torsdag 11. mars 2010

Barnerommet :)

..eller rettare sagt; det som skal bli barnerommet :)
Ariel søv fortsatt i vugga inne med oss. Men med tida skal dette bli hennar rom.

Det var faktisk det første rommet som vart "ferdig" i huset vårt :)
Det stod ferdig møblert, mens resten av huset var kaos!
Eg bygde vel "rede" der eg stod gravid og forventningsfull å måla veggane ;)


















Kommoden og tallerkenhylla fann eg på Loppemarked. Dei vart måla kvite, og kommoden fekk nye fine knottar. Dukkesenga har Pappa laga, og eg måla rosa. Stolen stod i huset frå før. Eg tenkte lenge at eg ville måle den kvit eller rosa. Men no er eg veldig usikker. Den har jo absolutt ein sjarm slik som den er...
kva ville du gjort?





Sprinkelsenga er ei seng foreldra mine hadde ståande. Den var trekvit, og fekk sjølvsagt kvitmåling. Eg brukte pensel, og det var litt av eit arbeid. Hadde nok spraya den om eg skulle gjort det om igjen ;) Bamsane får sove her til Ariel overtar :)




Eg håpa prinsessa vår blir fornøgde med rommet sitt :-) Regner med at det vil skje forandringer der inne før den tid, men eg synast grunnlaget er bra :)

                                              ♥♥♥

Håpar de får ei god natt og ein flotte dag imorgon :)


GodnattKlem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg rom snuppa skal få♥

Tru eg ville latt stolen vere slik enn so lenge eg..kjekt med litt andre farga og☺

So fine bilder av ho, artig å sette dei sammen slik☺

Eg er på leit etter slik gardin over sprinkelsenga.. kor du har fått tak i stativet? Såg på Reflex, men syns ikkje stativa der so so høge ut som ditt.

God natt til deg og☺

Klem M♥

Fru Ruud sa...

Super søt dukkeseng! Så heldig å ha noen som kan lage sånne flotte ting!! Rommet virker kjempe koselig, ser ut som hun kommer til å trives godt her! Stolen passet bra inn som den var syntes jeg, så om den var min så hadde jeg beholdt den slik inntil videre iallefall...
Hvilken farger er det dere har på veggene? Likte den kjempe godt...
Ha ei god natt!
Klem Annette

Hulda sa...

Her kommer nok Ariel til å kose seg når hun blir større. Veldig koselig rom, med flotte leker. Likte så godt golvet, er så glad i gamle tregolv. :) Har det i alle rom her i huset. Synes at du skal la stolen være rød, iallefall ei stund. Kan jo male den etterhvert, om du finner ut det.

Love Peace Pionies sa...

for et koselig rom!!
mange fine detaljer..
jeg synes stolen var dritfin som den var!!!
god natt
klem

Fru Luna sa...

Så fint barnerom! Der har dere gjort en flott jobb. Jeg liker spesielt sengen med sengehimmelen, men så har jeg jo et svakt hjerte for sengehimler ;)

God natt!

Klem Linda

Aashildsvilla sa...

hei..så fint bilde av lille babyen..og den stolen er jo flott,trur den hadde blitt nydeli hvit...ha en fin dag klemm fra åshild

Randi sa...

Kjempekoselig rom, og veldig, veldig skjønn jente:)
Klem, Randi

Related Posts with Thumbnails