lørdag 6. mars 2010

Helgevask! :)
























Den nye duken kosta meg 30 kr(!) på salg hos Princess.

I dag hadde eg plutseleg vaska heile huset. Skulle egentlig berre skifte duk, og pynte litt..også var bøtta framme og vaskelysta(!) tok meg..Noko som er sjelden vare ;)
Så no lukter heile huset fantastisk godt av Durance Lavendel såpe!























Verdens beste vaskemiddel ;)

Påskeliljene blomstrer så fint på spisebordet














































Og no er det snart tid for å fylle desse skålene med godsaker, sette seg til rette i sofaen og sjå den siste Stieg Larsson filmen eg fekk i posten igår :)


































Då gjenstår det å ønske alle ein strålande laurdagskveld :)

Klem :-)

3 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Deileg med nyvaska hus!
Her er min kjøre begynt å forberede gjesterommet for maling av tregulv-jippi!!☺ Vert vel eit strøk ikveld.

So vert det biff og tv kveld☺

Kos deg☺

Klem M♥

Fru Ruud sa...

Så deilig med nyvasket hus, håper her å få tatt litt i morra...kanskje...
Vi har nå sett filmen!!! Knall bra synes jeg i alle fall!! Godt du minnet om at den var kommet på dvd!!
Kos helg videre til deg!!
Klem Annette

~Kristina~ sa...

For en herlig blogg du har!
Mange fine og inspirerende bilder:)
Følger deg videre:)

Related Posts with Thumbnails