mandag 16. august 2010

Shoppingrunde ;)


På Laurdag hadde vi ein kosleg dagstur til Nordfjordeid. 
Ein tettstad som ligg ein liten time 
med bil herifrå.


På ein av dei små koslege interiørbutikkane selde dei GG koppar. 
Og eg vart som vanleg superøsen. 
Det skjer alltid når eg finn Green Gate i butikkar ;)


For ikkje så lenge sidan var det nærmast umuleg å oppdrive Green Gate,
 i området her eg bur. 
Men no popper produkta fram i butikkhyller overalt! 
Og Jippijeyyy for det ;)


2 lattekoppar i blått med prikkar vart med meg heim :) 
Til ein hyggeleg pris og, synast eg. 
Dei tok 62 kr pr kopp. 
Før har eg betalt minst 80 kr pr stk. 
Så det var ei fornøgd dame som vandra ut av den butikken ja ;)


Nokre små søte blomster vart og med heim. 
Det er så fint å bruke desse koppane til blomster. 
For eg må innrømme at å drikke av dei, det gjer eg sjelden..


Denne kassa er min nyaste "forelskelse" ;)
Dette er ein slik sak, eg berre ikkje kan gå forbi.


Til ein pris på 180 kr,
 vart den med den nye og glade eigar heim :)


Den kan brukast til alt! 
Til å ha pynt i som her, ha blad i, pledd i, frukt, kjøkensaker. 
Ein anvendeleg og flott sak med andre ord ;) 
I love it! :)


Tusen takk for gode forslag til namn på Blogshoppen min :) 
Eg fallt for Audhild sitt forslag;
 Fjordbua
Med underteksten; 
pasteller og polkadotter 
som var Madelen sitt forslag.

Kva skulle eg gjort uten dokke?? :)

Til slutt eit bilde av Ariel,
 med sløyfe i håret for første gong ;)


Eg håper alle har ein flott mandag!


Klem frå Bjørg :-)

30 kommentarer:

Aashildsvilla sa...

hei.lekre kopper du har funnet deg..nydeli liten pike på bildet..ønsker deg en fin mandagskved,..klem fra åshild

Anonym sa...

Oh lovely blue.I love the polka dots.

Happy New week ahead! ( the baby is so cute)

Jannes lille sted sa...

Hei søta:)

Så fine kopper, også så billige da! Oj oj.
Og nydelig den kassa!
Jeg har også fått shoppa meg litt i da, og gjett om jeg er fornøyd. Kommer kanskje et par bilder etterhvert :)

Kjempefine navn til blogshopen din!
Ha ein fin kveld
Klemmer JM

Husfruen of Hilltop House sa...

Så søt lite snelle med sløyfe! :-)
Tusen takk for at du stemte på oss i fotokonkurransen.
Ha en fin uke!

Randi sa...

Hei på deg!
Kjempeskjønne de koppene, og så så billige!!! Skjønner godt at du gliste da, ja:) Nydelig kasse også, du har det med å gjøre gode kjøp:)

Syns det er en knallbra idè å starte blogshop, du er jo så flink, Bjørg! Så det gleder jeg meg til:)

Søte, lille-store Ariel med sløyfe i håret. Nydelig jente!
Ha en koselig kveld!
Klem:)

Karen sa...

Så fint det var med blomst i GG koppene... Jag samler på de blomstrette jeg - kanskje jeg skal finne en fin blomst å ha i jeg også :)

Ha en fin kveld!
*klem*

Unknown sa...

Herlige kopper til en billig penge!
Det var et kupp:)
Kassen var også knall fin...
Og nydelige lille snupp, med sløyfe, sååå søt!

Klem Line

Kristin sa...

juhu!!
så mye bra du finner, moro*

navnet på shopen ble jo knall.. så god hjelp du fikk;-)

nudelige Ariel... klemmer

Audhild sa...

Nemmen så artig at du likte navnet jeg foreslo da:)hihi:)
Gleder med til å se hva som kommer i Fjordbua:)
Så fin Ariel var med sløyfe da!!

Lille Frøken Jensen sa...

Tror vi har nokså lik smak hehe:)
Nydelige ting du hadde kjøpt, har selv sett på den trekassa, men jeg kjøpte den ikke for viste ikke helt hva jeg skulle bruke den til, men nå ser jeg det (etter å ha sett din)
Tror det må bli mitt neste kjøp, kanskje for bursdagspengene.
Skal si de selger det billig på den interiørbutikken, her i byen tar de
89,- for en lattekopp.
Ønsker deg en riktig fin kveld og ei god ny uke!
Klem♥

ELLEMELL sa...

62 kroner koppen, er jo ingenting å si på!
jeg har kjøpt meg fire nye latte kopper idag! her i Bergen koster de 99,- stykk! Det er jo ganske urimelig i forhold til hos deg!

fin kasse! Smelt!

så fint navn du får på butikken din da:)

klem ellemell

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Så fine desse koppane atte!

Å så hadde du pynta dei veldig fint også da;)

Denne kassa har eg og..Kjempe lekker!
Mi står nede i eit konsollbord med spisebrikkar i..Har hatt den på kjøkenbenken også med div ting i..Det var eg fornøgd med..
Tenkte å ta meg ei "haustsjæine"runde etter prinsesse festen..
Kansje den då må tilbake til kjøkenet..

