søndag 7. mars 2010

Bilderedigering

For litt sidan lasta eg ned Picasa 3 for å prøve meg på litt bilderedigering. Du kan laste det ned her! Det er gratis, og ut i frå mitt amatørmessige syns punkt ;)..veldig bra!:)

Eg har leika meg litt med bilder av to av mine favoritt- ting kjøpt i utlandet. Her har eg forbedra fargane, og laga ei "bløt" ramme rundt
























Dette fugleburet fallt eg for i England...























Eg fekk ikkje plass til det i kofferten, og fugl har ikkje eg (skal ikkje ha heller)
Så Arielpappa skjønte ikkje poenget med kjøpet..























Men når eg synast noko er så fint, så får eg det ikkje ut av hovudet. 
Og med heim vart det, sjølv om eg måtte ha det i handa, og på fanget 
heile vegen heim ;)























Denne alven vart med meg heim frå Naxos i Hellas. 
Butikken var full av alvar i alle fasonger























Butikkinnehaveren såg ut som ein alv sjølv. Ho sa at denne ville passe på meg og den lille i magen. 
På den tida viste det ikkje noko særleg at eg var gravid med Ariel, og vi fortalte det heller ikkje til ho, så.....;-)

Eg har og leika meg litt med bildebeskjæring...sjå berre her kva det kan gjere på eit bilete.

Utgangspunktet:




















Med litt skjæring, svart/ kvitt og bløtfokus:























Det bilde her trur eg må på veggen ;-)

Og sånn går no søndagen i Fjordhuset. Eg sit med dataen, Arielpappa er reist på jobb, broren spela TV- spel og Ariel søv. Seinare blir det nok ein tur ut i sola. Fiiiiiiiint :-)

Ha ein flotte søndag du og!

Klem :-)


7 kommentarer:

Aashildsvilla sa...

hei..skjønner godt at du falt for det fugleburet..det va rå fint..og skjønne bilder av barnehånda...ønsker deg en fin søndag..klemm fra åshild

Aashildsvilla sa...

tusen takk for kosli hilsen..de rammene er kjøpt på kremmerhuset..klem åshild

Fru Ruud sa...

Kjempe fint det fugle buret... har tenkt på disse redigering programmene jeg også, men bruker nå bare bildene som de er. Må kanskje sette meg litt inn i det. Bildene dine ble jafall kjempe fine!
Utrolig søtt det bilde med hendene, absolutt vegg materiale!!!
Deilig med avslapningssøndag! Kos deg!!
Klem Annette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekjekt med bilderedigering! Eg har ikkje Picasa, men bruka PS3 og Phothoscape.

Vi har opprinneleg 3 soverom..dette som eg viser bilde av i bloggen idag er vel omtalt som bod i prospektet, pga av vinduet er litt lite..men vi har brukt det som gjesterom hittil og tenker at når bebissen treng sitt eige rom so flytta vi vårt rom inn der og gjer det vi no bruke til soverom om til barnerom. So då får vi egentleg 4 soverom(men spørs om det kjem til å stå det på prospektet ved evt salg seinare sia vinduet egentleg ikkje er godkjendt rømningsveg..)
Vil helst sove i samme etasje som ungane når dei er små... Soverommet oppe blir kontor/hobbyrom/bibliotek/gjesterom når det blir ferdig oppussa. Taket i 2 etasje malte vi når vi flytta inn-er litt av ein jobb!! Men er heilt herleg å få det kvitt! Ser det er mange som fortsatt har trekvite tak her i området og det er stor forandring-hadde ikkje orka hatt trekvite tak her!! fysj å fysj☺

Trur det blir bra til slutt her, gledar meg stort til å få 1 etasjen ferdig☺

Klem M♥

Anonym sa...

Heisann ;) takk for kommentar, å legg meg selvfølgelig til som følger her inne åsså.. ;)

Bilderedigering e kjempearti.. Starta med photoshop for nån år siden.. men tok aldri no kurs, å klarte aldri å lære meg med det.. Men no bruke eg kjæresten sin mac, å her e mange smarte program.. :D Å skal ikkje mye til for å endre på ett bilde å gjøre det virkelig flott!!

Håpe du har hatt en kjempefin søndag! Å t uka blir fin!
Stor søndagsklem fra susanne!

Love Peace Pionies sa...

elsker fugleburet...
masse kjekt å se her inne!
vil gjerne følge deg også!!
klem

beate sa...

gøy med bilderredigering!

for et nydelig fuglebur!

klem beate

Related Posts with Thumbnails