torsdag 4. mars 2010

Bake er kjekt!

I dag fekk eg lysta over meg til å bake. Og då gjelde det å utnytte den, for den kjem ikkje SÅ ofte ;-) Etter oppskrift frå Trines Mektige Matblogg baka eg pizzahorn idag.

















HORN MED FYLL:
0,5 kg kveitemjøl
3,5 dl mjølk
1 ts sukker
1 pk tørrgjer
75 gr smelta smør



















La deigen heve i 40 min.




















Del deig i to, og kjevle ut. Del i 8 trekanter pr runding.
























FYLL:
Raud pesto
skinke
kvitost

La dei heve i 40 min.

Pensle med egg, strø ost på toppen og steik på 200* i 15 min.























Og då vart det lunch på lisjebroren min, som for tida er innlosjert i Fjordhuset med broten fot ;-)

Eg anbefaler alle å ta ein tur innom Trines Mektige Matblogg. Du finn den her eller på høgre sida under anbefalte blogger. Her er det MYKJE inspirasjon, flotte bilder og gode oppskrifter.



































Fortsatt SOL og fint ute!!! Herleg :)

I kveld skal eg legge vekk alle prosjekta mine, og sjå film godt utstrakt i sofaen.

Ønsker ein kosleg kveld for deg og dine 

Klem :-)

4 kommentarer:

Randi sa...

Hei Bjørg!
Det begynner å bli noen år siden vi gikk på Firda(!!!), vil nesten ikke telle engang:) Kjempefin blogg du har, mange flotte bilder og inspirasjon. Har fått d veldig koselig i huset deres da! Tror nesten jeg vet hvilket hus som er deres, mener å ha kjørt forbi en del ganger:) Ha en fin kveld!
Randi:)

Fru Ruud sa...

Det er deilig dissedagene når bakelysten kommer! Jeg laga ca samme horn med ost og skinke i forrige uke. De ble kjempe gode!! Og spist opp på et blunk. Lager dobbel deig neste gang...
Godt med noen kvelder å bare slappe av også! Jeg har feber og vært hjemme fra jobb, så det blir mest sofaen her også!
Kos Deg!
Klem Annette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nam! Dei såg gode ut☺☺ Eg er ingen bake mester, men ein gang i blandt glimta eg til☺

Fin header du har fått deg☺

Klem M♥

Trine ;) sa...

Mmmm, dette ser godt ut! Så koselig at du finner inspirasjon på matbloggen min!

Fin blogg du har, forresten!

Trine ;)

Related Posts with Thumbnails