søndag 22. august 2010

Meir isvann + litt nytt

Eg er ferdig å måle ei avlang svart ramme i fargen isvann. 
På denne har eg stifta hønsenetting bak. 
Inspirasjonen fekk eg hos blant andre
 kreative Janne.


Eg synast det blå fuglehuset mitt passa så godt til ramma. 
Fuglehuset kom aldri ut i sommar. 
Eg var altfor redd for at fugler faktisk
 skulle flytte inn i det;)



I ramma har eg hengt englevinger frå Kremmerhuset 
og eit nostalgisk bilde av ei jente.
 Dei er hengt opp med kleklyper i tre.


Vasen/potta frå Sia fallt eg fullstendig for. 
Så den kjøpte eg for litt sidan. 
Er så kosleg med tekst i interiøret. 
"A little flower makes me smile" 
passer jo veldig godt 
til meg;)



B'en er og ny. 
Denne er frå IB Laursen.




Loppisturen igår vart ein skuffelse. 
Vi kom altfor seint, så det var igjen berre det ingen (inkl. meg) ikkje ville ha. 
Men eg fekk jo med meg litt på fredag. 
Så alt i alt er eg fornøgd :)
Det er fortsatt ikkje mangel på prosjekt i Fjordhuset. 
Resultata regner eg med kjem på bloggen
 framover ;)


Blant anna har denne korga 
(som var brun) 
blitt kvit med tre dusjer måling :)


Eg håper alle har ein flott søndag!

Klem frå Bjørg :-)

Ps; de er hjarteleg velkomne innom min vesle bloggbutikk Fjordbua. 
Trykk her så er de der :)

22 kommentarer:

Karen sa...

Lekkert lekkert lekkert :) Har så lyst å bruke den fargen til noe jeg også, men tror kanskje ikke jeg vil få det til å passe inn :(
Den rammen ble skikkelig stilig.!

Kristin sa...

juhu bjørg..
jeg har ikke rukket innom på et par dager og her har det som vanlig skjedd mye..
utrolig fresh blåfarge, jeg digger lyseblått,. er VELDIG fornøyd med lyseblå soveromsgulv, det er sikkert :-)
prinsessespeilet ble kuuult, skikkelig kul fasong.
håper fjordbua går bra..

nå skal jeg ordne resten av baksten, nok av kjøkkenprosjekter ikveld.. klemmer

Tidsoptimisten sa...

Hei! Har nettopp oppdaget bloggen din, og her var det masse fint! Må sjekke ut bloggbutikken også, men så langt har jeg ikke kommet meg ennå.

For en god ide med den rammen! OG blåfargen var aldeles nydelig! Fuglehuset var også lekkert :)

Fortsatt god søndag!

beate sa...

så fint!
du har det så lekkert!!!

klem beate

Randi sa...

Nydelig ramme/tavle:) Kjenner jeg kribler i fingrene etter å gå i gang med div. malingsprosjekter, og fargen isvann er absolutt aktuell å bruke:)
Så kjedelig med loppisen igår da! Men regner med at du fikk gjort noen kupp dagen før:)
Og som alltid; nydelige bilder:)
Kos deg i kveld!
Klem

Hulda sa...

Virkelig super den ramma du har tryllet om til oppslagstavle. Så flott den fargen passa, og så tøft med nettingen. Nydelig dekorert på den også.

Flott korg du fant på loppemarkedet. Jeg har også malt mange av mine brune korger, gøy med noe "nytt" da. :) Flott i stua di, likte så godt puta i stolen. Veldig flotte bilder du har tatt!

Barbros lille verden sa...

Nydelig! Og det kommer fra meg som ikke er noe blå-menneske. Men denne blåfargen syns jeg er utrolig flott.
Fine skapene dine er og, forresten. Har du trekt stoff på innsida av dørene?
Den blomsterpotta var bare helskjønn!! Elsker generelt sia da, de har mye fint.
God søndagskveld!
Klem fra Barbro

Lille Frøken Jensen sa...