Har hatt min første arbdag i dag(jobbar i skulen og har to mnd ferie)
Kjenner meg rett og slett sliten..
Men,veldig godt å kome i sving att♥

Å lisje søte Ariel♥med sååå fin sveis♥

God mandagskveld i din vakre heim♥

Klem frå Astrid:)

ENGEL sa...

Knalltøff kasse!En sånn skulle man gjerne hatt-billig var den og!Det var også GG koppene,her koster de mollom 80 og 90 kr!Fine var de-jeg sparer til en skikkelig interiørshopping senre i høst...
Ha en skikkelig herlig mandagskveld!Gleder meg til å lese bloggen din videre!

Monica sa...

greengate er bare herlig, samler på akuratt de lyseblå med hvite polkadotter selv. fint navn du har kmmet frem til og veldig fint med underteksten synes jeg. utrolig fint det fuglehuset ditt med hjerte rundt døren. klem monica

Anns draum sa...

Så fin lita jente;))) Synest det var eit passande namn på blogshoppen eg! Jammen masse fint du hadde funne;))) Trur du ikkje GG har kome hit og;)) Tusen takk for kosleg kommentarar hos meg!! Ha ein fin kveld vidare;)

Klem frå Ann

Hjemme hos meg sa...

Hei!!
Får aldri ok av shopping :) også så masse fint du hadde kjøpt! Green Gate er helt fantastisk fint. Jeg har litt blått ;)

titter nok innom hos deg igjen:)
Klem!

Marianne sa...

Fine ting du har købt. Jeg kan især lide kassen.
Hilsen Marianne

Love Peace Pionies sa...

så hærlig bilde:)
utrolig fine de lyseblå krusa.. jeg har helt servise av det, veldig fornøyd..
må kommentere kassa også, SÅ kul!
klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

GG kopper er bare så supersøte, men enda har jeg ingen selv. Men når vår lille kjøkken makeover er ferdig skal noen få bli med meg hjem også. ♥ Neste vår/sommer skal jeg på slektstreff i Norfjordeid, mammas familie er derfra. :) Så søt Ariel var med en sløyfe i håret, helt herlig ! ♥

Ha en fin kveld videre ! :)

God klem fra Anette ♥

Beate i Husets Hjerte sa...

Så fine ting du har kjøpt! Koselig den kassa!! Herlig jente og! Min har ikke nok hår til sløyfe ennå, men det kommer! Lykke til med blogshop, sysler med å starte nettbutikk selv jeg, men det er litt å sette igang. Ha en koselig kveld!

Elisabeth sa...

Lekre kopper, jeg har like!!!! :-) Du tar kjempefine bilder!

Klem fra ELisabeth.

June sa...

SÅ sjønn med sløyfe!:)
Fantastisk fine de lattekoppene ja, men veldig upraktiske uten hank...
Kassa var bare superfin. Bruktfunn eller?
Gleder meg til å se hva som kommer i blogshopen din etterhvert. Veldig fint navn foressten! :)
Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

62 kr??!! 85 kr betaler eg her.. hmmm...!!!
Har ein slik lyseblå til Hjerteranka mi♥
Men eg drikk av dei og-elskar te i GG kopp♥

Kassa var superfin☺

Bra navn til shoppen din☺
Eg tenkte faktisk på
Bjørgs Sykrok
-kreativ bloggshop-
☺☺

Håååååpe på fleire soldagar♥
Men er redd det blir regn imåra :(

Uansett☺ have a nice day☺

Klem M♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Ååååå gud så mye flott!!!!! Fy søren...lekre bilder av lekre polkadots ja!!! Likte ALT ♥ Bloggen din e berre nyyyydelig vennen ♥

Takk for gode kommentarer!!

Ønske dej en super uke videre ♥

Jijji sa...

Ariel er bare såå herlig!
De blå koppene fra GG er bare sååå fine!
Og jeg jeg gleder meg sååå masse til å se bloggshopen din;)

Koselige bilder!
Klem fra Jijji

Mona Christin sa...

Hei.

Så mye fint du fant og koselig å finne små interiørbutikker på alle små steder.

Hvor har du kjøpt fuglehuset? Det var så søtt.

Lykke til med Fjordbua. Dette går nok bra.

Klem Mona C

PS Så vakker lita Ariel da. Mors øyne.

Piulfen sa...

Så søte koppene ble med blomster i, så heldig du var som to lyse blå.

Monica - Colour makes people sa...

Kjempestilig navn på shoppen!! :) Aaaw så søøøt jente du har :)

Bettum Villa sa...

Ooooh, for en kasse!! Den ville også blitt med meg hjem.. tro du meg! :D

Morsomt å se at du likte forslaget mitt.. pasteller og polkadotter er jo bare deg liksom ;) *hehe*.
Gleder meg til å se hva du kommer med.. og det tar kanskje den værste brodden av min egen nervøsitet ang. min shop. Men den er jo ikke akkurat "rett rundt hjørne".. Må vente til etter bursdagen min for da håper jeg å få det utstyret jeg trenger :P.

Vi er tidlig hjemme fra hytteferie pga. sykdom (typisk), men satser på at den glir fort forbi slik at vi kan nyte ferietiden min sammen før min kjæres skolestart.

Ønsker deg en flott kveld!

Klem Madelén

Related Posts with Thumbnails