tirsdag 30. mars 2010

Gangen vår ♥

Det har skjedd litt i gangane våre den siste tida. Det som fekk seg ein omgang med spray har havna her :)























Bildet under viser korleis gangen såg ut. Her var den ikkje styla i det heile!























Etter litt ommøblering, meir stæsj og mykje meir kjærleik vart den slik ;)












































Kroken mot soverommet vårt såg slik ut...























Men så tok eg sprayen fatt på gamle brune ting eg fann i kjellaren. Og det vart eit matchande resultat...












































Bildene har min kjære tatt. Dei er frå Naxos (øverst) og Venezia (nederst). Turer vi har vore på som betyr noko spesielt for oss 

I trappeoppgangen har desse bilda komt opp, i nyspraya rammer.

































Og påskeliljene har inntatt plassen på kommoden i gangen nede.









































Her i bygda er det flott ver idag. Skikkeleg vårver. Berre ein fortrenge snøen som kjem truande nedover fjellsidene..ooff!
Det blir nok trilletur om ikkje lenge :) (eg må gå av meg alle kakene eg har ete dei siste dagane..kan bli ein laaaang tur ;)


 Vil gjerne ønske dokke alle ein strålande dag,
       og fortsatt god påske



Stor klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

Fru Luna sa...

Så koselig :) De pleddet er et kupp til den prisen! Pleddet jeg selv hekler på har jeg sikkert brukt nesten 1000 kroner på bare i garn!!! Og sikkert mellom 70 og 100 arbeidstimer...

Ønsker deg og dine en kjempefin påske!

Klem Linda

Hulda sa...

Veldig fint i gangen din!! Så flott at du viser før og etter-bilder, da får man virkelig se den store forandringen. Nydelige bilder, og for et deilig pledd!

Lille Frøken Jensen sa...

Kjempe fin gang du har fått deg. Lurt det der med spray, tror jeg må prøve å få fatt i en ny, for den jeg har funket ikke helt bra:)
Ønsker deg en riktig god påske.
Påskeklem fra Jorunn

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Kjempe flott i din gang..Så er det alltid gøy med før og etter bilder☺
Masse fint du har spraya..
Ønskar deg gode påskedagar♥
Klem frå lisje meg☺

Aashildsvilla sa...

heia bjørg..kjempe koseli gangen ble..du e flink..ønsker deg en god påske..klem fra åshild

Randi sa...

Du er så flink til å få det til, Bjørg! Tror du har blitt forbildet mitt:) Mye inspirasjon og mange gode tips å hente her hos deg:)

Ser at dine påskeliljer også har vokst godt, sånn er det når de trives:)

Ha en flott påske!

Klem, Randi:)

Jijji sa...

Så fin gangen din ble! Og du verden så mye litt spray gjør...
Ha en fortsatt fin påske!
Klem

Lykkeliten sa...

For en fin, og ikke minst STOR gang dere har=)

Christine sa...

Hei!
So flott da blei. Blir skikkelig inspirert av sånt. Ska pussa opp ein mellom gang her i huset, og har kjøpt tapet og skaffa litt gamle møbler so ska få seg eit malingstrøk eller to. Men du..den fine lille hylla med knagger og skuffer, kan eg spørja kor du har fått tak i den...? Den var skikkeli søt og fin :)

Ha ein toppers og sosial påske ;)

Klem frå Christine

Related Posts with Thumbnails