onsdag 17. mars 2010

Ooops, I did it again ;)

Plutseleg har det dukka opp ein ny duk på Kjøkken- bordet vårt!























































































Duk frå Kid. Dei har 50% på denne kjøkken- serien no :)

Og jammen var ikkje der noken nye koppa i hylla mi!!






































Lattekrus frå vår- kolleksjonen til Green Gate

Og i Framskapet mitt stod der plutseleg LOVE ;)

















Bokstaver frå Kremmerhuset

Og når eg gjekk forbi opp i gangen hang det nye fine ting på krokane mine...
































Englevinger frå Kremmerhuset, hjerte frå Bohus og lykt frå Kremmerhuset

Mystisk!!!!! ;)
Og eg er selvfølgeleg uskuldig. Eg pleier ikkje å vifte med lommeboka, eller? ;P

                                              ♥♥♥

(Men no er det kjøpestopp, hvertfall for ei lita stund ;)

                                              ♥♥♥

Viss du endå ikkje har deltatt på Give Awayen min, kan du gjere det her!! Fine premier, blant anna frå Green Gate og dei englevingene som eg har maken av over her :)
Du er hjerteleg velkomen til å delta! :)

Ønsker deg ein strålande kveld :)

Klem frå Bjørg

6 kommentarer:

Hulda sa...

Mye fint som plutselig dukket opp hos deg, hihi.. Den duken fra Kid var veldig fin, jeg liker ruter. Flott var også skapet ditt med LOVE i. :)

~Kristina~ sa...

Så utrolig fine bilder, du har virkelig en av mine favorittblogger:)
Hver gang jeg ser på bildene dine,blir jeg sikker på at jeg må samle på GG,hehe!:)
Kommer plutselig nye ting i hjemmet ditt også? Skjer jammen her også,merkelige greier:)

Nydelig serie den fra Kid:)

Lille Frøken Jensen sa...

Så mye fint den mystiske personen hadde kjøpt til deg, skulle ønske det sjedde hjemme hos meg også *smiler*

Jeg har sendt deg en Award, ta en titt innom meg.
Ønsker deg en fin kveld

Fru Ruud sa...

Kjempe mye fint du har fått deg, skulle ønske det var meg!! Her har det vært kjøpestopp lenge uten at jeg egentlig har tenkt å ha det, men nå klør det i fingrene etter å få litt nytt til heimen!! Kommer meg bare aldri til byen... Kanskje jeg burde handle på nettet, men er litt redd fo å bli avhengig...
Ha en fin kveld!
Klem Annette

Aashildsvilla sa...

hei..oops du har funnet mye fint idag.fin duk og hylla var lekkert pyntet..ha en fin kveld klemm

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Masse fint du har kjøpt deg-fort gjordt☺☺

Ikea er supert!! Trekka passa☺☺ Og min kjære sa, uten at eg måtte spør!!, at det vart mykje finare no so eg er fornøgd☺☺☺
Skal vise etterkvart-min bror har lånt kamera mitt so eg føle meg nesten handikappa-MÅ jo bruke speilrefleksen, kan ikkje gå tilbake til digital kamera☺
Håpe du kjem det til Ikea snart☺

Klem M♥

Related Posts with Thumbnails