fredag 6. august 2010

Sommarinteriør ✿

NIB har ei utfordring i august der du skal vise 
sommarinteriør.

Sommaren har vore skuffande i år. 
Førde, som ikkje er så langt frå der eg bur,
er kåra til byen med verst sommarver.
Men eg let meg ikkje stoppe 
fordi om! ;)


Blomster høyrer sjølvsagt med om sommaren.
I bøtter med gammal "look",
 og vatningskanne i zink gjer meg god stemning...


...Flott ver og norske bringebær likeså :)


Eg hadde store planer for verandaene våre i år. 
Men det vart ikkje gjort så mykje som eg hadde håpt på. 
Når sola uteblir, forsvinn inspirasjonen.
 Men kvite korgstoler frå IKEA fekk eg skaffa meg :)


Å plukke markblomster langs vegane,
 og sette dei i ein kvit mugge gjer meg sommerstemning.


På kjøkenet har sommerstemninga råda heile tida.
Eg har lagt min elsk på pasteller og roser
Då kan det regne alt det vil ute, 
når sommeren regjerer inne ;)


Kjøkkenhylla mi har fått påfyll av sommarlege 
koppar og skåler.



Eg håper alle får ein flott fredagskveld!


Klem frå Bjørg :-)

24 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Der var den hylla ja, den er bare like fin hver gang vettu! Er jo ikke så rart det.
Mange herlig sommerbilder. Lykke til i konkurransen.

Klem Madelén

Henriette sa...

Ser det snike seg inn litt skatta fra Kremmerhuset innimellom :) hihi.. Ha en fin kveld du òg :)

Tove sa...

Hei hei
Så nydelige sommerinspirerende bilder. Vanskelig å bli inspirert i dette triste været.
Masse lykke til med bidraget ditt. Flott er det.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Audhild sa...

Herlige sommerlige bilder!
lykke til med utfordringa:)
KLEM

Fru Andersen sa...

Som jeg misunner deg den hyllen, så fin med de små skuffene! Herlige sommer bilder du viser, selv om ikke været har vært allverden er det jo virkelig sommer hos dere.

Søt den lille krakken;-)

Ha en fiiin fredagskveld!

Fru Andersen sa...

Som jeg misunner deg den hyllen, så fin med de små skuffene! Herlige sommer bilder du viser, selv om ikke været har vært allverden er det jo virkelig sommer hos dere.

Søt den lille krakken;-)

Ha en fiiin fredagskveld!

Unknown sa...

Så fantastisk vakre sommerbilder, herlig sommerstemning!!♥ Nyyter av utsiktsbildet ditt :)
Ønsker masse lykke til!!♥
En herlig helg ønskes,
klem fra meg
Anki

Mine Blomster sa...

Tross vær og vind...
du får det tydeligvis til for det....
Riktig sommerstemning her ja ;O)))

God fredag til deg og
Mine Blomster

Tovepia sa...

Så koselig inn hos deg med de blomstrede og fargede koppene du har, og første bilde med pelargonia i zinkpotte var nydelig.

Ha ei flott helg uansett vær og klem fra meg;)

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Nydelige bilder!
Så fint det er hos dere altså!

Ang lekegrinda så var det endel pirkearbeid ja. Ganske kjedelig å male alle sprinklene, men jeg hadde bestemt meg på forhånd for å gjøre det, og nå er jeg glad for det :)

God helg
Klem Janne Merethe

Love Peace Pionies sa...

Om ikke været er på plass, er det ikke noe å si på stemningen:)
nydelig hos deg. ogfor en utsikt!!
god helg
klem K

Jijji sa...

Så koselige sommerbilder!
Selv om været ute er trist, kan du i alle fall kunsten å lage sommer inne;)

Klem fra Jijji

Shy sa...

Sommaren har vore tragisk her på våre kantar! Nesten ikkje vits i å lage til noko utandørs.

Mona Christin sa...

Hei.

Du tar flotte bilder, synes jeg. De gir en spesiell stemning som jeg liker.

Håper du får fint vær denne helgen da, siden området ditt ikke har vært like heldig denne sommeren.

Klem Mona C

beate sa...

herlig sommerstemning hos deg!!!

klem beate

Unknown sa...

Herlige bilder ♥
Syns du har fått mye flotte sommerbilder ut av den lille sommeren vi har hatt jeg:)

God helg!

Klem Line

interiørinteressert 3barnsmamma sa...

eg bare elsker denne bloggen her. takk for all glede og inspirasjon du sprer.

Villevinkel sa...

Så flott med sommerstemning inne hos deg :-)

Klem

Villevinkel sa...

Så flott med sommerstemning inne hos deg :-)

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

NYYYYDELEG bilder!

Eg trur du vinn!

Takk for kjempe fine ord frå deg:)
Eg måtte betale 400 kr for bordet..
Å med knotta til 350 pluss maling,vart det ikkje akkurat billeg...Men,veldig fint;)

Nyt helga,du gode♥

Klem frå Astrid:)

Siljes Hobbyrom sa...

Nydelige sommerbilder! Så utrolig flott hos deg! Masse lykke til, du stiller sterkt.

Ha en fin helg, håper sola skinner litt for dere ;)
Klem Silje

Ruths datter sa...

Nydelige sommerstemninsbilder du deler med oss her. takk

Hannes favoritter sa...

Nydelige bilder! For en fabelaktig utsikt dere har!!!

Den kjøkkenhylla di er så utrolig fin!

Ønsker deg og dine en fortsatt god helg!

Klem fra Hanne

fryd&forandring sa...

Det lukter sommer av bildene dine ihvertfall!! De bringebærene så fristende ut.. Her går det i ripsplukking om dagen. Heldigvis har vi hatt en fin sommer også i mine øyne, det vil si ingen hete og kun få tropenetter!

Ønsker deg en fin dag og helg!
Klem

Related Posts with Thumbnails