Isvann er bare en helt nydelig farge, den skal jeg garantert bruke i mitt 'nye' hus:)
Du har så mange gøye prosjekter på gang, veldig gøy å titte hos deg:)
Ønsker deg en fin kveld og ei god ny uke! Klem♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Tuuuuusen takk for hjertet♥ Superfint!!
Har hent deg på ein krone knagg på prinsessa sitt rom☺☺

Isvann fargen er bere knallfin☺
Ramma vart fin med netting og diverse pynt-genialt med ting ein kan byte ut når ein blir lei☺

So fin den potta er-har du sett den her i området og?
Trur kanskje eg må ha meg ein slik...☺

Du er ikkje åleine om å ha prosjekt i massevis-eg er bere so treig med å sette igang for tida :( Må av og til kjøpe spray og maling-men har ein tendens til å gløyme det-ganske irriterande!!

Ny veke-nye mulegheiter☺

Klem M♥

Martilie sa...

Så lekkert!! Nydelig farge, ramma m netting helt skjønn og brettet lekkert!

Virkelig en flott farge -så ren og fin..

Nyt en deilig søndagskveld!

Klem fra Tove

Fru Andersen sa...

Kjempefint! Kjekt med litt fargeinspirasjon! Lurer litt på om jeg skal prøve meg på mer rosa her i huset, har litt puter og slikt i rosa, men kanskje neste maleprosjet skulle blitt noe rosa;-)

Like greit å ikke ha høstforsett, du har jo rett i at man blir litt deprimert når ting ikke går som planlagt;-)

Klemmer i fleng!

Fru Ruud sa...

Absolutt en farge som kunne ha passa inn her også... Kjempe koselig i stua di!!! Gleder meg til flere prosjekter hos deg! (minner meg litt på alt jeg burde fått gjort her...haha...)
Ha ei god ny uke!!
Klem Annette

Mona Christin sa...

Det er så lekkert alt sammen. Elsker fuglehuset ditt. Det tror jeg at jeg har sagt før og.

Håper du har hatt en fin helg. Den har iallefall vært kreativ ser det ut til.

Flink du.

Klem Mona C

Unknown sa...

Herlig! Den fargen der må jeg bare få i hus, har lyst på en slik hønsenettingramme og den var nydelig i isblå ♥

Og potten fra Kremmerhuset var kjempefin, lenge siden jeg har vært innom der nå, sikkert kommet mye nytt!

Ha en fin, ny uke!

Klem:)

Jijji sa...

Så masse fint! Den fargen er bare såååå fin. Likte spesielt den ramma di. Idéen er notert;)

Ha en fin-fin uke!
Klem fra Jijji

June sa...

Flink du er med alle prosjektene dine!:) Veldig fint ble det!

Klem

Anns draum sa...

kjempe fin ramme:)) Du er alltid like kreativ du;)) Jammen inspirerande!! Gler meg allereie til å sjå meir:)))

Klem frå Ann

Villevinkel sa...

GRATULERER SÅ MYKJE MED "FJORDBUA" !!!
Du er så kjempeflink!!!

Har kasta meg på "sy-bølgen" eg også, men prosjekta mine blir nok berre til heimebruk hehe.

Stooor gratulasjons-klem !!

Sukkertøy for øyet sa...

Super fin farge på rammend er..
Hjerte-bank..
Elser ideen med hønsenetting bak. Perfekt som oppslagstavle..

Må jo takke deg for veldig snille og gode ord inne hos meg.

Kjempe koselig :)

Ønsker deg og dine en nydelig start på uken:)

Love Peace Pionies sa...

så tøff ramme!!
kjempefin ide!
god ny uke til deg
klem

Hvite tulipaner sa...

Isvann har blitt brukt flittig de siste dagene her også,fargen er bare helt nydelig, og gir kjempefin konstrast til det hvite:)
Ha en flott mandag videre!
Klem

Hos Jorunn sa...

Oj, så fin ramme!! Den var en nydelig blåfarge du har brukt og veldig fint med tingene du har pyntet med. Jeg kjøpte fluenetting i Sverige for et par måneder siden, men har ikke bestemt hvor jeg skal bruke det enda...det var ihvertfall veldig inspirerende dette her. Ha en flott uke. Klem fra Jorunn

Related Posts with Thumbnails