rollane
 før idag tidleg ;)


I mellomtida sydde eg dette putetrekket 
som går i rosatoner og har blonder.


Eg trur min kjære er veldig glad for at eg skal begynne å selge alle putene eg lager. 
For vi har vel mildt sagt altfor mange ;)
Det seier vel sitt at når broren min er på besøk så grynter han og seier; 
"Pynteputer og tomflasker er det verste eg veit!" 
Også slenger han alle putene på golvet!

Derfor ligg dette putetrekket til salgs i Fjordbua. 
Trykk her!
så er du på besøk i butikken min :)


Eg håper alle har ein flott kveld!

Klem frå Bjørg :-) 
(som snart fyk rundt for å gjere seg ferdig i ein lynande fart)

29 kommentarer:

Christina Mari sa...

Oj,så artig da! Glede meg til i morgen,da kommer min pakke fra panduro.
Kos deg i kveld & ha en vidre fin dag.
Klem Christina

Elin sa...

Har vært inne å sett på butikken din, kjempe masse fint så du skal ikke se bort fra at det kommer ei bestilling fra meg:)

Kos deg med lesestoffet ditt i kveld;)

Klem Ea

Tove sa...

Hei hei
Panduro fikk jeg idag og Isabellas i dag. Har en mistanke om at vi er blant de siste som får IKEA katalogen iår og. Siden etternavnet begynner på Ø. Jeg venter og jeg venter...Kos deg med lesestoff.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Tove sa...

Hei hei
Panduro fikk jeg idag og Isabellas i dag. Har en mistanke om at vi er blant de siste som får IKEA katalogen iår og. Siden etternavnet begynner på Ø. Jeg venter og jeg venter...Kos deg med lesestoff.
Ha en fin kveld
Klem Tove

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fekk ikea i går og panduro idag!!

Typisk menn-set ikkje pris på fine ting, hihi☺

Klem M

Tovepia sa...

Gratulerer med butikken, så mye flott du hadde der!
Lykke til med salget!
Klem fra meg;)

Marianne sa...

Du får hurtigt solgt nogle puder, så fine de er.
Hilsen Marianne

June sa...

Supergøy! Min katalog ligger også å venter på at jeg skal åpne den! :)
Gratulerer med åpning av bloggbutikk!! Gleder meg til å kikke!:)
Klem

beate sa...

grattis med blogshop!!

kos deg med kataloger og blad!

klem beate

Lille Frøken Jensen sa...

Gratulerer med nyåpnet 'butikk'
Mye fint du selger.
Jeg fikk IKEA katalogen igår så jeg har kikket i den noen ganger:)
Ønsker deg en fin kveld.
Klem♥

Unknown sa...

Gøy med kataloger:) Jeg venter på Panduro jeg og, har ikke fått den, men har fått IKEA sin, den imponerte meg egentlig ikke, var litt kjedelig syns jeg...

Fin pute, lignet litt på den jeg har sydd med blonder på:)

Gratulerer med første salg, så gøy!

Klem Line

Barbros lille verden sa...

Jeg har og fått Pandurokatalogen, og har bladd i den i dag :) Masse spennende inspirasjon, det er jo så utrolig mye man kan lage! Jeg er litt opptatt av å prøve og finne ting jeg kan gjøre med snuppeline på 4, syns det er gøy med hobbyaktiviteter med småttisene. Litt vanskelig med de som er så små å være kreativ, men ser at det vil være enklere til jul i år enn i fjor i hvert fall!! Det er liksom til jul det blir noe av det ;)
Nydelig pute du har sydd! Hmm...den passer kanskje litt for godt til det nye pleddet mitt?? Tihi, vi får se ;)
Ha en fin kveld, kos deg med katalogene - jeg er imponert hvis du klarer å gjøre unna alle gjøremålene før du setter deg ned med dem!! For meg blir fristelsen gjerne litt for stor og så får rotet ligge ;)
Klem fra Barbro

Shy sa...

Ikea katalog ligg her også :)
Ser du er godt i gang med butikk, og at nokon heime med deg er glad for at putene skal ut på salg ;) Lykke til!

Bettum Villa sa...

Fytti Rakkern.. det virker jo som om alle unntatt meg i Norge har fått Panduro og Ikea katalogen. Håper virkelig de er i posten i morra :/, MEN det er jo ikke din feil *hehe*. Har en HAUG med ting som jeg skal bestille.

