onsdag 4. august 2010

Cath Kidston del 2

Det er jo nesten gale å handle så mykje på ein butikk,
 at eg må dele det opp i 2 innlegg.  
Men det måtte eg gjere her. 
Hihi ;)

Her er resten av "fangsten" 
frå fantastiske Cath Kidston sin butikk i Winchester.


Der var mange fine handkle i lekre mønster.
4 stk fekk vere med meg heim ;)


2 av dei blir brukt til handkle,
 som dei er meint for.


Men eg synast og dei er flotte å bruke til duk
Så no ligg der ein på stovebordet..


Og eit på det svarte konsollbordet 
i TV- stova..
(dei treng litt stryking ser eg ;)


Butikken hadde og mykje fint til unger.
Ariel fekk ein fin blomstrete body med korte ermer.



Eg kjøpte og denne praktiske smekka til ho. 
Den er i plast og berre å skylle etter bruk og henge opp. 
Før har eg blitt litt smågal av alle dei skitne smekkene som må vaskast ;)
Fin er den og ;)



Ei veninne som var på besøk sa;
"Til og med smekkene til Ariel matcher huset". 
Då måtte eg flire litt.
(Kanskje eg overdriver ein smule?
 Men pyttsann pøh! ;)



I kveld skal Mamma sitte barnevakt for Ariel, 
slik at eg og endeleg skal få vere med ut i 
seglbåten denne sommaren.
Det blir stas! ;)


Eg ønsker alle ein flott dag!


Klem frå Bjørg :-)

19 kommentarer:

Tovepia sa...

Nå har jeg sett på ditt forrige innlegg og dette, og denne butikken hadde fått penger av meg også;) Skikkelig flotte ting du har kjøpt!!! Liker slike blomstrede stoffer og kopper, herlig!!

Kos deg på sjøen og klem fra meg;)

Hulda sa...

Utrolig nydelige saker du har handla fra denne butikken. Søte håndklær, og nydelig smekke til jenta. Bodyen var også så søt. Lekkert alt sammen, og til inspirasjon for oss som er vill etter slikt. ;)

Smykkas sa...

Lekre ting du viser i dag også. Kjempelurt å bruke det ene håndkleet til duk.

Jeg har faktisk akkurat det samme skiltet som er med på bildet.

Klem fra Astrid

-Aina- sa...

Så søte og vakre skatter du har fått i hus♥

Smekka passet perfekt til den nydelige datteren din.

Ønsker deg en fin kveld

Fra huset i svingen sa...

Så mye flott jeg vil også handle i en Cath Kidston butikk ;-)

Kos deg på båttur :-D

Klem Karianne

Lappeline ♥ sa...

Så flotte ting du har handlet.Nydelige og skulle gjerne vært i denne butikken.
Ønsker deg en fin seiltur

Klem

Jannes lille sted sa...

Så masse fint! Syns ikke det ble for mye handling i det hele tatt. Hadde nok fått med meg like mye hjem jeg også, hvis ikke mer :)
Den smekka til Ariel var nydelig! Det er da en skulle hatt jente ser jeg.

Ha en fin kveld
Klem Janne Merethe

Anonym sa...

Hej.
Jeg har lige fundet din blog, og hvor er den fin! Jeg melder mig som fast læser og glæder mig til at se mere fra dig. Jeg elsker Greengate og Cath Kidston :-)
Klem fra Line

Randi sa...

ÅÅÅhhh, så mange nydelige ting som har flytta inn hos deg:) HERLIG!!!
Kose deg på seiltur i kveld da:)
Klem

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Kos deg på seiltur!

Cath Kidston er herlig..Har sett meg ut ei veske der jeg som jeg likte så godt :) Skulle vært på en Cath Kidston butikk jeg også!

Klem Anita

Hannes favoritter sa...

Da er det avgjort! Jeg MÅ bestille noe fra Cath Kidston!!! Eller aller helst en tur til England, men internetshopping får bli en god second best... hi hi! Den blomstrete bodyen var bare helt nydelig! Og Ariel var veldig søt i ny smekke!!!

Kos deg med seiling ikveld!!!

Klem fra Hanne

ENGEL sa...

så mye flott og lekkert!!!Likte virkelig bloggen din-har lagt den til i bloggelista mi for å komme på å titte innom litt oftere;)HA en flott kveld!

Aashildsvilla sa...

hei..mange lekre ting du har funnet..å så skjønn ariel var på bildet...dekorativt smekke..ønsker deg en fin sommerkveld.klemmer og kos fra åshild

Jijji sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jijji sa...

Cath Kidston har bare sååå mye fint! -Og du har fått med deg masse;) Likte spesielt smekken og kjøkkenhåndklærne;)

Håper du hadde en fin båttur!

Klem fra Jijji

Christine sa...

Oi! Her va da masse fint ja! Kjekt med shopping, og spesielt når ein finn sooo masse fint :)

Kos deko i seglbåten :)

Klem

Lille Frøken Jensen sa...

Så masse fint du viser i dag også jeg skal si du gikk amokk derinne, men det tror jeg sannelig jeg også hadde gjort. Skulle ønske de hadde en hel butikk her i byen også, vet de har noe i noen butikker her, men det er langt ifra slike flotte ting du hadde kjøpt:)
Ønsker deg en fin torsdag!
Klem♥

Fru Ruud sa...

Så mye fint du har fått deg!! Elsker både fargene og mønstrene. De pynter skikkelig opp. Håndklene er jo like fine til duker!!!
God sommer videre!!
Klem Annette

Henriette sa...

Så utrulig masse fine skattar du har fått med deg heim! Kan ikkje du starte Cath Kidston-butikk der heime? Lova å bli din beste kunde ;) hihi :)

Related Posts with Thumbnails