mandag 1. mars 2010

Prosjekt spraying del 2...



Fleire sprayeprosjekt er ferdig, og i ferd med å kome på plass i gangen...

Korg før:






















Etter:

















Speil før:























Etter:























Før idag har eg og Ariel vore på tur..noke vi forsåvidt er kvar dag. Men idag huska eg å ta med kameraet, selvfølgeleg uteblei sola idag..men, men ;-)


Og Ariel sov godt i vogna si




I kveld står denne for tur..



Den skal bli kvit og få ny knott ;-)

Ha ein strålande mandags kveld!

Klem :-)

5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Litt av ei forandring☺ Har du brukt sølvspray på alt? Korga såg ikkje so sølvaktig ut som speilet..
Fine hus du viser bilde av her. Prøver å sjå om det er ein plass eg kjenner meg igjen, men klare det ikkje heilt☺

Fin kommode, den vert nok lekker kvit og emd ny knott☺

Eg er blitt forkjøla og klare ikkje anna enn å tenke på alt eg kunne tenkt meg å gjere...men den lille kulen på magen set jo og ein stoppar for diverse ting so er ikkje sikkert det hadde blitt gjordt so mykje likevel...☺

Klem M♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Viss du klikke på navnet hennar i innlegget mitt kjem du til bloggen hennar, der har ho eit bilde på høgre sida med litt info om bestilling og pris. Frakta er det dyraste, eg har bestilt ilag med venninner som og har villa hatt og delt frakta mellom oss. ca 150 kr opp til 10 bokstavar, og 250 over 10 bokstavar tru eg det ca er..går på kilo på pakken. Og 40 eller 45 kr pr bokstav tru eg... Send ho ein mail, er veldig greitt kjøpe av ho☺
Bokstavane er kjempefine!!

Har ikkje tenkt på å sjå etter spray på coop extra, eg har kjøpt på biltema.

Lille Frøken Jensen sa...

Så flott med spray. Jeg har prøvd men jeg tror jeg brukte feil spray *smiler* Blir gøy å se resultatet av neste prosjekt.
Ønsker deg en fin uke!

Fru Ruud sa...

Skal si du får prosjektene unna i en fei!! Her tror jeg februar har vært den treigeste måneden på evigheter. Håper mars blir bedre og at jeg får unna noen ting som venter!
Ble kjempe bra det du sprayet! Har aldri tenkt på at det går ann med kurver, skal sannelig prøve for det er så mange av de billige kurvene som er så stygge på fargen synes jeg... Smart å bytte farge på de!!
Ha ei fin uke!
Klem Annette

Aashildsvilla sa...

hei..ja de termosene er lekre..gammeldagse og fine å se på...dem har så mye fint på kremmerhuset...koseli at du titter innom bloggen min..ha en fortsatt fin kveld..klemm fra åshild...

Related Posts with Thumbnails