Grattis med åpningen av blogshop!! Skal ta meg en titt nå..

Fin pute også!!!

Klem Madelén

Martilie sa...

Så supert med blogshop -GRATTIS!!
Har lagt meg som følger :)

Ønsker deg en nydelig kveld med masse godt lesestoff :)

Klem fra Tove

Hannes favoritter sa...

Gratulerer med åpning av bloggshop! Så masse fint du har lagt ut der! Jeg la meg til som følger og legger den i bloggrollen min.

Så nydelige og delikate bilder du har tatt!

Ønsker deg en super kveld!

Klem fra Hanne

Siv sa...

Gratulerer med nettbutikken :)
Kjempemorsomt !
Du har mye fint...
Kos deg med kataloger da, jeg er så heldig å bo 5 min unna IKEA og har også Panduro i nærhet, sånn er det kjekt å bo i Oslo ;) så ofte turer dit ja ;)

Klem

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Gratulere med butikk-blogg!
Jeg har også fått Isabellas i dag..Panduro i går og da er det bare IKEA igjen!

Kos deg med lesning :)
Klem Anita

Fru Andersen sa...

Haha, pynteputer og tomflasker, da liksom. Akkurat som om det ikke er noen forskjell, hihi!

Koselig dere har det Bjørg, virker så lyst, luftig og romslig;-)

Kjekt med så mange kataloger/blader på en gang da! Ingen IKEA katalog her hos meg ennå, men har jo smugtittet på den amerikanskeversjonen på nettet tidligere da....

Onsdagsklemmer!

Ruter & Hjerter sa...

Gratulerer såå mye med flott butikk! Du er bare herlig og flink Stå på!

Fru Ruud sa...

Skjønenr jo at jeg snart må begynne å sy litt, men fare for at putene vil havne på gulvet her også etterhvert... Får se om det blir skaffet en maskin i løpet av vinteren.
Kjempe fine bilder du viser!! Gøy når det er så mange!!
Klem Annette

Hulda sa...

Må inn og kikke på butikken du har gått i gang med, det var spennende! :) Dette putetrekket var så sommerlig, lyst og lett. Nydelig!

Du var virkelig heldig med posten i dag! :)

Hjemme hos meg sa...

Det var jo tre ønsker på en gang det ;)
Nok et fint putetrekk også!!

Klem Anette

Jijji sa...

Gratulerer med nettbutikk! Veldig koselige ting du har der;)

Kataloger er moro! Jeg har sittet med Panduro-katalogen i to dager og har bestillingen klar nå. Venter spent på Ikea-katalogen (har smugkikket i katalogen på nett:)

Klem fra Jijji

Mona Christin sa...

Ååå, den var fiiiin... Du er utrolig flink.

Jeg synes blogger henger veldig om dagen. Innlegget mitt på tirsdag ble ikke synlig i bloggrollen før etter mange timer. Frustrerende, jeg vet.

Lykke til med Fjordbua. Jeg skal legge den i rollen min.

Klem Mona C

fryd&forandring sa...

Så fine bilder du viser, herlig pute! Klarte ikke å unngå å legge merke til kubbelyset i bakgrunnen med gutt/jente-motivet på, nydelig det og! Lykke til videre med butikken!!

Smått og Stort sa...

Nydelig pute- og nydelige bilder♥. Du er bare så flink :)
Jeg var også kjempeglad da jeg hentet posten i går- fikk nemlig den nye katalogen fra Stoff&Stil! Yeah- fredag møter jeg opp og kjøper mer stoff :)
klem fra Sissel
Lykke til med butikken din!

Jannes lille sted sa...

Hei:)

FGor en nydelig pute!
Ikke sant det er gøy med butikk?! Jeg blir kjempeglad hver gang noen kjøper av meg. Helt spesiell følelse.
Lykke til med salget. jeg følger med! ;)

Klem Janne Merethe

Kristin sa...

Heihei frk produktiv de lux!!!
SÅ moro med første bestilling første dag.. det lover godt! MOROMORO*

Så deilig med inspirasjon og pakker i posten, beste som finnes.. er såå mye bedre enn regningene som har en tendens til å komme oftere! Boff! KLemmer

Related Posts with Thumbnails