torsdag 19. august 2010

Speil vart prinsessespeil :)

I sommar fann eg eit fint speil 
gull på bruktbutikken.


Etter litt leiting,
 fann eg endeleg rosa spray på ein Kulør- butikk :)
Eit prinsesse- speil må jo vere rosa!
Etter tre omganger med spray 
var speilet klart til å hengast opp på rommet til Ariel.


Fargen kunne godt ha vore litt lysare
men var igrunn fin nok :)




Eg har i heile sommar vore på utkikk etter 
korgstolar på diverse loppiser og bruktbutikker, utan hell.
Men denne barnekorgstolen vart min til 80 kr.
Den har fått pute med Tildastoff. 
Eg har vore litt fram og tilbake om denne skulle bli kvit, eller ikkje. 
No ser eg at den kanskje skal bli kvit. 
Kva synast du?


Den kvite vogga med dukke,
 har Ariel vore så heldig å få av sitt søte søskenbarn :)
Ho lyste opp og smilte stort då ho fekk den!

På veggen er det litt tomt endå, 
men her skal den store rosa settekassa henge. 
Må berre få somla meg til å henge den opp ;)



Eit par slike barneuroer
 som eg har sydd kjem snart i Fjordbua for salg.


Den vesle kvite settekassa har fått litt ny pynt
Hunden har eg hatt sidan eg var lita jente
Eg husker eg kjøpte den for egne pengar og det var stor stas ;)
Klokka er kjøpt i England då vi var på tur.



Tusen takk for gode ord angåande min nyopna bloggbutikk Fjordbua
Veldig kosleg at så mange allereie har lagt seg til som følger. 
I tillegg er det nokon snillingar som linkar til butikken. 
Tusen takk! :)


Eg håper alle har det flott!

Klem frå Bjørg :-)
(som endeleg fekk sette seg ned å sjå i blad og kataloger kl 22.30 igår ;)

23 kommentarer:

anjamollerandersen sa...

Speilet ble knallstilig!
Kan tenke meg det er ei lita prinsesse som er fornøyd med det:D

Troor nok jeg ville gjort kurvstolen hvit:)

OG så gleder jeg meg til å se uroene du skal selge i butikken:)

Ha en fin kveld:)

Unknown sa...

Det speilet ble råkult! Nesten så jeg hadde vurdert og spraye stolen i slik rosa og:)) Du er så flink ♥

De uroene du lager er og superskjønne!

Ha en fin kveld!

Klem Line

Bettum Villa sa...

Speilet var kjempe stilig! Både i gull og rosa.
Jeg ville vel ha sprayet stolen hvis den skulle stått i dette lyse rommet, men det er jo en smakssak.

Takk for tipset med pulten. Maling er kjøpt inn og jeg har tatt første strøk av mulige 3. Blir vel ikke så veldig spennende, men jeg har tro på at de blir fint tilslutt. :D

Ønsker deg en flott kveld.

Klem Madelén

Jijji sa...

Så tøft speilet ble i rosa! Skikkelig prinsessespeil:)

Sånn kurvstol hadde jeg også da jeg var liten. Jeg brukte min stol masse. Derfor kan det hende at jeg ville latt stolen være slik som den er (mimre, mimre...) Men den blir nok fin i hvit også.

Rommet til Ariel er blitt kjempefint! Heldige lille prinsessa;)

Ha en herlig helg!
Klem fra Jijji

Lykkeliten sa...

Det speilet ble knallfint i rosa!
Skikkelig prinsesse speil:) Måtte du leite etter rosa? Her har jeg funnet ut at interiørriket har MASSE forskjellige sprayfarger;-D

Den lille kurvstolen var herlig... Hvor fikk du tak i den? Hadde vært kjekt med noe slikt på barnerommet;) Ser du har åpnet butikk?! Skal rett inn å se nå, SPENNENDE:)

Håper du har en fantastisk kveld!
Klem

Randi sa...

Så kult speilet blei! Er bare så koselig det rommet til Ariel, tipper hun er fornøyd hun også:)
Gratulerer med oppstart av blogshop!! Så gøy!! Har vært inne og kikka på de fine tingene du har laget:) Du er bare flink, flink, flink!! Ser ikke bort fra at det kommer en bestilling fra meg i Fjordbua. Skal legge meg til som følger der, og legger gjerne ut en link på bloggen min:)
Kos deg ikveld!
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempetøft speil!!!

