torsdag 25. mars 2010

Vinn du?;)























Siste sjanse å ta lodd i Give Awayen min idag fram til klokka 18.00. Etter det tar eg ut lister og begynn på trekningsjobben :) Du kan ta lodd her! :) 























1. Premie  
Green Gate krus
Green Gate skei
Hjertepynt frå Kremmerhuset
Små englevinger frå Kremmerhuset
Rosa brikke frå Princess

2. Premie  ♥ 
Ein overraskelsepakke

3. Premie   ♥ 
Ein overaskelsepakke























Tusen takk til alle som har deltatt. Eg har blitt kjent med mange snille og søte bloggedamer gjennom konkurransen! :)
Gleder meg som ein unge til å finne ut kven som vinn :)

Ha ein fortsatt fin dag, så "snakkast" vi ikveld :)

Klem frå Bjørg :-)


Viktig! For at eg skal få med alle som tar lodd, er det viktig at de tar lodd på denne linken her. Du kan med andre ord ikkje ta lodd under dette innlegget ;)

8 kommentarer:

Brennagjengen sa...

Hei!

Krysser fingre og tær for at man er en av de heldige :)

Ha en fin torsdag!

Klem

Ida

Vivi sa...

Så utruleg fint det var med rosa tulipanar i den mugga! Eg trur eg skal ta lodd:-) Ha ein fin torsdag! KLemklem, Vivi

Anonym sa...

Første gang jeg er her inne, kjempe fin blogg. Kommer gjerne igjen. Tror det må blir ein favoritt.... Har desverre ikkje blogg selv.

Klem fra Hildehg. Mail:hildehag@hotmail.com

Love Peace Pionies sa...

nydelige bilder...
herlig rosa...
klem

Bettum Villa sa...

Gleder meg skikkelig til å komme hjem fra jobb i kveld for å se om jeg er den heldige :P hihi. Flotte gaver!

Klem Madelen

Vivi sa...

Takk for vegleiing når det gjeld konkurransen din- trur ikkje eg hadde forstått det utan... Selma er 6 månader og utviklinga er enorm, sjølv om ho er litt treg med å snu seg:-/ Me kosar oss i permisjon. Blir vel ikkje så god tid til blogging til hausten!? Ariel er eit fint namn. Og så kjekt at det ikkje er så vanleg?!

Christine sa...

Hei!
Eg sender deg herved ei utfordring: Finn 5 raude ting i heimen (på kjøkkenet, i stova eller i gangen). Ta bilde av dei, legg dei på bloggen din og send utfordringa vidare. Denne gongen bestemmer du fargen :) Gleder meg te å sjå ka du finn. Lykke til :)

Klem frå Christine

Anne sa...

Hei hei! Nå er det en evighet siden sist jeg var innom blogglandia, så har verken fått med meg give-awayen din eller at du har gitt meg en award! Tusen tusen takk for den!! Det var virkelig koselig :) Ha en fin kveld videre :)

Klem Anne

Related Posts with Thumbnails