Beate i Husets Hjerte sa...

Det er jo akkurat speilet i Snehvit jo...:-) Kjempefint!! Nydelig rom. Ha en fin kveld!

mittliv75 sa...

Hei.
Speilet ble kjempe fint, et riktig prinsesse speil:o)) Kurvstolen ville blitt kjempe fin i kvit med det kvite/rosa putetrekket i:o)))
Du er så god til å lage det hyggelig rundt deg...

Ha en fin kveld.
Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Det ble kjempefint. Jeg hadde nok malt stolen hvit. Tenk så fint det blir med puta oppi. Ikke noe å lure på.

Takk for hyggelig kommentar og at du vil delta i giveaway'en min.

Ha en fin kveld.

Klem Mona C

Hos Jorunn sa...

Hei Bjørg! Så fint det er på barnerommet! Speilet ble knallfint med den sterke rosafargen, kurvstolen hadde jeg nok sprayet hvit. Settekassa og uroen var helt nydelig! Jeg skal følge med på Fjordbua, de putene du hadde der var lekre! Ønsker deg en flott helg! Klem fra Jorunn

Lille Frøken Jensen sa...

Utrolig flott rom Ariel har fått.
Nydelig speil, likte fargen veldig godt:)
Ønsker deg en fin kveld
Klem fra Jorunn ♥

månestråle sa...

Hei! så utrolig flott du har det og barnerommet e jo bare skjønt:)
Du er heldig som har en liten prinesse som du kan ordne og stelle for i beste rosa-stil!!!
Knalltøft speil og kurvstolen kan du jo f.eks. bare sy et nytt hvitt trekk til mens du funderer over om hele stolen skal bli hvit...nei, det var bare tøys for å gjøre deg litt forvirra ;)
Koselig å titte innom deg:)
Hilsen Anita

Hvite tulipaner sa...

Blir et skikkelig prinsesserom til slutt med alle de fine tingene:) Hm,vanskelig spm ang stolen....hvitt kanskje ja:)
Klem

Hjemme hos meg sa...

Speilet blei kjempefint til ei lita prinsesse :) Og den lille settekassa du har pynta opp har jeg veldig sansen for :)

Lykke til videre med Fjordbua!!

Klem Anette

Hannes favoritter sa...

Det ble utrolig flott!!! Hva er hemmeligheten bak å få det så jevnt? Du skjønner, mitt forsøk på spraymaling gikk relativt dårlig... ble renninger, og det føltes som jeg måtte ha uendelig mange lag før alt ble dekket.

Jeg tror kurvstolen hadde blitt enda finere i hvitt. For et nydelig rom Ariel har!!!

Ønsker deg en super kveld!

Klem fra Hanne

fryd&forandring sa...

Så heldig den lille prinsessen er som har et så flott rom!! Speilet er knallfint og en prinsesse verdig, hehe! Tror stolen hadde blitt finere i hvitt jeg.. men jeg er jo glad i hvit og da!

Lever Landlig sa...

Eg ville hatt ein kvit stol dersom korgstolen er det einaste som ikkje er kvitt i rommet.
Det vart eit veldig koselig barnerom :)

Barbros lille verden sa...

WOW! Det speilet ble bare helt fantastisk!! Passer perfekt til lille prinsesse :)
Uroen var også helt nydelig :)
Jeg ville malt stolen hvit!
Nattaklem fra Barbro

Fru Ruud sa...

Kjempe lekkert prinsesse speil!! Tenker hun blir veldig fornøyd med det nå hun skal til å prøve kjoler og tiaraer!!!
Har sett flere hvite kurvstoler som jeg har likt veldig godt så det hadde sikkert vært fint med en hvit en!!
Klem Annette

Marianne sa...

Ej - det ser godt ud med pink spejl. Rigtig god ide at bruge spay maling her.
Hilsen Marianne

Alven sa...

Hei :-)

Så stilig speilet ble :-) Kjempefint rom for en liten prinsesse :-) Jeg ville nok sprayet stolen hvit eller rosa som speilet :-)

Ha en flott helg :-)

ELLEMELL sa...

Du klarer og få til så mye stilig!
Den dukeksega var nydelig!
Kjekt med arv!

tror kurvstolen må få bli hvit:)

Nå er det endelig helg!
klem ellemell

Related Posts with Thumbnails